Where's George

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
User avatar
yoto
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 237
Joined: Wed Aug 17, 2005 3:58 pm
Location: Helsinki "metropolitan" area

Where's George

Post by yoto »

En oo varma onko tästä joskus ollut jo topic..

Käyttääkö jengi where's george sivustoa? http://www.wheresgeorge.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Mun mielestä ei järin häävi sivusto, kaikki tuntuu olevan aika monimutkaista siellä.
..ja olen syöttänyt yli 700 seteliä sinne, mutta ilman osumia.. ehkäpä sinne ei syötellä setelieät niin paljona..

päätän aiheeni kuitenkin aina iloiseen viestiin;

"Congratulations! You are tied for First Place
among all the users that have no George Score yet."
If you live, you will die..

**

Koville jätkille paistaa aina aurinko !
User avatar
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1382
Joined: Sat May 08, 2004 4:58 am
Location: Tampere, Finland

Re: Where's Geroge

Post by Cinnamon »

Mulla on ollut sinne tunnukset ja seteleitäkin syötetty. En pitänyt kauheen häävinä sivustona ja ihmettelin sitä, että setelit piti syöttää sinne missä juuri sillä hetkellä itse on.
Hento harrastus loppui siihen kun sivusto blokkasi minut. Enkä pääse sisään edelleenkään.
User avatar
pooca
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 426
Joined: Mon Jul 04, 2005 6:12 pm
Location: Hanko, Finland

Re: Where's Geroge

Post by pooca »

Joskus vuooooosia sitten pistin faijan kätköissä lojuneet taalat sinne ja monen vuoden tauon jälkeen muistin sivuston; yritin päästä loggaamaan sisälle, siinä menikin sitten pieni tovi. En oikein käsitä, miten ne sivut toimivat?! Jos vielä joskus tulee dollareita vastaan, niin enpä tiedä jaksanko niitä tonne lykätä, kun on niin pirskatin vaikeaksi tehty sekin homma. En nimittäin enää jaksaisi taistella kyseisen sivuston kanssa :roll:
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2470
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Re: Where's Geroge

Post by aplfi »

Mä oon kans yhdet mutsin setelit sinne kirjannut. Mää en kans pääse tästä kotoa tuonne olllenkaan. Nehän ovat blokanneet ison osan eurooppalaisia ositteita. Vissiin ainakaan Elisan liittymästä ei tonne ole asiaa?
User avatar
pooca
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 426
Joined: Mon Jul 04, 2005 6:12 pm
Location: Hanko, Finland

Re: Where's Geroge

Post by pooca »

Pitikin heti kokeilla: pääsen sisään, mutta tulee tää sama teksti kuin viimeksi, kun klikkaan "your bills":

"*** To REFRESH this report, Click Here ***
Weekly Refreshes remaining : 7 (out of 7)
Your report refresh request is currently: [completed]

This Report is not current. You need to click the refresh link above, and wait for the refresh to complete.



Due to monthly database maintenance the Your Bills page is periodically cleared.
To restore your information, please click the link above that says '*** To REFRESH this report, Click Here ***'


Your Bills reports currently in queue: 0."

Tää on mun mielestä aika häröö, et joudun klikkailee ja oottelee pitkän tovin, että pääsen omiin seteleihini...
User avatar
yoto
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 237
Joined: Wed Aug 17, 2005 3:58 pm
Location: Helsinki "metropolitan" area

Re: Where's Geroge

Post by yoto »

Mulla se kyllä antaa koko listan, kun refreshaan sen. Tosin siinä menee jonkin aikaa, kun se refreshailee sitä, mutta sitten tulee kyllä ihan ok tilastot omista seteleistä, mutta tosiaan aina on vaatinut sen refreshauksen. Kokeilkaahan..
Jessper
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 382
Joined: Sat Jan 20, 2007 4:11 pm
Location: Kotka, Finland

Re: Where's George

Post by Jessper »

Kieltämättä aika hankala käyttää ja tilastopuoli on kauniisti sanottuna vaatimaton. Mulla on noin 250 kirjausta (2007 - 2008) joista peräti kaksi on löydetty. Huonon tilastopuolen vuoksi osumien luotettavuutta ei oikein osaa arvioida. Ei kovin tasokas sivusto näin EBT:n laatuun ja avoimuuteen tottuneelle.
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Re: Where's George

Post by Klazu »

Joskus sivulla käynyt, mutta ovat tosiaan vaatimattomat ja hankalat. Lisäksi ennätysosumat tuntuivat kaikki päällepäin huijatuilta, tosin tästä on jo aikaa.

Vaikka kyseessä onkin "alkuperäinen" sivusto valuutan seuraamiseen internetissä, niin saa WG kyllä hävetä paljon EBT:n rinnalla. Kiitos avijille ja muille ylläpidon henkilöille!
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
Cake
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 235
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:12 pm
Location: Helsinki -Finland

Re: Where's George

Post by Cake »

Paatin juuri kyseiselle sivulle katkoistani loytyneet huimat seitseman dollaria laittaa, mutta ilmeisesti olen elisan asiakkaana aivan liian vaarallinen, enka paase koko sivulle.
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2470
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Re: Where's George

Post by aplfi »

Wohoo, tänään tuli eka taalaosuma. Wheres George on paska sivusto kun ovat bannanneet monet operaattorit, itsekin täytyy lainata vaimon liittymää, mutta tässä linkki osumaan josko se toimisi :D

http://www.wheresgeorge.com/b:ISzW8IuAkZ&e

Tuo ensimmäinen kirjaus on minun
User avatar
sambrasa
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 32
Joined: Sun Jan 02, 2011 6:35 pm

Re: Where's George

Post by sambrasa »

aplfi wrote: Sat Jul 07, 2018 9:37 pm Wohoo, tänään tuli eka taalaosuma. Wheres George on paska sivusto kun ovat bannanneet monet operaattorit, itsekin täytyy lainata vaimon liittymää, mutta tässä linkki osumaan josko se toimisi :D

http://www.wheresgeorge.com/b:ISzW8IuAkZ&e

Tuo ensimmäinen kirjaus on minun
Ihan asialliseltahan tämä vaikuttaa. Kartta näyttää nätiltä ja varsinkin real time hit feed on näppärä. En tiedä miten näppärä tämä meillä olisi, kun osumaluvut on varmaan eri luokkaa. Muistan tehneeni joskus vuosia sitten sinne tilin ja syöttäneeni joitakin taaloja, mutta olen unohtanut tunnukset eikä mitään viestiä osumista ole kuulunut niin annoin olla koko sivuston.

Venäjän ruplille taitaa olla oma seurantajärjestelmä, en ole ikinä nähnyt Venäjän ruplan setelia niin evvk.

Tietääkö kukaan onko Japanin jeneille omaa seurantaa? Sen verran useasti on viime aikoina tullut käytyä ja aina käteisellä maksanut (suomikortit toimii siellä vähän niin ja näin) että kiinnostaisi.
User avatar
Bird
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2547
Joined: Tue Mar 25, 2003 5:13 pm
Location: Joensuu, Finland
Contact:

Re: Where's George

Post by Bird »

sambrasa wrote: Wed Jul 11, 2018 7:39 amVenäjän ruplille taitaa olla oma seurantajärjestelmä, en ole ikinä nähnyt Venäjän ruplan setelia niin evvk.
Mikäs tällainen on? Käyn Venäjällä useita kertoja vuodessa (ja itse asiassa olen siellä parhaillaankin) eli lompakossa kiertää varmasti satoja ruplaseteleitä vuoden aikana. En ole siis koskaan moisesta kuullutkaan enkä myöskään ihan nopealla googlauksella löytänyt, mutta jos tällainen on olemassa, niin voisi toki kokeilla.🙂
User avatar
sambrasa
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 32
Joined: Sun Jan 02, 2011 6:35 pm

Re: Where's George

Post by sambrasa »

Bird wrote: Wed Jul 11, 2018 6:43 pm
sambrasa wrote: Wed Jul 11, 2018 7:39 amVenäjän ruplille taitaa olla oma seurantajärjestelmä, en ole ikinä nähnyt Venäjän ruplan setelia niin evvk.
Mikäs tällainen on? Käyn Venäjällä useita kertoja vuodessa (ja itse asiassa olen siellä parhaillaankin) eli lompakossa kiertää varmasti satoja ruplaseteleitä vuoden aikana. En ole siis koskaan moisesta kuullutkaan enkä myöskään ihan nopealla googlauksella löytänyt, mutta jos tällainen on olemassa, niin voisi toki kokeilla.🙂
Georgen linkkiosastolta (https://www.wheresgeorge.com/cool-links.php) löysin kaksikin, kummatkin oli alhaalla nyt. cupura.ru näytti olevan niistä viimeisenä hengissä. Siellä olisi ollut myös sitä Japania, sekin nyt alhaalla. EBT onkin sitten viimeisiä hengittäviä dinosauruksia kovin muoviseksi käyvässä maailmassa.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”