N.I.G

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
yli
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5870
Joined: Mon Dec 20, 2004 4:34 am
Location: TILBURG
Contact:

Re: N.I.G

Post by yli »

Ik kan totaal niet programmeren, maar een nieuw programma voor statistieken zie ik wel zitten. Veel dingen in NIG zijn niet echt interresant meer. Bijvoorbeeld bij Top Days komt 2011 en 2012 bij mij niet meer voor.
Ik ben wel bezig met nieuw soort statistieken, vooral met locaties per jaar (landen, provincies, gemeentes). Maar ik kan niet programmeren, dus ik knutsel wat met CSV.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Re: N.I.G

Post by bhoeyb »

Ik kon NIG al jaren niet meer gebruiken. Mijn PC liep vast o.w.v. teveel gegevens.
User avatar
gille
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6784
Joined: Sat May 05, 2007 10:55 am
Location: Wiekevorst, Belgium
Contact:

Re: N.I.G

Post by gille »

Ik kan wel programmeren. Maar ik weet niet hoe zij die kennis heeft opgehaald van die biljetten, zoals combinaties, locaties, ...
En uiteraard, het inlezen van een groot aantal biljetten gaat langzaam. Weet niet of het sneller gaat hoor.
Last edited by gille on Mon Apr 16, 2012 4:47 pm, edited 1 time in total.
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: N.I.G

Post by Crazy Bob »

Ik vind het vreemd dat Bobtail niets meer van zich laat horen. Ze is nog wel actief als invoerder, maar haar laatste bericht op het forum dateert alweer van juni 2011.

Op de NIG-site las ik ook dat er een nieuwe variant zou komen, met de illustere naam JIG. Maar dat is ook alweer 2.5 jaar geleden...
gille wrote:Ik kan wel programmeren. Maar ik weet niet hoe hij die kennis heeft opgehaald van die biljetten, zoals combinaties, locaties, ...
En uiteraard, het inlezen van een groot aantal biljetten gaat langzaam. Weet niet of het sneller gaat hoor.
Wie is "hij"?
User avatar
gille
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6784
Joined: Sat May 05, 2007 10:55 am
Location: Wiekevorst, Belgium
Contact:

Re: N.I.G

Post by gille »

Mijn excuses, het moet "zij" zijn. :oops:
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: N.I.G

Post by rlaurenssen »

Ik weet dat er op dit moment een project gaande is van een andere user. Ik kan er nog niet veel over kwijt aangezien het
nog vrij prematuur is. Als de ontwikkelingen zich doorzetten is het wel veelbelovend en om een klein tipje van de sluier op
te lichten.....misschien heb je in de toekomst geen programma meer nodig wat continu vastloopt.

Ik ben echter wel gematigd enthausiast, aangezien ik weet dat er vaker projecten gestart worden die later weer vergeten worden.
Als ik meer weet zal ik het uiteraard laten weten :wink:
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: N.I.G

Post by jrnsndrs »

rlaurenssen wrote:Ik weet dat er op dit moment een project gaande is van een andere user. Ik kan er nog niet veel over kwijt aangezien het
nog vrij prematuur is. Als de ontwikkelingen zich doorzetten is het wel veelbelovend en om een klein tipje van de sluier op
te lichten.....misschien heb je in de toekomst geen programma meer nodig wat continu vastloopt.

Ik ben echter wel gematigd enthausiast, aangezien ik weet dat er vaker projecten gestart worden die later weer vergeten worden.
Als ik meer weet zal ik het uiteraard laten weten :wink:
dserrano5 wrote:
Easy, guys. I'm working on a program. It could even be integrated within the EBT site.

Didn't want to say anything, but to my eyes there's a high amount of discomfort in the forum—I hope this comes to relief some people ;)).
Ik denk dat deze user in het Engelse NIG-topic zelf zijn mond voorbij gepraat heeft.
(zijn vingers voorbij getyped?)
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: N.I.G

Post by rlaurenssen »

Het is zijn project, dus van mij mag het :-)
Ik ben zelf ook erg beniewd naar het resultaat.
User avatar
dserrano5
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3773
Joined: Sun Jan 31, 2010 11:59 am
Location: Madrid, ES

Re: N.I.G

Post by dserrano5 »

(vertaald door google, engels is dan)

rlaurenssen: bedankt voor het niet openbaar te maken ;).

Eindelijk heb ik iets gezegd publiek te informeren over mijn project als gevolg van de toenemende algemene onbehagen dan kan worden waargenomen in het forum. Het programma is, zoals rlaurenssen gezegd, nog in een vroeg stadium van ontwikkeling en zeker niet klaar voor gebruik (maar als een brave ziel heeft de moed, er is een github repo met de code).

--

rlaurenssen: thanks for not disclosing ;).

Finally I said something public about my project due to the increasing general uneasiness than can be perceived in the forum. The program is, as rlaurenssen said, still in an early stage of development and definitely not ready for use (but if any brave soul has the courage, there's a github repo with the code).
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: N.I.G

Post by vermeer »

Om 7.08 begon het laden vanmorgen; om 9.25 begon de analyse en om 12.17 was ie klaar. Bhoeyb: het ligt echt aan je PC.
User avatar
gille
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6784
Joined: Sat May 05, 2007 10:55 am
Location: Wiekevorst, Belgium
Contact:

Re: N.I.G

Post by gille »

vermeer wrote:Om 7.08 begon het laden vanmorgen; om 9.25 begon de analyse en om 12.17 was ie klaar.
Ik neem men woorden terug dat het niet sneller kan.
Men kan ervoor zorgen dat de analyse vlotter verloopt door procedures (opdrachten) gelijktijdig te laten lopen in de programmeercode.
Dan gaat de analyse veel vlotter, maar het vraagt uiteraard meer werkgeheugen van je pc.
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
Bollivierke
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1109
Joined: Fri Jan 01, 2010 5:01 am
Location: Belgium

Re: N.I.G

Post by Bollivierke »

Kan GPU computing helpen? http://www.nvidia.com/object/GPU_Computing.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb namelijk een zeer krachtige grafische kaart in mijn PC.
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: N.I.G

Post by vermeer »

Het probleem met NIG heb dat je na 2 uur laden, moet aangegeven wat je geanalyseerd wilt hebben. Als dat nu in het begin kan, dan kan het analyseren (na het laden van de gegevens) direct beginnen.
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: N.I.G

Post by jrnsndrs »

Maar je kunt in ieder geval iets van de (bijna) 3 uur analyseren afhalen, zou ik zeggen.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: N.I.G

Post by vermeer »

Hoe dan of is iets voor in de toekomst met een nieuw analyseprogramma?
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”