RABO

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: RABO

Post by Elmo »

erasmuston wrote:De automaat in Zoeterwoude-Dorp is ook verdwenen
Deze is verplaatst.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: RABO

Post by MDeen »

Zo, de dag is eindelijk gekomen, "the talk" met de bank... :roll:
Ik werd een week of anderhalf geleden gebeld door mijn Rabobank of ik een afspraak wilde maken om even over mijn financiële situatie te praten. Ik heb ook een hypotheek bij de Rabobank en een paar jaar geleden hebben we al eens naar mijn financiële plaatje gekeken dus ik dacht dat het hier over ging.
Nee dus.
"Wij zagen de afgelopen tijd veel grote opnames en stortingen. Ook veel in het buitenland. Kunt u dat verklaren?"

Dus een half uurtje over EBT zitten praten. Website erbij, hits uitgelegd, de dotmap laten zien, laten zien dan ik echt nog geen grote gebruiker ben. Het viel ze op dat er ook nogal wat grote transacties van het buitenland naar mijn rekening waren, ik heb een paar keer flink wat contanten bij flv-fgsp op de rekening gestort en hij heeft het naar mij overgemaakt. Ook dat kwam naar boven als mogelijk verdacht.

Hebben we dat ook weer gehad. "Heeft u nog vragen?" Ik: "Dus verder is de Rabobank er ok mee?" "Ja hoor, het is een plausibele uitleg, de opnames en stortingen komen ook wel overeen, nu we de verklaring hebben is dat duidelijk".
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: RABO

Post by MM8_NL »

MDeen wrote: Tue Oct 16, 2018 11:11 am Zo, de dag is eindelijk gekomen, "the talk" met de bank... :roll:
Ik werd een week of anderhalf geleden gebeld door mijn Rabobank of ik een afspraak wilde maken om even over mijn financiële situatie te praten. Ik heb ook een hypotheek bij de Rabobank en een paar jaar geleden hebben we al eens naar mijn financiële plaatje gekeken dus ik dacht dat het hier over ging.
Nee dus.
"Wij zagen de afgelopen tijd veel grote opnames en stortingen. Ook veel in het buitenland. Kunt u dat verklaren?"

Dus een half uurtje over EBT zitten praten. Website erbij, hits uitgelegd, de dotmap laten zien, laten zien dan ik echt nog geen grote gebruiker ben. Het viel ze op dat er ook nogal wat grote transacties van het buitenland naar mijn rekening waren, ik heb een paar keer flink wat contanten bij flv-fgsp op de rekening gestort en hij heeft het naar mij overgemaakt. Ook dat kwam naar boven als mogelijk verdacht.

Hebben we dat ook weer gehad. "Heeft u nog vragen?" Ik: "Dus verder is de Rabobank er ok mee?" "Ja hoor, het is een plausibele uitleg, de opnames en stortingen komen ook wel overeen, nu we de verklaring hebben is dat duidelijk".
Hopelijk blijft het erbij. Bij mij ging ik ook met een goed gevoel weg na het gesprek met de Rabo in Purmerend, maar was het later wel einde verhaal vanwege oneigenlijk gebruik van de rekening.
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: RABO

Post by Crazy Bob »

MDeen wrote: Tue Oct 16, 2018 11:11 am Zo, de dag is eindelijk gekomen, "the talk" met de bank... :roll:
Ik werd een week of anderhalf geleden gebeld door mijn Rabobank of ik een afspraak wilde maken om even over mijn financiële situatie te praten. Ik heb ook een hypotheek bij de Rabobank en een paar jaar geleden hebben we al eens naar mijn financiële plaatje gekeken dus ik dacht dat het hier over ging.
Nee dus.
"Wij zagen de afgelopen tijd veel grote opnames en stortingen. Ook veel in het buitenland. Kunt u dat verklaren?"

Dus een half uurtje over EBT zitten praten. Website erbij, hits uitgelegd, de dotmap laten zien, laten zien dan ik echt nog geen grote gebruiker ben. Het viel ze op dat er ook nogal wat grote transacties van het buitenland naar mijn rekening waren, ik heb een paar keer flink wat contanten bij flv-fgsp op de rekening gestort en hij heeft het naar mij overgemaakt. Ook dat kwam naar boven als mogelijk verdacht.

Hebben we dat ook weer gehad. "Heeft u nog vragen?" Ik: "Dus verder is de Rabobank er ok mee?" "Ja hoor, het is een plausibele uitleg, de opnames en stortingen komen ook wel overeen, nu we de verklaring hebben is dat duidelijk".
Fijn dat het zo afloopt; het zou toch vervelend zijn als ze zouden zeggen: we zeggen de relatie op, u heeft vier weken om de hypotheek af te betalen...
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: RABO

Post by MDeen »

Crazy Bob wrote: Tue Oct 16, 2018 12:37 pm
Fijn dat het zo afloopt; het zou toch vervelend zijn als ze zouden zeggen: we zeggen de relatie op, u heeft vier weken om de hypotheek af te betalen...
:? Als dat zonder boeterente zou kunnen dan gaan we ook nog als vrienden uit elkaar.
User avatar
Henk_2006
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 9465
Joined: Sat Feb 16, 2008 9:41 pm

Re: RABO

Post by Henk_2006 »

Weet iemand of er stortingskosten in rekening worden gebracht bij de Rabobank Studentenrekening? Volgens de informatiefolder 'Tarieven en limieten' wel.
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (23.57 KiB) Viewed 525 times
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13072
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: RABO

Post by vermeer »

Vanaf 15 mei 2020 verdwijnt de geldautomaat aan de Griffeweg 80 in Groningen.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”