Härskeimmät tempaukset

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Peki65
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 860
Joined: Sat Dec 21, 2013 10:56 am

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Peki65 »

Tähän osioon voisin myös laittaa uuden auton hankinnan.
Maksu tietenkin käteisellä 1 nippu :note-20: seteleitä ja loput pakkasileitä :note-5: seteleitä.
Kyllä siinä hetkisen meni ennen kuin myyjä oli kaikki laskenut. :D
Varsinkin kun yhden nipun joutui laskemaan 3 kertaa ennen kuin sai 100 kappaletta kasaan.

Nyt odotellaan, että saan auton käyttööni, kun joudutaan laittamaan nuo käsihallintalaitteet ennen kuin voin ajaa sillä.
Noin kuukauden päästä olisi tarkoitus lähteä pohjoiseen lappia autolla kiertämään.
Automaatit on jo listattu mitä sillä reissulla olisi tarkoitus bongata.
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. :lol:
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by leevi60 »

Toivottavasti kauppias ei oo ebtaaja, muutoin saat saamaristi moderoituja... :D

Oliko tuttu mies, vai vieläkö sillä on leuka rinnuksilla?
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
Peki65
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 860
Joined: Sat Dec 21, 2013 10:56 am

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Peki65 »

Autoliikkeen kassaan setelit päätyivät ja sieltä pankkiin Seinäjoella.
Ei myyjä, eikä kassakaan niitä kirjannut uudestaan, toki harrastuksestani kerroin heille.
Myyjä vaan ei meinannut ensin uskoa ollenkaan kun kerroin maksavani käteisellä.
Setelit olin vielä kirjannut useiden päivien aikana, osumamahdollisuuksien lisäämiseksi.
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. :lol:
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Luumi »

Mieki oon yhen neljänkymmenen tonnin auton maksanu käteisellä. Tosin autoliikkeeseen. Silti jakso kassa ihmetellä, ettei iha joka päivä tuu vastaavaa summaa käteisenä :D
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by brewerhki »

Luumi wrote:Mieki oon yhen neljänkymmenen tonnin auton maksanu käteisellä. Tosin autoliikkeeseen. Silti jakso kassa ihmetellä, ettei iha joka päivä tuu vastaavaa summaa käteisenä :D
Kai maksoit pelkillä vitosilla? :D
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Jukkap »

Sleijeri wrote:Tulin visiitille Imatraan ja kyllähän ne neljä täppää piti saada, pääosin kävellen. Ensimmäinen kuitti 16:52 Sienimäen Siwasta, toinen 17:14 Karhumäen Valintatalo, kolmas 17:32 Keskusliikenneaseman Otto-automaatista, sen jälkeen vähän huijasin ja menin taksilla hotellille kirjaamaan alkumatkan setelit, suihkuun ja syömään. Viimeisin nosto Ensontien automaatista 19:19 ja hotellilla kirjaamaan se 20:03.

Yhteensä kävelyä ~10 kilometriä. Nyt voikin palkita itsensä muutamalla huurteisella :)
Kiitos vinkistä! Mä kävin maanantaina Sienimäen Siwassa, Karhumäen Valintatalossa ja Ensontien automaatilla. Neljäs täppä mulla jo olikin.
Mä tosin kävin noissa paikoissa autolla niin en tarvinnut palkinto huurteista :mrgreen:
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re:

Post by emppu »

emppu wrote:Tähän sarjaan varmaan sopii eilinen jutska :roll:
Varjo EBT_ROCK_MEETING
Muiden tosi ebtaajien kokoontuessa provissirockiin päätimme JiiPee72:n kanssa järjestää varjomiitingin Anjalankosken Sippolaan Jukolan-viestin yhteyteen. Pallo jäi JiiPeelle et ettii allekirjoittaneen kun ajelen Jukolan palokunnan hyökkäysautoa (ei me mihinkään hyökätty) ja niinhän siinä kävi että hyvä kun sain auton parkkiin niin jo oltiin kyselemässä :D Siinä tutustuttiin toisiimmee ja systeemeihin ja todettiin että molemmilla on hilloa taskut täynnä (lue kirjattuja seteleitä) Pari tuntia jutskailtuamme rupesi nälkä painamaan päälle joten kohti soppatykkejä ;) Siinä sotasunnitelmaa jonossa miten saisimme setkuja vaihtoon,JiiPee edelle ja 7 egen ruoka maksuun ja maksu 22 egellä,eli vitonen ja kymppi kirjattavaa.Vaan sovimme jospa tytsy ois tarvinu vitosia ja kyselyn tulos oli tyly,EI :twisted: Pidättelin siinä jonoa muina miehinä kun JiiPee hieroi kauppaa(ei sitä typsyä) vaan vesiperä.Tosin vaihtorahoista sentään napsui osuma Jyskälään :D Aika makeet kommentit setelistä vaikkei tietty mikään kiva olotila :roll: Paluumatkalla autolle silmiini osuu tutun kaverin pilleripuoti,eikun sisään.Hetki typyköitä jututettuamme JiiPee vaitaa koko lafkan kassan :D Autolle jossa setkut kirjataan paperille :wink: JiiPee tirsoille (vastuu painaa,Ykkösjöukkueen ankkuri vai oliko se nelosjoukkueen viides osuus,sivuseikka) Jatkan päivystystä kun olin ensin selvittänyt,että Armi hoitelee kaljatelttaa,et sinne yöllä setelin vaihtoon :wink: Treffit tehtiin Jukolanviestin aloitukseen(klo 23.00)
Viesti lähti ja JiPeetä ei missään,multa talkoot loppu puoliltaöin.Siitä kavereille saatesanoin et meen vaihtaan setelit,ettekä jätä vaan soitatte kun kaikki on valmiina kotiinlähtöön :wink: Kaljateltassa käynti oli pettymys ei ollu Armia, jotain nuoria likkoja vaan jakamassa kaljaa :cry: :cry: :cry: teltasta ulos ja JiiPee seisoo siinä niinkuin ei ois mitään tapahtunu.Sitte kerroin ettei onnistu kun Armi ei oo paikalla ja harmaat aivosolut liikkeelle :roll: Ehdotin et mennään ruokateltan pomon juttusille oli sitten kuka oli :roll: Enkä liiemmin JiiPeeltä vastausta odotellut kun oltiin jo menossa.Mutkien kautta parakkiin jossa haisi RAHA :oops: Pienten esilämmittelyjen jälkeen sain lompakollisen vitosia ja JiiPee10/20 :D :D Saatesanoilla et aamusta tullaan uudelleen (ja tietty kiitellen) poistuimme parakista.Siinä kävellessämme tuli mieleen et josko JiiPee sai mun seteleitä10/20 itelleen päätimme et vaihdetaan ja mulle kympit/bumerangit ja vitosia kaverille :wink: Vastaava neitonen oli todella väsynyt ja häipyikin kesken rahanvaihdon nukkumaan,van pääasia et homma pelitti.Mun saamat vitoset olivat varmaan pohjakassoja koska valtaosa oli käytettyjä Itävaltalaisia :cry: Tosin niistä vaihtokympeistä napsui cinnamonin kanssa :D
Hyvästelyjen jälkeen varjomiitinki oli päätöksessään, ite orrelle ja JiiPee kompassin kera maastoon :roll:
JK: Olen edelleenkin (JiiPeenkin tavanneena) sitä mieltä että tämä porukka on todella mahtavaa,siitä jälleen kiitos kaikille,eritoten JiiPeelle :roll:
JJKK: tästä miitingistä ei ole kuvia näyttää,ja perusteluna on se et oltiin suorassa TV-lähetyksessä koko ajan,ainakin urheilukanavalla :wink:
Vaihtarit poikivat sitten JiiPeelle osuman Vaasaan joten kenties "tasapeli" :wink:
EDIT:Yöllinen pohjatyö kannatti sillä minun kuorsatessani rakkaan vaimoni kainalossa JiiPee kävi aamusella vaihtamassa uudelleen samoilta tytöltä uudet setelit :D,oisko se suklaasilmäinen nuorikko vetänyt puoleensa :wink:
EDIT 2: Tää oli vaan tämmönen jäsentenvälinen surffailu kun emme tavanneet puhenjohtajaamme akiky:ä,oli koko yön jossain pirun TV-rastilla.(selittelyn makua)
Jostain tuli mieleen et on joskus aikoja sitten tehty hommia tän harrastuksen eteen. Löytyi sivulta 37 tämä juttu :mrgreen: Hymiöiden runsaudesta voi päätellä et oon hokannu semmosten käytön :mrgreen: Tähän voi lisätä viel, et mm JiiPeen kanssa ollaan useissa miiteissä tavattu, mm Wienissä oltiin porukoissa, mun mökillä hän on ainakin pari kertaa piipahtanut imeskelemässä olutta pillillä :D (juttu joka on vaan sisäpiiriläisille) :wink:
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Re:

Post by Aatos99 »

emppu wrote: Jostain tuli mieleen et on joskus aikoja sitten tehty hommia tän harrastuksen eteen. Löytyi sivulta 37 tämä juttu :mrgreen: Hymiöiden runsaudesta voi päätellä et oon hokannu semmosten käytön :mrgreen: Tähän voi lisätä viel, et mm JiiPeen kanssa ollaan useissa miiteissä tavattu, mm Wienissä oltiin porukoissa, mun mökillä hän on ainakin pari kertaa piipahtanut imeskelemässä olutta pillillä :D (juttu joka on vaan sisäpiiriläisille) :wink:
Kokemukset rikastuttaa :D Kyllähän tämän harrastuksen kautta on mahtavia tyyppejä tullut tavattua. Meno on mukavan spontaania, vaikka ei aiemmin olisi kanssaebtareita tavannutkaan. :)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Luumi »

Nyt tulikin taas pitkästä aikaa tähän triidiin kerrottavaa.

Heitin tuossa eilen ns. 'petikeikan' Kemijärven ja Rovaniemen rajamaille, hieman vaikeammin saatavissa olevaan postitoimipaikkaan ja itselleni uuteen täppään (ei kuitenkaan neitsyt paikka). Tajusin jo matkalla irroittaa maksupäätteestä sim-kortin, että korttimaksu ei menisi läpi. Tämä uhkapeli kannatti ja sain korttimaksun epäonnistuttua omavastuun käteisellä sekä kyseisen postitoimialueen ja täppän lisäpalkkioksi 15h reissusta ja 1150 km ajamisesta. :D
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
airis
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1381
Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
Location: Rovaniemi, Lapland, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by airis »

Luumi wrote: Mon Mar 05, 2018 8:05 pm Nyt tulikin taas pitkästä aikaa tähän triidiin kerrottavaa.

Heitin tuossa eilen ns. 'petikeikan' Kemijärven ja Rovaniemen rajamaille, hieman vaikeammin saatavissa olevaan postitoimipaikkaan ja itselleni uuteen täppään (ei kuitenkaan neitsyt paikka). Tajusin jo matkalla irroittaa maksupäätteestä sim-kortin, että korttimaksu ei menisi läpi. Tämä uhkapeli kannatti ja sain korttimaksun epäonnistuttua omavastuun käteisellä sekä kyseisen postitoimialueen ja täppän lisäpalkkioksi 15h reissusta ja 1150 km ajamisesta. :D
Pitkä on työkeikka ollut pohjoiseen. Hienoa, että sait täplän tuosta reissusta. :-) Eikä noilla seuduilla ole aina takeita muutenkaan, että yhteydet pelaa. :twisted:
hetaleena
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 566
Joined: Thu Jan 19, 2006 6:17 pm
Location: Espoo, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by hetaleena »

Tuli ostettua läppäri läppäri :note-10: :llä ja :note-5: :lla, vaikkei kovin kallis ollutkaan niin korttimaksajien lomassa tunsin itseni hieman omituiseksi :mrgreen:
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Aatos99 »

hetaleena wrote: Mon Oct 22, 2018 3:44 pm Tuli ostettua läppäri läppäri :note-10: :llä ja :note-5: :lla, vaikkei kovin kallis ollutkaan niin korttimaksajien lomassa tunsin itseni hieman omituiseksi :mrgreen:
Hyvä tuoda vähän vaihtelua sinnekin :D Isompaan ostokseen muutenkin kiva "dumpata" pienempiä seteleitä.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by leevi60 »

615 €uroa tuli eilen tuupattua melko pieninä seteleinä autohuoltamolle,
kun pestiin moottori sisältä sekä vaihdettiin jakopäänhihna ja vesipumppu hiluinensa...
Mielissään olivat käteisestä. Teki vain aikamoisen loven "pelikassaan" ja vielä
pitäis uudet talvikumitkin hankkia. :cry:
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”