Karkauspäivä tulee, oletko valmis

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 430
Joined: Sat Jan 13, 2007 11:25 am
Location: Raahe, Finland

Karkauspäivä tulee, oletko valmis

Post by STP »

Ajattelin muistuttaa kanssaebtareita perjantaista, silloin on karkauspäivä. Sinänsähän tuossa ei ole mitään ihmeellistä (mitä nyt voi joutua hamekangasta jotkut ostelemaan), mutta esim. NIGin "note entering bingossa" on monella heavy-userillakin varmasti ammottava reikä 29.2 kohdalla kun mahdollisuuksia syöttää seteleitä (tai saada osumia) karkauspäivänä on ollut vain kerran aikaisemmin eli vuonna 2004

Itse ajattelin varautua käytetyllä vitosnipulla perjantaihin, toivottavasti muutkin innostuvat syöttelemään seteleitä, olisipa paremmat mahikset myös käänteiseen osumaan karkauspäivälle sitten tulevaisuudessa :)

Ps. jos missaat tänä vuonna niin 2012 on taas mahikset...
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2470
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Post by aplfi »

Onneksi tämä asia on hoidettu kuntoon jo 4 vuotta sitten 2004. :)
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Karkauspäivä tulee, oletko valmis

Post by emppu »

STP wrote: Itse ajattelin varautua käytetyllä vitosnipulla perjantaihin, toivottavasti muutkin innostuvat syöttelemään seteleitä
Hieno pointti ottaa huomioon tuo päivä. Edellisenä karkauspäivänä en vielä kirjannut seteleitä. Tarviikin asettaa tavoite tarjota osuma ko.-päivänä viidellekymmenelle ebtarille, siinähän sitten samalla hoituu oma osumakin :roll:
User avatar
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 553
Joined: Sat Jan 15, 2005 12:26 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Ville S. »

Tulikin tuosta mieleen, että vois hakaista pienen nipun ja käydä kirjaamassa sen jos vaikka napsahtais. Sitten vois seuraavana päivänä pistää ne vaikka kiertoon tuonne Anjalankosken suuntaan jos vaikka tapais tuota emppua lauantaina :-)
No signature?
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Karkauspäivä tulee, oletko valmis

Post by Yippo »

emppu 112 wrote:
STP wrote: Itse ajattelin varautua käytetyllä vitosnipulla perjantaihin, toivottavasti muutkin innostuvat syöttelemään seteleitä
Hieno pointti ottaa huomioon tuo päivä. Edellisenä karkauspäivänä en vielä kirjannut seteleitä. Tarviikin asettaa tavoite tarjota osuma ko.-päivänä viidellekymmenelle ebtarille, siinähän sitten samalla hoituu oma osumakin :roll:
Mullakin tuli homma hoidettua jo 2004. Jos Emppu112 vääntää 50 osumaa, niin eiköhän sieltä minunkin seteli löydy, kun sen verran tiuhaan noita mun seteleitä on sinne tuntunut eksyvän.
User avatar
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 300
Joined: Fri Dec 28, 2007 8:15 am
Location: Masku, Finland

Post by *anneli* »

Ja miehille vielä varoituksen sana, vaikkei seteleihin liitykään tämä asia: Karkauspäivänä naisilla on lupa kosia ;)
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Post by emppu »

*anneli* wrote:Ja miehille vielä varoituksen sana, vaikkei seteleihin liitykään tämä asia: Karkauspäivänä naisilla on lupa kosia ;)
*anneli* turha yrittää, 26 vuosi menossa avioliitossa, olen turvassa :lol:
Ja aiheeseen. Eiköhän tempaista pitkästä pitkästä aikaa oikein valtakunnallisesti. Ehdottaisinkin toimintapäivää asian tiimoilta. Koodeja kehiin :wink:
muda
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 348
Joined: Tue Jun 19, 2007 8:33 am
Location: Oulu
Contact:

Post by muda »

Aika hurja tavoite Empulla yhdelle päivää osumia 8)
No joillakin siihen voi olla mahdollisuus mutta tuohon määrään menee itsellä noin vuosi. Voishan sen karkauspäivän ottaa osumatavoitteeksi.

Mutta onko Empulla osumattomia päiviä ollenkaan? Kai joskus silloin kun aloitit kirjaamisen? Sellainekin ajatus on joskus käynyt mielessä että on hienoa olla Empun osumalistalla viimeisenä, sillä paikkaa vaan ei tahdo montaa minuuttia pysyä :wink:
User avatar
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 300
Joined: Fri Dec 28, 2007 8:15 am
Location: Masku, Finland

Post by *anneli* »

Hmm 29.2. näkyy olevan perjantai ja ehkä jopa palkkapäivä! Siispä minullakin on mahdollisuus kantaa oma pikkuinen korteni karkauspäivän kekoon, jos lähtisi vaikka palkkarahoja sijoittamaan kaupungille ;)

Muuhun projektiin en ajatellutkaan osallistua karkauspäivänä, viitaten siis tuohon edellä mainitsemaani naisten kosimisuhkaan ;) En ole enää itsekään niillä markkinoilla nimittäin :D
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 430
Joined: Sat Jan 13, 2007 11:25 am
Location: Raahe, Finland

Post by STP »

*anneli* wrote:Ja miehille vielä varoituksen sana, vaikkei seteleihin liitykään tämä asia: Karkauspäivänä naisilla on lupa kosia ;)
Jeps, tuohon viittaakin ekassa viestissä ollut hamekankaan osto. Ainakin minulla on sellainen "perimätieto" että jos mies kieltäytyy karkauspäivän kosinnasta niin joutuu ostamaan kosijalleen hamekankaan.
User avatar
Femppa
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 205
Joined: Mon May 28, 2007 5:33 pm
Location: west coast, Finland

Post by Femppa »

STP wrote:
*anneli* wrote:Ja miehille vielä varoituksen sana, vaikkei seteleihin liitykään tämä asia: Karkauspäivänä naisilla on lupa kosia ;)
Jeps, tuohon viittaakin ekassa viestissä ollut hamekankaan osto. Ainakin minulla on sellainen "perimätieto" että jos mies kieltäytyy karkauspäivän kosinnasta niin joutuu ostamaan kosijalleen hamekankaan.
Näinhän se menee.
User avatar
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 300
Joined: Fri Dec 28, 2007 8:15 am
Location: Masku, Finland

Post by *anneli* »

Onko muuten mitään tietoa, mistä tuommoinen tapa on mahtanut saada alkunsa? Miten ihmeessä hamekankaan osto liittyy siihen, että mies päättää antaa muijalle pakit? Onko kenties entisinä aikoina hamekangas ollut niin arvossaan, että sillä on helppo häivyttää kieltävän vastauksen tuottama pettymys?

Ehdottaisin EBT-harrastuksen nimessä uutta käytäntöä, eli jos mies ei suostu naisen kosintaan karkauspäivänä, voisi samantien antaa hamekankaan hinnan seteleinä, niin voi naikkonen sitten kirjata ne EBT-sivuille...
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Post by emppu »

muda wrote:Aika hurja tavoite Empulla yhdelle päivää osumia 8)

Mutta onko Empulla osumattomia päiviä ollenkaan? Kai joskus silloin kun aloitit kirjaamisen? Sellainekin ajatus on joskus käynyt mielessä että on hienoa olla Empun osumalistalla viimeisenä, sillä paikkaa vaan ei tahdo montaa minuuttia pysyä :wink:
Laskeskelin tuossa, että tuhat-tuhatviissataa vitosta tuohon varmaan riittää :lol: Kävin ne just varaamassa :wink: Sitte jotain tavanomaista sälää siihen nupiksi niin luulisi sen riittävän.8)
Hienoja ajatuksia :lol: ite oon ajatellu, että noi mun osumat alkaa jo joitain kyllästyttämään :roll:
On mulla tosiaan osumattomia päiviä, paljonkin, jostain alku-ajoilta kun kirjasin vaan tuhat koodia kuukaudessa. Eikä -04 oikein osunu vielä muutenkaan.

@VilleS miten suureen budjettiin mun tarttee varautua vaihtisten suhteen, ei viittis lähteä oikein suurella kassalla lätkämatsiin? Laita vaikka pm:nä :wink:

:wink:
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Post by vtt »

Mua kosi joskus aikaisempana karkauspäivänä yksi konttorin nainen kahvitauolla ruokalan jonossa. Otin kylmän rauhallisesti kalenterin esille ja ilmoitin että käykö hääpäiväksi kesäkuun ensimmäinen? se mokoma vaan jaksoi kinuta hamekangasta :(
User avatar
Femppa
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 205
Joined: Mon May 28, 2007 5:33 pm
Location: west coast, Finland

Post by Femppa »

Eihän se nyt noin mene!
Kun et antanut pakkeja, niin ei siinä mitään hamekankaita aleta ostella (kuin korkeintaan hääpukua varten).
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”