Osuma virstanpylvässeteliin

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

amii
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 94
Joined: Tue Nov 24, 2009 8:23 pm

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by amii »

Olipas hauska sattuma https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=117528481" onclick="window.open(this.href);return false; :D
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by brewerhki »

Tämmöstä löyty multa (perässä hiihdetään), kun kävin läpi statistiikkakalenterin:

Tuhannennen päivän hitti, Kolmantena vuosipäivänä syötetty seteli löytyi myöhemmin muualta ja 50. osuma ja samalla eka (ja ainoa) 50 euron setelillä.

Mites muuten, ku muutin tässä vaiheessa hieman noita kommentteja, niin meneekö siitä ilmoitus osuman toiselle osapuolelle?
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Aatos99 »

Ei pitäisi mennä mitään tietoa vastapuolelle,ainakaan minun tietääkseni..
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 803
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Sleijeri »

Ei ainakaan mitään tiedoitusta mene, päivittyy sit vaan setelin tietoihin ne mitä itse sinne päivittelet.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
Hoffis
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 51
Joined: Fri Aug 15, 2008 9:45 am
Location: Espoo

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Hoffis »

Tulihan se sieltä, osuma jota olen odotellut kauan, eli virstanpylvässeteliin :D. Seteli numero 8000 tuotti osuman. Kiitos vastapuolelle!
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=124255166
Setelit on tehty kirjattaviksi. Setelit tykkää kun niitä kirjataan!
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by emppu »

Virstanpylväsosuma se on kai tämäkin :mrgreen:
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Jukkap »

emppu wrote:Virstanpylväsosuma se on kai tämäkin :mrgreen:
Suuret onnittelut!
Tälläsella säällä en jaksa mennä pankkiin juhlimaan :lol:
Zarkam
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 32
Joined: Wed Aug 28, 2013 9:57 pm

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Zarkam »

Juuri tuli jonkinasteinen virstanpylvässeteli vastaan lähes viiden vuoden takaa maakunta-AMK:n ruokalasta, joskin säälittävän pienellä etäisyydellä...
http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=137014096" onclick="window.open(this.href);return false;

Itsehän nyt en tämmoisia päivämäärävirstanpylväitä juurikaan huomioi omissa kirjauksissani kun setelimääränikin ovat varsin pieniä, joka tapauksessa oikein hieno osuma. Ei ihan kaikkein vanhin mitä olen toistaiseksi saanut mutta toisena kuitenkin.
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by emppu »

Zarkam wrote:Juuri tuli jonkinasteinen virstanpylvässeteli vastaan lähes viiden vuoden takaa maakunta-AMK:n ruokalasta, joskin säälittävän pienellä etäisyydellä...
http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=137014096" onclick="window.open(this.href);return false;

Itsehän nyt en tämmoisia päivämäärävirstanpylväitä juurikaan huomioi omissa kirjauksissani kun setelimääränikin ovat varsin pieniä, joka tapauksessa oikein hieno osuma. Ei ihan kaikkein vanhin mitä olen toistaiseksi saanut mutta toisena kuitenkin.
Kiitos kopista :D
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Yippo »

Pistin tuon oman 40 000. setelini lompakkoon erikseen ja mietiskelen tässä että mihin sen laittaisi kieroon, ideoita? :-)
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 803
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Sleijeri »

Itse olin viimeisen puolen vuoden aikana tallettanut kaikki 5e setelit s-pankkiin, tuntuu jotakuinkin kaikki päätyvän kouvolaan :)
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Yippo »

Sleijeri wrote:Itse olin viimeisen puolen vuoden aikana tallettanut kaikki 5e setelit s-pankkiin, tuntuu jotakuinkin kaikki päätyvän kouvolaan :)
Sinne iso osa minunkin seteleistä päätyy (tänään 150 kpl), mutta tämä tasalukuseteli ei ainakaan vielä lähde kiertoon muiden mukana.

EDIT: Piti katella että onko omiin seteleihin osunut "tasaluvuille" osumia. Osumia xxx00 numeroilla oli noin parikymmentä, tasatuhansille on osunut vain setelinumerolla 19 000 ja lähimpänä kymppitonnia on osuma setelillä nro 30001. Ja muuten vaan hassu osumasetelinro on 22344. Semmoset osu silmään nopeesti listaa selatessa.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by brewerhki »

Kai tämäkin lasketaan virstanpylvääksi? Eli sadas seteli kunnasta nimeltä Espoo (104 on yhteensä sieltä tullut naputeltua, mikä on aika vaatimaton luku ollekseen naapurikaupunki, Vantaaltakin toista tuhatta, mikä tosin selittyy työasioiden takia)
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by Jukkap »

brewerhki wrote:Kai tämäkin lasketaan virstanpylvääksi? Eli sadas seteli kunnasta nimeltä Espoo (104 on yhteensä sieltä tullut naputeltua, mikä on aika vaatimaton luku ollekseen naapurikaupunki, Vantaaltakin toista tuhatta, mikä tosin selittyy työasioiden takia)
Tottakai lasketaan! Onnittelut!
En mäkään Espoosta paljoa kirjaa->59 seteliä, mut Helsingistä ->2431 eli pikkasen enemmän :D
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Osuma virstanpylvässeteliin

Post by emppu »

Sleijeri wrote:Itse olin viimeisen puolen vuoden aikana tallettanut kaikki 5e setelit s-pankkiin, tuntuu jotakuinkin kaikki päätyvän kouvolaan :)
S-Pankin kautta menee minun ja luultavasti myös amiin setelit, eli semmonen reilu 2 500 vitosta viikkoon. Ei niistä suuremmin ole palautuksena haittaa ollut, et jonnekin muualle ne laskentakeskuksesta matkaavat.
Tuo tunteesi luulisin johtuvan siitä et täällä kirjataan noita vitosia tuo edellä mainitemani määrä viikkon. Jos noita lappusia jossain muualla kirjattaisiin samaan tahtiin niin uskon, että niitä löytyisi sieltäkin, aivan samalla lailla. Onneks näääswillen ebtarit nukkuvat vielä talviuntaan, kohta saa laitella vilkkua ohituksen merkiksi :mrgreen: Kouvolan ero Tampereeseen reilusti alle 10 000 lappua :mrgreen:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”