emppu

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Re: emppu

Post by Klazu »

Kas, hauska tässä samalla huomata, että Karjalainen on tehnyt lehtijutun Luumista viime syksynä. Näemmä näihin lehtiin ja muihin voi päästä samasta aiheesta uudelleen, sillä itse olin samassa lehdessä samasta aiheesta vuonna 2004. :mrgreen:

Luumin lehtijutussa mainitaan, että hän on kaupungin ykköskirjaaja, mutta se on vielä vähän ennenaikainen maininta... :wink: :D
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Jessper
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 382
Joined: Sat Jan 20, 2007 4:11 pm
Location: Kotka, Finland

Re: emppu

Post by Jessper »

Hyvät artikkelit olet kaivanut esiin, kiitos niistä. Luumin juttu on todella positiivinen sävyltään, mitä nyt tuo ikähaarukka "yli 70 täyttäneisiin asti" hieman särähtää korvaan. Ei kai 70 niin iso luku ole? Itse aion harrastaa vielä sitä seuraavallakin vuosikymmenellä, ellei raha nyt vallan bitiksi muutu :lol: Hauska historiapläjäys tuo oma haastattelusi, mutta siitä ei selvinnyt kenen kanssa osumasi sait, ei kai sentään Luumin?
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1407
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: emppu

Post by Luumi »

No niin, tuo miun juttu tehtiin lähinnä Joensuun nykyinen tilanne mielessä, eli _sen hetken_ Joensuussa asuvien ykköskirjaajana annoin tuon haastattelun :D

Tuossa listassa saanet olla vielä pidemmän aikaa ykkösenä, etenkin kun sekä mie että Bird ollaan todettu, että nykyään pankkikeikkailuinto on Joensuussa aika minimissään ja kasvaa sitä mukaa mitä kauemmaks kotikonnuiltaan pääsee :)

Mutta mukavaa nähdä sinnuuki välillä tääl kirjottelemassa, millos myö nähtäs Joensuussa kanadalainen osuma ;)

Niin ja Jessper... mie oon ekan oman osumani saanut kesällä 2007, eli ei oo kyl miusta kyse tuossa Klazun jutussa :D
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
1971o
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 335
Joined: Sat Oct 25, 2008 5:52 pm

Re: emppu

Post by 1971o »

Klazun osumalistalla näyttäisi tämä olevan 1. osuma :D
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Re: emppu

Post by Klazu »

Hehe, kyllähän minä sinulle ykköskirjaajan tittelin suon. Kunhan vain vähän piikittelin. ;)

Ymmärrän kyllä, ettei kotikonnuilla aktiivinen kirjaaminen jaksa loputtomiin kiinnostaa. Itse olen nyt vuoden tauon jälkeen Suomessa joululomalla ja enpä minäkään ole jaksanut aiempaan tyyliin lähipankkeihin ravata. Onneksi oli alkuviikosta asiaa Hämeenlinnan seudulle, jolloin tuli kalasteltua pari pitkään mielessä ollutta fakiiribingon paikkakuntaa sieltä ja tänään tuli tehtyä pienimuotoinen isku Länsi-Espooseen. Uusia kontuja on kiva koluta nyt kun kirjaamiseni rajoittuu noin viikkoon vuodessa.

Joensuun seudulla olen 26.-28. joulukuuta pikavisiitillä, mutta valitettavasti Kanadan setelit on jo laskettu liikkeelle Länsi-Uudellamaalla. Ehkä sitten ensi jouluna Itä-Suomen alueella, kun siellä nyt niistä voi oikeastikin syntyä osumia. :D

@1971o: Aivan oikein kaivettu! Hesarin artikkeli toi minut aikanaan tähän harrastukseen ja tuo osuma teki minusta aktiivikirjaajan. Niin pienestä se on joskus kiinni. :)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
1971o
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 335
Joined: Sat Oct 25, 2008 5:52 pm

Re: emppu

Post by 1971o »

Vinkkinä vanhojen osumien urkkimiseen

1. Ota käyttäjän osumalista esiin
2. Klikkaa "Seuraava"
3. Muuta osoitekentässä "cursor=1":n numeroarvoa sopivaksi. Klazun esimerkissä tärppää tällä hetkellä cursor=184

:D Muikeata :D joulua :D kaiklle :D
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 806
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: emppu

Post by Sleijeri »

Ei tärppää jos on muuttanut asetuksista "Rivejä per sivu" kohtaa.

Omien vanhojen osumien katselu käy helpoten kun klikkaa vaan Osumat-sivulta "Päiväys".
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”