Härskeimmät tempaukset

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Guest

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Guest »

emppu 112 wrote:
Sport-Mass wrote: Olet tulkinnut kommentit väärin, koska Nittax ja muistaakseni myös Nindex ovat kauniimman sukupuolen edustajia eli naisimmeisiä :).
Mitenkään puolustelematta tätä osumaa koska olen siinä itsekin mukana. :roll: Tämä on ajalta jolloin Nittax vielä pyöritti äitinsä kanssa tota yritystä. Kommentin mukaan seteli on edellisestä työvuorosta ja näinollen kirjaus on tapahtunut jälkikäteen. Nuo kaksi viimeistä osumaa tulisi kenties olla toisinpäin. Aikaero onkin sitten jo asia erikseen. Aito se kuitenkin on. Eikä tämä vieraan kommentti senkummemmin hätkäytä kun ei kerta kehtaa nimimerkillään kirjoittaa :wink:
On se kuitenkin niin että nollapäiväinen ja nollakilometrinen ei ole mitenkään mielenkiintoinen. Kyllä ne moderoidaan muutenkin pois osumista, miksei siis vitososumasta? Feikki mikä feikki.
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 830
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by pejole »

Vieras wrote:On se kuitenkin niin että nollapäiväinen ja nollakilometrinen ei ole mitenkään mielenkiintoinen. Kyllä ne moderoidaan muutenkin pois osumista, miksei siis vitososumasta? Feikki mikä feikki.
Se mielenkiintoisuus onkin niissä kolmessa muussa välissä, yleisenä käytäntönä on ettei alunperin aitoa osumaa oteta niiltä ensimmäisiltä pois
Guest

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Guest »

pejole wrote:
Vieras wrote:On se kuitenkin niin että nollapäiväinen ja nollakilometrinen ei ole mitenkään mielenkiintoinen. Kyllä ne moderoidaan muutenkin pois osumista, miksei siis vitososumasta? Feikki mikä feikki.
Se mielenkiintoisuus onkin niissä kolmessa muussa välissä, yleisenä käytäntönä on ettei alunperin aitoa osumaa oteta niiltä ensimmäisiltä pois
Ei kai sellaista ole kukaan ehdottanutkaan että kaikki osumat moderoitaisiin? Ihan kivahan tuo on nelososumanakin, tuo viimeinen vaan pila koko sarjan.
Puupenni - Wooden Penny
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Mon Jul 31, 2006 9:44 am
Location: Kajaani, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Puupenni - Wooden Penny »

Guest wrote: - - On se kuitenkin niin että nollapäiväinen ja nollakilometrinen ei ole mitenkään mielenkiintoinen. Kyllä ne moderoidaan muutenkin pois osumista, miksei siis vitososumasta? Feikki mikä feikki.
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta ei tätä voi ihan noin vain ohittaakaan. Osuman kutsuminen feikiksi on EBT-yhteisössä raskas syytös. 'Feikki' tarkoittaa väärennöstä. Voit katsoa googlettamalla, miten kyseistä sanaa nykyään käytetään. Kyse on englanninkielisen sanan 'fake' suorasta väännöksestä. Voit katsoa ko. sanan merkityksen sanakirjastasi, jos ei ole tuttu.

Mikään ei viittaa siihen, että kyse olisi väärennöksestä. Mekaanisen nollapäiväinen-nollakilometrinen -säännön mukaan kyse on ei-mielenkiintoisesta osumasta, mutta ei suinkaan feikistä eli väärennöksestä. Kyse olisi siis ei-mielenkiintoisesta osumasta, mutta ei feikistä. Mutta mielestäni osuman tekee mielenkiintoiseksi juuri sen käsittely tällä palstalla. Nythän tällä osumalla on mielenkiintoinen dokumentoitu historia.

Osuma, jolla on mielenkiintoinen historia, on mielenkiintoinen osuma. Kiitokset nimimerkittömälle vieraalle osuman mielenkiintoiseksi tekemisestä.

Viitososuma mikä viitososuma.

Puup W enpen
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by emppu »

Autonvaihto ruljanssin luvattu juttu: Muda tais ymmärtää hieman väärin, sillä ei tämä kummoinen juttu ole. Normaalia ebtaritoimintaa :roll:

Auton maksoin :note-5: ---- :note-500: :n seteleillä. Tasapuolisesti kaikkia :D

Se suunnittelemani juttu ei oikein onnistunut parhaimmalla tavalla. Kaikki tinkimiset loppuunkäytettyäni pyysin kirjata kassan rahat systeemiin. Se oli sillä siisti, siellä ovat Se miksi se meni mönkään oli vain niin huono tuuri, ettei puoleen päivään mennessä oltu ostettu montaakaan bemaria ennen minua. Kassassa ei oikein hirveästi ollut hilloa. Tarttee joskus poiketa täydentämään ... :D
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 830
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by pejole »

emppu 112 wrote:http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=52275113 Se miksi se meni mönkään oli vain niin huono tuuri, ettei puoleen päivään mennessä oltu ostettu montaakaan bemaria ennen minua.
Ajaako emppu / empun parempi puolisko joka päivä eri autolla vai sellaisella mikä toimii vain päivän? :lol: :lol:
Bemarihan toimii vain päivän kerrallaan :wink:
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by emppu »

pejole wrote:
emppu 112 wrote:http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=52275113 Se miksi se meni mönkään oli vain niin huono tuuri, ettei puoleen päivään mennessä oltu ostettu montaakaan bemaria ennen minua.
Ajaako emppu / empun parempi puolisko joka päivä eri autolla vai sellaisella mikä toimii vain päivän? :lol: :lol:
Bemarihan toimii vain päivän kerrallaan :wink:
HÖH 8O Siis kuka on sanonut, että minä olisin vaimolleni bemarin ostanut :?: Viittasin vain kauppoihin jotka oli tehty ennen minua :P Ostin oikein auton :D
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 830
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by pejole »

emppu 112 wrote:
pejole wrote:
emppu 112 wrote:http://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=52275113 Se miksi se meni mönkään oli vain niin huono tuuri, ettei puoleen päivään mennessä oltu ostettu montaakaan bemaria ennen minua.
Ajaako emppu / empun parempi puolisko joka päivä eri autolla vai sellaisella mikä toimii vain päivän? :lol: :lol:
Bemarihan toimii vain päivän kerrallaan :wink:
HÖH 8O Siis kuka on sanonut, että minä olisin vaimolleni bemarin ostanut :?: Viittasin vain kauppoihin jotka oli tehty ennen minua :P Ostin oikein auton :D
...ennen minua.. eli ostit päivän ekan bemarin 8)
Ei vaines, rahalla saa autojakin, miksi ostais bemarin :D
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by emppu »

pejole wrote: Ei vaines, rahalla saa autojakin, miksi ostais bemarin :D
Juuri näin :D On mulla ollu bemuja ajanmittaan kaksikin, olivat 80-luvulla senajan tekniikalla huippuja. Nyt merelle ankeriaat, silakka, siika, kuha ja lohet mielessä. :wink:
muda
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 348
Joined: Tue Jun 19, 2007 8:33 am
Location: Oulu
Contact:

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by muda »

emppu 112 wrote:Autonvaihto ruljanssin luvattu juttu: Muda tais ymmärtää hieman väärin, sillä ei tämä kummoinen juttu ole. Normaalia ebtaritoimintaa :roll:
Kun sellaiset muutaman tuhannen kappaleen setelimäärät viikossa on arkipäivää, niin kyllähän sitä pieni odotus tulee että nyt määrät kasvaa samassa suhteessa kun minunkin tempaisuissa. Siis normaali kirjaus päivä alle 10 seteliä ja joskus kun käy pankissa niin 50 nippu + parit vaihto setelit päälle. Tulee vähintään viisinkertainen määrä seteleitä normaaliin verrattuna joka empun tapauksessa saattaisi lähennellä 10 000 seteliä viikossa :roll:

Entä se varsinainen auton vaihdon syy? pääkipu... vai mikä se nyt oli :roll:
http://entmuda.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
hetaleena
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 566
Joined: Thu Jan 19, 2006 6:17 pm
Location: Espoo, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by hetaleena »

Kelpaakohan tämä luomukirjaajalle: menin nostamaan Prismasta isohkon summan asunnon alkumaksuksi, eivät voineet antaa sekkiä, kun klo oli jo yli 16, mutta käteistä lupasi löytyvän. Ajattelin että mikäs parempaa, parikymmentä setkua saan isoja kirjattavaksi. Täti viipyi hyvän tovin, tuli sitten ison nipun kanssa ja valitteli ettei ole isompia seteleitä, viisisatasia näkee kulemma muutaman viikossa ja ne menee heti. Sain sitten 167 seteliä! (En valittanut nipun suuruutta ollenkaan, mutta käsiveska meinasi käydä pieneksi...) Oli sentään jokunen kaksisatanen ja muutama satanenkin, loput viisikymppisiä. (tuli sentään kolme osumaakin!)

No muutama päivä sen jälkeen, myytyäni vanhan Corollani käteisellä, vein sitten pari viissatasta sinne Prismaan etteivät unohda miltä ne näyttää...
User avatar
Annie_in_exile
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 986
Joined: Wed Mar 12, 2003 2:51 pm
Location: Brussels
Contact:

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Annie_in_exile »

Anteeks ny mutta toi kommentti osui mun nauruhermoon... :lol: Taidat sitten useinkin ostella asuntoja kun täytyy kommenteissa eritellä että "yksiöön"... ens viikolla sitten "kolmioon", "omakotitaloon", "kesämökkiin".
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by emppu »

muda wrote: Entä se varsinainen auton vaihdon syy? pääkipu... vai mikä se nyt oli :roll:
Vai missä se oli ? 8O Unohdetaan koko homma :? ........... uusia metkuja suunnittelemaan :wink:
hetaleena
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 566
Joined: Thu Jan 19, 2006 6:17 pm
Location: Espoo, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by hetaleena »

Annie_in_exile wrote: "yksiöön"... ens viikolla sitten "kolmioon", "omakotitaloon", "kesämökkiin".
No itse asiassa kaksio ja kolmio vielä puuttuukin, tarvii säästää vähän lisää joten ei vielä ens viikolla... :lol:
Manic
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 214
Joined: Sun May 04, 2008 3:32 pm
Location: Vaasa, Finland

Re: Härskeimmät tempaukset

Post by Manic »

Tänään asioidessani paikallisessa McDonald'sissa näin siinä lahjoitusboxissa, että joku oli laittanut kaksikyppisen sinne. no sattuipa käymään niin että seteli oli siinä sillä tavalla että toiselta puolelta sai selville lyhytkoodin ja toiselta puolelta sarjanumeron, niin totta kai sitä piti sitten tilanne käyttää hyväksi ja siitä nappailin koodin kännykkään samalla kun tilausta odottelin.

Ei nyt erityisen härskiä, mutta jos edes vähän kuitenkin =)

Manic
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”