Keskustelu Suomen top 100 listasta /discussion about top 100

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Post by Yippo »

:cry:
User avatar
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1650
Joined: Sat Apr 23, 2005 6:11 pm
Location: Greater Helsinki (Zone B), Finland
Contact:

Post by Eliezer »

airis wrote: Listalta poistui: Yippo
Yippo wrote::cry:
Tsemppiä! Kirjaa nyt vielä 38 seteliä tänä vuonna, niin olet hyvin todennäköisesti taas seuraavassa top 100:ssa mukana...
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Post by Yippo »

Eliezer wrote:
airis wrote: Listalta poistui: Yippo
Yippo wrote::cry:
Tsemppiä! Kirjaa nyt vielä 38 seteliä tänä vuonna, niin olet hyvin todennäköisesti taas seuraavassa top 100:ssa mukana...
Juu, sillä olisi ollut mukana. Mutten niitä seteleitä saanut. Olin ja olen yhä sijalla 101. Ehkä ensi listauksessa olen mukana vaikka kuu näyttää kyllä aika vaikealle rahatilanteen suhteen.
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1404
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Post by Luumi »

Kovaa (:lol:) vauhtia edetään kohti tätä porukkaa. Tämän hetken sijoitus 580 ja tavoitteeksi voisi ottaa TOP500:n ennen kuun vaihdetta. Kunnallinen sijoitus nousee kertarysäyksellä sijalta 21 -> sijalle 10/11, kunhan tästä vielä tämän viikon aikana muutan tilapäisesti isompaan kaupunkiin :D Tsemppiä vaan ja pidetään Suomen lippu korkealla joka tilastossa! 8)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 300
Joined: Fri Dec 28, 2007 8:15 am
Location: Masku, Finland

Post by *anneli* »

Mä taas koitan sinnitellä top tonnissa :D Mulla kun tuppaa välillä tämä harrastusinto hiipumaan, niin siinä sitten sijoitukset romahtavat. Mutta nyt taas intoa piisaa, vielä kun jostain saisi kamalasti setelirahaa käsiinsä :lol:
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

Voi kun ma paasisin Suomeen ja Suomen listoille, sais vahan potkua tahan harrastukseen :? Talla hetkella on kai jonkunlainen vasymys ja motivaation puute... :roll:
User avatar
q098
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 350
Joined: Tue Nov 02, 2004 7:53 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by q098 »

Minunkin pitää jonkin verran terästäytyä, jotta voisin olla TOP 100 listalla. Töissä ei enää kehtaa pyydellä seteleitä vaihdettavaksi.

Edelleen selkärangassa ranskalaisen esimiehen ruoskinta Barcelonassa asian johdosta :evil: :evil: :evil:

Kumpa saisikin sen äijän työntää setelisilppuriin vailla rangaistusta
User avatar
airis
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1381
Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
Location: Rovaniemi, Lapland, Finland

Post by airis »

Teen listan kunhan paranen. Tänä aamunakin oli vielä 39,5 C kuumetta. Kaipa tämä on influenssaa.
User avatar
jami
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 149
Joined: Fri Feb 04, 2005 1:18 pm
Location: Finland

Suomen TOP100-listalla 01.12.2003 lähtien

Post by jami »

Tulipa selailtua TOP100 listaa ja listahistoriaa.
Pääsin listalle 01.12.2003 parin kuukauden EBTarina olon jälkeen ja siellä olen sitkeästi pysynyt :)
Ensimmäinen sijoitus oli 72. ja setelimäärä oli 475 :D
Viimeisin sijoitus on 60.
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1404
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re:

Post by Luumi »

Luumi wrote:Kovaa (:lol:) vauhtia edetään kohti tätä porukkaa. Tämän hetken sijoitus 580 ja tavoitteeksi voisi ottaa TOP500:n ennen kuun vaihdetta. Kunnallinen sijoitus nousee kertarysäyksellä sijalta 21 -> sijalle 10/11, kunhan tästä vielä tämän viikon aikana muutan tilapäisesti isompaan kaupunkiin :D Tsemppiä vaan ja pidetään Suomen lippu korkealla joka tilastossa! 8)
Nopeesti on menny kaks vuotta :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re:

Post by Yippo »

Yippo wrote:
Eliezer wrote:
airis wrote: Listalta poistui: Yippo
Yippo wrote::cry:
Tsemppiä! Kirjaa nyt vielä 38 seteliä tänä vuonna, niin olet hyvin todennäköisesti taas seuraavassa top 100:ssa mukana...
Juu, sillä olisi ollut mukana. Mutten niitä seteleitä saanut. Olin ja olen yhä sijalla 101. Ehkä ensi listauksessa olen mukana vaikka kuu näyttää kyllä aika vaikealle rahatilanteen suhteen.
Nopeesti on mennyt kaksi vuotta, pikkasen reilu. Ja vaihteeksi kolkuttelen listan portteja. Pariin kertaan olen lyhyesti sijalla 100 piipahtanut kun joku (kuka?) on välillä listalta ollut pois. Ja vtt:n kanssa on pikkusta vääntöä tosta viimesestä listapaikasta... :mrgreen:
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 590
Joined: Fri Jul 21, 2006 7:17 pm
Location: Vaasa, Finland
Contact:

Re: Keskustelu Suomen top 100 listasta /discussion about top 100

Post by vtt »

Hupenee vain tuo vaihtokassa, mutta eiköhän oteta toisia kiinni tuosta edestä :D
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Keskustelu Suomen top 100 listasta /discussion about top 100

Post by Yippo »

vtt wrote:Hupenee vain tuo vaihtokassa, mutta eiköhän oteta toisia kiinni tuosta edestä :D
Yksi ei aktiivinen noin 600 setelin päässä että eiköhän viimeistään 2kk kuluttua olla molemmat turvallisesti listalla jos ei joku tule hurjaa vauhtia takaa ohi. Mulla on ainakin vielä jonkin aikaa muhkea kassa käytössä kun on autotalliin tarkoitetut rahat tileillä. Ja itseasiassa taidan pystyä pyöräyttää koko kassa käsien kautta kun vien ne Nordeasta S-Pankkiin jonne laskut tulee sähköisenä. Pitää nyt kattoa että kuinka pienenä ne jaksaa (ja kehtaa) kuljettaa :lol:
pasilack
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 24
Joined: Mon Apr 19, 2010 3:45 pm

Re: Re:

Post by pasilack »

Yippo wrote:
Yippo wrote:
Eliezer wrote:
airis wrote: Listalta poistui: Yippo
Yippo wrote::cry:
Tsemppiä! Kirjaa nyt vielä 38 seteliä tänä vuonna, niin olet hyvin todennäköisesti taas seuraavassa top 100:ssa mukana...
Juu, sillä olisi ollut mukana. Mutten niitä seteleitä saanut. Olin ja olen yhä sijalla 101. Ehkä ensi listauksessa olen mukana vaikka kuu näyttää kyllä aika vaikealle rahatilanteen suhteen.
Nopeesti on mennyt kaksi vuotta, pikkasen reilu. Ja vaihteeksi kolkuttelen listan portteja. Pariin kertaan olen lyhyesti sijalla 100 piipahtanut kun joku (kuka?) on välillä listalta ollut pois. Ja vtt:n kanssa on pikkusta vääntöä tosta viimesestä listapaikasta... :mrgreen:
Luumin kiinalaisuus vaikuttaa...

ImageLuumi
Joined: 2002-11-11
Hong Kong, China
Last Note Entered: 2010-05-02 16:42:39
Interesting hits: 2 653
Notes entered: 73 372
Hit ratio: 1 : 27.66
:flag-fi: :flag-fi: :flag-fi: :flag-fi: :1 :flag-fi: :flag-fi: :flag-fi: :2 :flag-fi: :flag-fi: :67
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Re:

Post by Yippo »

pasilack wrote: ImageLuumi
Joined: 2002-11-11
Hong Kong, China
Last Note Entered: 2010-05-02 16:42:39
Interesting hits: 2 653
Notes entered: 73 372
Hit ratio: 1 : 27.66
Jep, tämä selittää paljon. Pitäsköhän munkin olla kesällä sitten viikko Espanjalaisena...
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”