(op papier helaas, de PC is dan ineens te moeilijk, maar ok).
Vond het alleen jammer, toen ik eens wat biljetten had van zo'n 500 km ten Oosten van hier, die ik dan apart in mijn portemonnee stop.. en omdat ik niet altijd zin heb om achter mijn PC te kruipen als ik net terug ben... dat ze de volgende ochtend toen ik ze in wilde voeren, ze ineens verdwenen waren!
Mijn vrouw moest pampers halen.. pfffff......
En de rest?
In ieder geval. ik vraag (bijna) nooit meer aan mijn familieleden om de biljetten met mij te ruilen. Want ook al vroeg ik het voor de 10e keer.. dan kreeg ik weer zo'n gezicht alsof het de eerste keer was dat ik het vroeg, en moest ik het hele verhaal weer opnieuw uitleggen waarom en hoe etc. En dan NOG niet vertrouwen natuurlijk, want geef ik wel echte biljetten terug? pffff... dus daar ben ik zo beetje mee gestopt...
En vrienden?
Hebben jullie daar ook geen last van, dat ze ALTIJD moeten pesten met je hobby?
Voorbeeld, als ik onderweg ben, en ik rijd mee, en ik heb wat biljetten die ik meteen moet opschrijven omdat ik ze weer meteen nodig heb... het maakt dan niet uit WIE er achter het stuur zit! En volgens mij KENNEN ze elkaar niet, anders zou ik aan een complot denken.. maar ze moeten ALTIJD flink met hun stuur heen en weer gaan net op het moment dat ik aan het schrijven ben!
En dat BLIJFT altijd weer leuk....
Kunnen ze dat niet gaan verbieden? Om handsfree dubbel te liggen achter het stuur?

Wel eens een poging gewaagd om te vragen om dat niet te doen svp..
zeggen ze, dat ik ze ook eens een lolletje moet gunnen....
ok.. maar blijkbaar gunnen ze mij het plezier dus niet?
Meer ervaringen volgen.. hoop ik..
ik wil niet de enige zijn in dit topic