Joulukuu 2011

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
bob9
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 203
Joined: Sat Aug 29, 2009 7:58 pm
Location: Vaasa

Re: Joulukuu 2011

Post by bob9 »

bob9 wrote:Olen mukana. Ainakin 1000 lappua mutta toivottavasti paljon enempää.
Välipäivillä tuli syötetty yli tuhat seteliä, eli tavoite täytetty. Koko joulukuun saldo on 1596, minulle vuoden paras kuukausi. Ja kiitos Eziezerille joka oli minun 500. osuma.
Cash is king. | My EBT profile
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Joulukuu 2011

Post by emppu »

keräilijä37 wrote:Empulle tsemppiä taistelussa tuon tuhannen taalan kanssa. Näyttää olevan haasteellinen juttu. Yritetään täältä ruohonjuuritasolta saada tukea tuohon valtakunnalliseen yritykseen. :)
Et tämmöttinen viestikin on ilmaantunu 8O Kiitos vaan tsempin toivottelusta, mut tarttis hieman rautalangasta vääntää mitä tuo taistelu tuhannen taalan kanssa tarkoittaa, mulla kun ei leikkaa ja jos leikkaa niin sitte varmaan kiinni :mrgreen:
Lupauduin joulukuun taisteluun mukaan täysillä.Lopputulos on näköjään, et tulipahan luvattua 8O 17 000 lappua on kaiketi kuukauden saldoni. No onhan sekin jotain, etenkin kun arkipäiville ei satu yhtään vapaata ja töissäkin oon muistanu säännöllisesti käydä. Kuukausiennätyksestäni jään tuon 3 000 lappua. Jos jotain positiivista (muutakin kuin HIV, kuten eräs entinen työkavierini minusta sanoi) tarttee penkoa kuun saldosta, niin on se kuitenkin minun tämän vuoden paras kuukausikirjaus. Jos viime vuotta peilaan niin kirjasin tänä vuonna n.24 000 lappua enemmän.
Hienosti on kyllä porukat kirjanneet lappuja systeemiin, noita yli 5 000:n lapun päiviä on kuin ennen vanhaan. Saispa tätä trendiä jollain ilveellä jatkettua.
Ensi vuodelle sitten onkin tavoitetta n.380 lappua jokaikiselle päivälle, oli sitten pyhä tai arki :? Siitä voi jokainen helmitaulua apuna käyttäen laskeskella mikä ois saldoni seuraavan vuoden taitteessa.
Muuten jos noihin allakoihin on uskominen niin helmikuussa on sitte yks ebtauspäivä 8) Veikkaan et maailmanlaajuisesti tuo tulee olemaan setelirikkain päivä EBT:n historiassa. Laittakaahan päivyriin merkintä ja setelisuunnitelma valmiiksi hyvissä ajoin. Muistaakseni edellisellä kerralla sain yli 60 osumaa kirjattua tuolle samaiselle päivälle.Yrittäiskö laittaa paremmaksi :roll:
Last edited by emppu on Fri Dec 30, 2011 5:01 pm, edited 1 time in total.
keräilijä37
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 968
Joined: Tue Nov 18, 2008 9:42 pm

Re: Joulukuu 2011

Post by keräilijä37 »

Siis ilman lainauksia Empulle . Mil€s66, tämän olen suomentanut "1000 euroa 66", joten sitä tarkoitin. Ja onnea vaan, kaveri jäi ainakin toistaiseksi kelkasta. :D :D
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Joulukuu 2011

Post by emppu »

keräilijä37 wrote:Siis ilman lainauksia Empulle . Mil€s66, tämän olen suomentanut "1000 euroa 66", joten sitä tarkoitin. Ja onnea vaan, kaveri jäi ainakin toistaiseksi kelkasta. :D :D
OK. No tosta ei kyllä mitään takeita oo et pysyis takana, sillä voi olla vaikka 10 000 lappua notepadissa, kunhan vaan leikkii kissaa ja hiirtä kanssani. Ei sen puoleen, leikkiköön. Mulla on omat suunnitelmat ja hän ei niihin vaikuta, oli sitten edellä tai perässä. :mrgreen: Tuolla Barceloonan miitissä hän hieman minua jallitteli, mut kuitenkin molemmilla ois oikeestaan ainut tavoite, saada kirjattua miljoonas seteli kymmenen ensimmäisen joukossa. Tuo kiusoittelu tarkoitti et hän oli juuri minut ohittanut ja sen ajan tavoite hänellä oli olla edes hetken maailman listalla viidentenä. No siinä kyllä sitten hieman putosi kaverilta pohja pois kun kerroin et minä sentään olin aika pitkäänkin kolmantena :P
Tuohon tavoitteseeni tarvii nyt viimenään panostaa, sillä takaa tulee porukkaa todella kovalla tahdilla ja siks toiseks nyt on elämäntilanteeni siinä mallilla et näyttää et harrastukseen on aikaa panostaa.
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2470
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Re: Joulukuu 2011

Post by aplfi »

No nyt on vuoden viimeinen seteli kirjattu. Tuli kans otettua osaa tähän haasteeseen ja tulos oli EBT-urani paras kuukausi 1080 setelillä, minkä ajamana tästä vuodesta 2011 tuli myös uusi ennätys 5710 seteliä. Edelliset ennätykset olivat kuukausitasolla 2006-12, 882 seteliä ja vuositasolla 2004, 5654 seteliä. :D

Tunnin päästä suuntaan läheiselle Otolle nostaan vuoden 2012 ekat setelit.
User avatar
Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 828
Joined: Thu Oct 06, 2005 9:07 pm
Location: Helsinki, Suomi/Finland

Re: Joulukuu 2011

Post by Juristi M »

Oma osuuteni joulukuulle 2011 oli sitten 945 seteliä. Se on toiseksi korkein kuukausitulokseni, enkä kovin paljoa isompaan tulokseen taida "puoliluomu"-systeemillä yltääkään. Mutta kyllä ensi vuonna yritän edes jonain kuukautena ylittää 1000 setelin maagisen rajan vaikka sitten käymällä pankissa vähän useammin.

Hyvää alkanutta vuotta 2012 kaikille setelinkirjaajille!
User avatar
yoto
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 237
Joined: Wed Aug 17, 2005 3:58 pm
Location: Helsinki "metropolitan" area

Re: Joulukuu 2011

Post by yoto »

lapsenhoidollisista syistä oma osuuteni jäi vajaaksi.. syötettynä 851 seteliä joulukuulta.. Mutta silti aina ilolla mukana! Setelirikasta uutta vuotta!
If you live, you will die..

**

Koville jätkille paistaa aina aurinko !
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”