Osumat

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Osumat

Post by Jukkap »

User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumat

Post by Aatos99 »

Jukkap wrote:Mun eka nelois osuma 8O
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=180625272
Hieno! :D Aikamoinen tuuri saada neloisosuma, vaikka olisikin kirjannut paljon seteleitä.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Osumat

Post by emppu »

Aatos99 wrote:
Jukkap wrote:Mun eka nelois osuma 8O
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=180625272
Hieno! :D Aikamoinen tuuri saada neloisosuma, vaikka olisikin kirjannut paljon seteleitä.
Mulle noita on kertyny 51 kappaletta. Kuusi niistä on kansainvälisiä. :mrgreen:
Finsk
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 254
Joined: Sat Oct 01, 2016 3:01 pm

Re: Osumat

Post by Finsk »

Tässä taannoin tuli taas osuma, jo kuudes sellainen. Usko vahvistuu jokaisen osuman myötä, joka tuo lisäksi iloisen mielen. Nyt katse tulevaan ja osumaa numero seitsemän odottamaan / tekemään :lol:
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumat

Post by Aatos99 »

Finsk wrote:Tässä taannoin tuli taas osuma, jo kuudes sellainen. Usko vahvistuu jokaisen osuman myötä, joka tuo lisäksi iloisen mielen. Nyt katse tulevaan ja osumaa numero seitsemän odottamaan / tekemään :lol:
Kyllä niitä sieltä rupeaa tulemaan. :) Sulla on jo kansainvälinen osuma ja osuma :note-50: , mitä voi joutua odottamaan kauemminkin. :D
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Osumat

Post by brewerhki »

Kiitos Emppu kopista. On mun pohjoisin osumani. Ja mieltä lämmittää enemmän, että muokkasin kommenttia kertomalla paikan mihin jätin sen setelin eli en itse roudannut seteliä kovin etelään, mikä olisi voinut olla mahdollista.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Osumat

Post by brewerhki »

Noniin, Juristi M on käynyt mun jälkeen Lidlissä. Olin kyl menossa S-Markettiin, mut joku ei uskaltanut kääntyä sinne, vaikka vastaantulevalla liikenteellä oli punaiset valot, niin jatkoinkin suoraan ja menin Lideliin.
User avatar
Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 826
Joined: Thu Oct 06, 2005 9:07 pm
Location: Helsinki, Suomi/Finland

Re: Osumat

Post by Juristi M »

brewerhki wrote:Noniin, Juristi M on käynyt mun jälkeen Lidlissä. Olin kyl menossa S-Markettiin, mut joku ei uskaltanut kääntyä sinne, vaikka vastaantulevalla liikenteellä oli punaiset valot, niin jatkoinkin suoraan ja menin Lideliin.
Näinhän siinä on käynyt. Kiitos taas osumasta. Oli kymmenes osuma meidän välillä. Ja mun 1820. osuma (kun moderoituja ei lasketa mukaan).

Pakilan Lidl on yksi mun perheen vakiokaupoista. Tarkistin tilastoistani, että tähän mennessä olemme saaneet sieltä vuosien varrella yhteensä 2005 seteliä vaihtorahoina (eli siis ostos maksettu :note-20: , :note-50: tai :note-100: setelillä ja vaihtorahat enimmäkseen :note-5: , :note-10: ja :note-20: setelinä).
User avatar
Annie_in_exile
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 986
Joined: Wed Mar 12, 2003 2:51 pm
Location: Brussels
Contact:

Re: Osumat

Post by Annie_in_exile »

Hassu juttu. Sain osuman kaverin kanssa, ja vaikka meidän väliltä on moderoitu ns. friendly fire -osumia, niin tää tämänpäiväinen oli kyllä ihan aito ja tahaton. Sain setelin automaatista, joka oli lähinnä mun vanhaa asuinpaikkaa. Olin viime perjantaina menossa lääkäriin ja totesin että nyt tarttee kyllä nostaa käteistä. Satuin vielä saamaan auton parkkiin ihan pankin eteen, mikä on hyvin harvinaista, ja sitten tosiaan palkkapäivän jälkimainingeissa hyökkäsin nostamaan ison pinon pieniä seteleitä.

Mä oon vielä aikoinaan houkutellut tän kaverin ebtariksi, ja hän on kirjannut 'vain' jotain 800 seteliä, joten siinäkin mielessä kävi hyvä tuuri, että osui tälleen puhtaasti.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumat

Post by Aatos99 »

Annie_in_exile wrote:Hassu juttu. Sain osuman kaverin kanssa, ja vaikka meidän väliltä on moderoitu ns. friendly fire -osumia, niin tää tämänpäiväinen oli kyllä ihan aito ja tahaton. Sain setelin automaatista, joka oli lähinnä mun vanhaa asuinpaikkaa. Olin viime perjantaina menossa lääkäriin ja totesin että nyt tarttee kyllä nostaa käteistä. Satuin vielä saamaan auton parkkiin ihan pankin eteen, mikä on hyvin harvinaista, ja sitten tosiaan palkkapäivän jälkimainingeissa hyökkäsin nostamaan ison pinon pieniä seteleitä.

Mä oon vielä aikoinaan houkutellut tän kaverin ebtariksi, ja hän on kirjannut 'vain' jotain 800 seteliä, joten siinäkin mielessä kävi hyvä tuuri, että osui tälleen puhtaasti.
Kiva sattuma :D Ihmeellisiä ovat setelien tiet.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Evert
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 934
Joined: Wed Jun 05, 2002 3:29 pm
Location: Perniö, Finland

Re: Osumat

Post by Evert »

No nyt tuli hyvä melkein kymmenen vuoden osuma :)
Lähtee tänään mun mukana Vietnamiin.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumat

Post by Aatos99 »

Evert wrote:No nyt tuli hyvä melkein kymmenen vuoden osuma :)
Lähtee tänään mun mukana Vietnamiin.
Onpa mahtava! :) Jospa siitä tulisi vielä kansainvälinen tripla, onhan tässä aikaa ennen kuin sataset uusitaan.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Finsk
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 254
Joined: Sat Oct 01, 2016 3:01 pm

Re: Osumat

Post by Finsk »

Tulipas eilen saatua osuma numero 7. Sillä pääsi jopa tämän vuoden Top-listalla sijalle 4 (etäisyys, km) ja sijalle 1 (viimeiset 7 päivää). Tarina osuman takaa on tämä: Lompakossani oli pari päivää pyörinyt :note-20: ja tämä :note-10:. Kävi jotain ennenkuulumatonta ja unohdin kirjata setelit 8O :-x. Menin sitten maksamaan :note-20: pois ja sain vaihtorahoina :note-5: ja :note-10:. Harmissani sen jälkeen aloin kirjaamaan vaihtorahoja, josko niistä osuma tulisi, eipä tullut (kuinka muutenkaan :P). Sitten siirryin viimeiseen oljenkorteen, joka oli lompakon pohjalta kuumotellut. Ajattelin että tästä nyt täytyisi osuma tulla, koska olin osumaa jo tovin odottanut. Setelin kirjattuani tuli taas teksti, seteli lisätty järjestelmään, mutta tällä kertaa teksti vaikuttikin pidemmältä ja kas OSUMA, jota olin toivonut ja sen monikertaisena sain. Tämä kyllä piristi kummasti ja sai unohtamaan kaiken ikävän pitkäksi aikaa :D.
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Osumat

Post by leevi60 »

8-O
No tuolla kyllä luulis jaksavan muutaman osumattomankin päivän!
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1933
Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Osumat

Post by höpsismöppiäinen »

Tässähän meni melkein puoltoista kuukautta ilman osumaa omalla kirjauksella, mutta nyt tulikin päivien suhteen hieno.
I reject your reality and substitute my own.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”