RABO

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: RABO

Post by vermeer »

Kijk op Google Maps. Daar staat bij Pepergaweg 48 in Steggerda permanent gesloten.
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: RABO

Post by mrfeanfan »

vermeer wrote:Kijk op Google Maps. Daar staat bij Pepergaweg 48 in Steggerda permanent gesloten.
crap ik begin echt achter te lopen
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: RABO

Post by vermeer »

Laatste ingevoerde biljet van Steggerda is van 20 juli 2012, dus ook al weer bijna 4 jaar geleden. Hoe kan iemand dan nog zeggen dat die apparaat :note-5: heeft?!
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5242
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Re: RABO

Post by de*lerger »

mrfeanfan wrote:
Ik mis in je overzichtje ook nog geldautomaat rabo gorredijk. Automaat buiten dichtsbij de deur heeft ook :note-5:
De vermelde plaatsen met :note-5: in de automaat heb ik de afgelopen 3 maanden bezocht. Waar de :note-5: verdwenen zijn heb ik het afgelopen halfjaar meerdere malen bezocht. In Gorredijk ben ik al heel lang niet meer geweest. Heb ook ooit eens :note-5: gehaald in Drachten, Kollum, Wolvega, Haulerwijk, Augustinusga, Drogeham, Gerkesklooster en Wommels, maar daar kom ik niet zo vaak. In Augustinusga en Gerkesklooster zijn de automaten intussen verwijderd.
My map
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: RABO

Post by MDeen »

ZOMGWTFBBQ. De geldautomaat in Panningen aan de John F. Kennedylaan heeft :note-5:jes gekregen!
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: RABO

Post by ludofaki »

MDeen wrote:ZOMGWTFBBQ. De geldautomaat in Panningen aan de John F. Kennedylaan heeft :note-5:jes gekregen!

Bijzonder dat er dan wel weer een bij komt, terwijl ze op andere plaatsen lijken te verdwijnen...
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: RABO

Post by mrfeanfan »

de*lerger wrote:
mrfeanfan wrote:
Ik mis in je overzichtje ook nog geldautomaat rabo gorredijk. Automaat buiten dichtsbij de deur heeft ook :note-5:
De vermelde plaatsen met :note-5: in de automaat heb ik de afgelopen 3 maanden bezocht. Waar de :note-5: verdwenen zijn heb ik het afgelopen halfjaar meerdere malen bezocht. In Gorredijk ben ik al heel lang niet meer geweest. Heb ook ooit eens :note-5: gehaald in Drachten, Kollum, Wolvega, Haulerwijk, Augustinusga, Drogeham, Gerkesklooster en Wommels, maar daar kom ik niet zo vaak. In Augustinusga en Gerkesklooster zijn de automaten intussen verwijderd.
drachten is er nog steeds (tegenwoordig op station buiten) wolvega is voor zo ver ik weet verdwenen in iedergeval wel het automaat buiten
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: RABO

Post by vermeer »

De achterste geldautomaat van de Rabobank in Lange Viestraat, Utrecht geeft nog steeds 5jes.
3513
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 44
Joined: Mon Mar 21, 2016 10:01 pm

Re: RABO

Post by 3513 »

vermeer wrote:De achterste geldautomaat van de Rabobank in Lange Viestraat, Utrecht geeft nog steeds 5jes.
:-D Ja de rechterautomaat buiten. Kantoor is tijdje geleden verbouwd. Binnen geen :note-5:
Heeft me "al" twee hits opgeleverd…van de ca. 90 vijfjes die ik daar uit de automaat heb gehaald.
User avatar
Henk_2006
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 9466
Joined: Sat Feb 16, 2008 9:41 pm

Re: RABO

Post by Henk_2006 »

Hoeveel biljetten kunnen er in één keer worden afgestort in een stortautomaat van de Rabobank? Toen ik nog klant was bij de Rabo was dat 300 stuks geloof ik. Is dat nu nog zo?
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: RABO

Post by MDeen »

Nee, er zijn nieuwe automaten (ik neem aan dat die overal al geïnstalleerd zijn) die maar 200 biljetten per keer accepteren.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: RABO

Post by eddydevries »

Ik weet niet of het al eerder gemeld is, maar het is al gedaan met het gratis storten.
Het was al een tijd, dat je als particulier 6x per jaar gratis kon storten, maar dat is nu ook al niet meer.
Elke storting kost je nu geld (€1,50 per keer).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: RABO

Post by MM8_NL »

eddydevries wrote:Ik weet niet of het al eerder gemeld is, maar het is al gedaan met het gratis storten.
Het was al een tijd, dat je als particulier 6x per jaar gratis kon storten, maar dat is nu ook al niet meer.
Elke storting kost je nu geld (€1,50 per keer).
Dan zullen de andere banken snel volgen.

Dat wordt vaker in Duitsland storten.
User avatar
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2959
Joined: Tue Oct 14, 2003 11:09 pm
Location: huizen netherlands

Re: RABO

Post by arjanvs »

Ik was van de week in Made en daar hebben ze nog een automaat die :note-5: geeft :D
Dat zie je niet veel meer bij de RABO
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: RABO

Post by luckbox »

Een vraagje over de Rabo stortingsautomaten. Ik weet al dat biljetten niet direct worden doorgesluisd naar de opnameautomaten, waarschijnlijk gaan deze eerst naar een sorteercentrum. Heeft het dan nut om biljetten van dezelfde datum uit elkaar te halen? Bijvoorbeeld biljetten van 1 december, 5 december en 9 december door elkaar te doen. Of maakt dit totaal niet en kan ik net zo goed alle biljetten van 1 december bij elkaar laten?

Heeft iemand ervaring met gemodereerde hits omdat biljetten bij de Rabo achter elkaar blijven zitten of speelt dit niet bij de Rabo?
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”