Keskustelu Suomen top 100 listasta /discussion about top 100

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
slide
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 251
Joined: Sat Jul 03, 2004 5:29 pm
Location: Lappeenranta

Post by slide »

Perä, meiksi tuli baarista oikein sen takia et saan 20.000 seteliä ennen 0.00:aa kasaan, ni eikö onnistunut? :lol: Olin kyllä 1,30 min aikasemmin laittavinaan tasalukeman, mut eihän tää niin pienestä :lol:
IRCnet #ebt / nick vety
User avatar
pooca
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 426
Joined: Mon Jul 04, 2005 6:12 pm
Location: Hanko, Finland

Post by pooca »

Itsellänikin jäi harmittavasti neljän setelin päähän tuo tonnin ylitys viime kuussa. Viimeiset setelit kirjautuivat tietokantaan klo 00.01 lauantain puolella, aargh :lol:
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

Aaron wrote:
Sandraki wrote:Paasen minakin vihdoin tallekkin listalle
kun muutan syksylla Suomeen... :lol:
Suoraan siihen 60 hujakoille,
jos ei ylemmaskin... :wink:
Vai niin, no tervetuloa takaisin Suomeen. Sopiiko kysellä mille paikkakunnalle muutat ja kuinka kauan kerkesit Kreikassa asustella?

Pääset Suomen listalle, mutta aikamoinen pudotus sulle on tulossa kun tarkastelee asemaa kansallisella listalla. :wink:
Argh! :evil: En ma ajatellu tota putoamis asiaa ollenkaan!!! 8O

Muutan Halikkoon, yli yhdeksan vuotta olen ehtinyt jo taalla asustella...
Mut ma muutan kevaalla tanne takas. 8) :lol:
Ma en oo tota oletuspaikkakuntaa vaihtanut lomien takia mutku
nyt tuun oikein pitemmaksi aikaa niin pitaa kai...
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Post by emppu »

Hieno "ilmiö" jani 73 :wink:
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 830
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Post by pejole »

Sandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttukin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Ainakin meikäläisen ohi menit ihan heittämällä
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

pejole wrote:
Sandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Ainakin meikäläisen ohi menit ihan heittämällä
Juu mutta ma metsastin sua jo silla silmalla pidemman aikaa :wink:
User avatar
Sport-Mass
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1909
Joined: Wed Jul 21, 2004 9:07 pm
Location: Joutseno, Finland

Post by Sport-Mass »

Sandraki wrote:
pejole wrote:
Sandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Ainakin meikäläisen ohi menit ihan heittämällä
Juu mutta ma metsastin sua jo silla silmalla pidemman aikaa :wink:
Jaa, tässä pitää sitten olla jo varuillaan, että et vain minua käy kattelemaan sillä silmällä :wink: .
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

Sport-Mass wrote:
Sandraki wrote:
pejole wrote:
Sandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Ainakin meikäläisen ohi menit ihan heittämällä
Juu mutta ma metsastin sua jo silla silmalla pidemman aikaa :wink:
Jaa, tässä pitää sitten olla jo varuillaan, että et vain minua käy kattelemaan sillä silmällä :wink: .
Sa olet mun kaukainen haave :wink:
User avatar
Sport-Mass
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1909
Joined: Wed Jul 21, 2004 9:07 pm
Location: Joutseno, Finland

Post by Sport-Mass »

Sandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Jos pystyt jatkamaan tuollaista tahtia kokonaisen vuoden ajan, niin tulet olemaan silloin Suomen listalla sijalla ~25. Eli varsin hyvin pystyt sijoitustasi parantamaan, jos vain kykenet ylläpitämään tasaisen tappavan tahdin :) .
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

Sport-Mass wrote:
Sandraki wrote:Mulle tuli mieleen kun se Suomeen muuttokin lahestyy etta miten ma parjaan tuolla Suomen listalla jos pystyn yllapitamaan nykyisen tahtini eli 100 setelia per paiva?
Jos pystyt jatkamaan tuollaista tahtia kokonaisen vuoden ajan, niin tulet olemaan silloin Suomen listalla sijalla ~25. Eli varsin hyvin pystyt sijoitustasi parantamaan, jos vain kykenet ylläpitämään tasaisen tappavan tahdin :) .
Talla tasaisen tappavalla ja mulle ainakin haastavalla vauhdilla 100/paiva paasen nailla nakymin top50 sisaan jo taman viikon aikana :lol: Sen jalkeen kaykin jo vaikeemmaksi tama ripea eteneminen :? Vahvasti epailen etten kylla Suomessa kykene tuota vauhtia enaa yllapitamaan... :roll:
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

Ma en millaaan jaksais odottaa jo ensi kuun listausta kun makin olen mukana :lol: Alkaa olla jo muuttokuumetta... :wink:
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 830
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Post by pejole »

Noustessani Misstrackerin ohi menin sijalle 50, tästä sijoituksesta ei paljoa ollut iloa kun sandraki vaihtoi saman tein itsensä Suomeen. Tänään tehdyn pankkireissun ansiosta nousin kertarytinällä sijalle 49 aplfin ja 2fast4u:n ohi 8). Nyt voisi koittaa pitää itsensä top-50 listalla..
User avatar
Kyypupu
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 241
Joined: Tue Jun 01, 2004 5:00 pm
Location: somewhere over the rainbow
Contact:

Post by Kyypupu »

Nyt ankarat spekulaatiot käyntiin, meikäläinen murtautui top-sataseen :!: Joskus aikoja aikoja sitten on ranking ollut kai jopa alle kahdeksankymmenenkin, mutta siinä vaiheessa harrastajia oli paljon vähempi, joten ihan kiva tämmönen, vaikka sitten jäisi kuinka tilapäiseksi saavutukseksi.
Life isn't like a box of chocolates . . it's more like a jar of jalapenos. What you do today, might burn your butt tomorrow.
User avatar
PietiPekka
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 112
Joined: Fri Nov 25, 2005 6:58 pm
Location: Haukipudas, Finland

Post by PietiPekka »

Kävin läpi tuon Airiksen TOP100 arkiston ja nappasin Excel taulukkoon aina kunkin kuun viimeisellä sijalla keikkuvan tuloksen.
Tuloksena aina jännä taulukko: Viimeinen TOP100 listalla.

TOP100 vauhti sen kun kasvaa vaan. :) Viime vuosi eli 2005 lokakuusta 2006 Lokakuuhun on Viimeisen tulos kasvanut 3883 setelillä, joka tarkoittaa noin 320 seteliä per kuukausi.

Punainen tolppa on mun tämän hetkinen seteli määrä.
Jos aikoisin saavuttaa sijan TOP100:ssa niin se tarkoittaa 320 seteliä per kuukausi + kiinni kurottavana vielä yli 3000 seteliä. 8O Hoh Hoijaa.... joo, joo.

Eipä taida paikka aueta ja on muistettava notta vauhti vaan kiihtyy. Jatkossa 320 seteliä ei riitä.
Kääntäen tämä tarkoittaa notta siellä TOP100 häntäpäässä pitää kirjata vähintää 320 seteliä kuukaudessa tai paikka on uhattuna TOP100:ssa. :(
Last edited by PietiPekka on Wed Nov 22, 2006 1:51 pm, edited 1 time in total.
---
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”