Far-off topic: Jääkiekosta

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Craft
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1182
Joined: Fri Jun 07, 2002 4:36 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Craft »

No mutta ei se nyt sitten kuitenkaan...
User avatar
turtle
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1504
Joined: Sat May 28, 2005 9:00 pm
Location: Everywhere, Netherlands
Contact:

Post by turtle »

No Suomi ei voittanut..Mutt se on yhä paras!!! Ja hopea on ihan hyvää myös!!! :)
Ja en oo suomalainen, mutta minä myös olin sitä mieltä että Suomen täytyy voittaa, ja että se oli / on paras!! Ja minä myös olin sitä mieltä että se oli ihan jännittävä! :D
Suomi on voinyt voitta, mutta en voittanyt, valitettavasti..Mutta näin se on, ja ei mitään muuta, vaikka suomi oli paras..nojoo...ikävä se on, mutt hei hopea on hyvää! :D
Guest

Post by Guest »

turtle wrote:No Suomi ei voittanut..Mutt se on yhä paras!!! Ja hopea on ihan hyvää myös!!! :)
Ja en oo suomalainen, mutta minä myös olin sitä mieltä että Suomen täytyy voittaa, ja että se oli / on paras!! Ja minä myös olin sitä mieltä että se oli ihan jännittävä! :D
Suomi on voinyt voitta, mutta en voittanyt, valitettavasti..Mutta näin se on, ja ei mitään muuta, vaikka suomi oli paras..nojoo...ikävä se on, mutt hei hopea on hyvää! :D
Saikos muuten teidän maan luistelijat mitaleita?
User avatar
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1650
Joined: Sat Apr 23, 2005 6:11 pm
Location: Greater Helsinki (Zone B), Finland
Contact:

Post by Eliezer »

Eiköhän tulos ole oikein, kun on kahdelta taholta varmistettu. ;)
User avatar
pooca
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 426
Joined: Mon Jul 04, 2005 6:12 pm
Location: Hanko, Finland

Post by pooca »

Eliezer wrote:Eiköhän tulos ole oikein, kun on kahdelta taholta varmistettu. ;)
Kävi hetken mielessä, että kävitkö sinäkin tuolla (niiden parin osuman takia) :D
User avatar
Coin
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 261
Joined: Wed Sep 21, 2005 2:07 pm
Location: Ihode, Suomi

Post by Coin »

Anonymous wrote: Saikos muuten teidän maan luistelijat mitaleita?
Ainahan Hollantilaiset saa, maailman kärkimaa pikaluistelussa.

No, kun alussa kysyttiin suosikkijoukkuetta, niin ehdottomasti Lukko! <3 Lukko, no Pata. :D Muutamia seteleitäkin on kirjattu Lukon oteluista, saattapa olla että SaiPa-peliinkin menen...
Raha mailmaa pyörittää... Ja minä rahaa...
:note-5: :note-10: :note-20: :note-50: :note-100: :note-200: :note-500:
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Post by emppu »

Ville S
Nyt tulee ilmoitus hieman aikaisemmin kuin aikoinaan. La 01.03.2008 klo. 18:30
Konala, Helsinki PiTa - Heartbreakers. Tähän matsiin tulemme fanibussilla katsomaan olisiko paikallisesta vastusta kaatamaan kakkosdivarin karsintasarjajohtajaa 8) Rumpuja,torvia (siis muitakin kuin fanit) ym rekvisiittaa löytyy bussin täydeltä. Takuuvarmasti älämölöä riittää koko hallin täydeltä. Pisteet haetaan Anjalankoskelle jos se vain on faneista kiinni 8) Jos joku paikallinen jääkiekosta ymmärtävä ebtari saapuu paikalle niin saa nykiä hihasta. Tunnistamisen helpottamiseksi, olen värjännyt hiukseni HB.n värein, eli violetiksi 8O
User avatar
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 553
Joined: Sat Jan 15, 2005 12:26 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Ville S. »

emppu 112 wrote:Ville S Nyt tulee ilmoitus hieman aikaisemmin kuin aikoinaan. La 01.03.2008 klo. 18:30 Konala, Helsinki PiTa - Heartbreakers. Tähän matsiin tulemme fanibussilla katsomaan olisiko paikallisesta vastusta kaatamaan kakkosdivarin karsintasarjajohtajaa 8) Rumpuja,torvia...
Luettu ja merkitty. Jos suinkin vaan pääsen, änkeän mukaan.
No signature?
User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Re: Far-off topic: Jääkiekosta

Post by Kalmari »

Ketjua ylös pienen mainostuksen voimin.

Satakunnan ammattikorkeakoulun Liiketoiminnan Rauman yksikkö on Rauman Lukon kanssa yhdessä järjestäneet meille opiskelijoille "Diili"-kisan. Ideana on siis parin päivän ajan myydä mahdollisimman paljon lippuja Lukon peliin (+ mm. otteluisännyys jollekin firmalle ja ruokailua Fosters-klubilla pelipäivänä). Itse toimin tämän vuoden kisassa Joukkue "Möllissä". Näillä näkymin joukkueemme myisi lippuja otteluun 25.11. Lukko - Ilves. Kisa on aiempina vuosina saavuttanut ainakin paikallisen median huomion, mutta myös esimerkiksi SM-Liigan sivuilla on ollut maininta kisasta. http://www.sm-liiga.fi/arkisto/lukko/ra ... ppuja.html

Lippuja saamme siis myydä vain parina päivänä marraskuussa, mutta mainostaa/aiesopimuksia voimme tehdä aiemmin. Myyntihinta on Lukon hinnaston mukaan, mutta yli 10 lipun lippupaketeista pystytään antamaan alennusta.

Että näin, toivottavasti ebtaajat pitävät yhtä ja peliin saapuvat (jos tältä foorumilta sellaisia löytyy) ottaisivat minuun yhteyttä foorumilla taikka irkissä. Saa toki muutkin tulla tukemaan joukkueeni toimintaa :)

EDIT:
http://www.ls24.fi/viihde/puhelimessa_o ... 88744.html
http://www.mollivoittoon.com/index.php
User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Re: Far-off topic: Jääkiekosta

Post by Kalmari »

Kalmari wrote:Ketjua ylös pienen mainostuksen voimin.

Satakunnan ammattikorkeakoulun Liiketoiminnan Rauman yksikkö on Rauman Lukon kanssa yhdessä järjestäneet meille opiskelijoille "Diili"-kisan. Ideana on siis parin päivän ajan myydä mahdollisimman paljon lippuja Lukon peliin (+ mm. otteluisännyys jollekin firmalle ja ruokailua Fosters-klubilla pelipäivänä). Itse toimin tämän vuoden kisassa Joukkue "Möllissä". Näillä näkymin joukkueemme myisi lippuja otteluun 25.11. Lukko - Ilves. Kisa on aiempina vuosina saavuttanut ainakin paikallisen median huomion, mutta myös esimerkiksi SM-Liigan sivuilla on ollut maininta kisasta. http://www.sm-liiga.fi/arkisto/lukko/ra ... ppuja.html

Lippuja saamme siis myydä vain parina päivänä marraskuussa, mutta mainostaa/aiesopimuksia voimme tehdä aiemmin. Myyntihinta on Lukon hinnaston mukaan, mutta yli 10 lipun lippupaketeista pystytään antamaan alennusta.

Että näin, toivottavasti ebtaajat pitävät yhtä ja peliin saapuvat (jos tältä foorumilta sellaisia löytyy) ottaisivat minuun yhteyttä foorumilla taikka irkissä. Saa toki muutkin tulla tukemaan joukkueeni toimintaa :)

EDIT:
http://www.ls24.fi/viihde/puhelimessa_o ... 88744.html
http://www.mollivoittoon.com/index.php
Nostan tämän mainostuksen jälleen ylös, kun kisa kolkuttaa ovella.

Ottelu ON siis tiistain 25.11. Lukko - Ilves. Perjantaina saimme liput ko. otteluun ja myymme lippuja seuraaviin katsomoihin: A1, A2, A3, A4 (VIP), A5, A6, A7, B2, B3, B4, B5, C, D1, D2, D3, D4. Lippujen hinnat löytyy täältä, mutta tosiaan väh. 10 lipun ostoista annamme "firma"-alennusta.

Kisa on siis 10.11 - 12.11. ja tuolloin olen lähestulkoon 247 reissun päällä kauppaamassa lippuja ja siksi tuskin olen koneen ääreltä tavoitettavissa. "Möllin" tavoittaakin parhaiten numerosta 0445575852, toimii vain keskiviikkoon saakka.

Tarttukaa ebtarit tarjoukseen ;) ja toivottakaa onnea rankkaan reissuun :)
User avatar
Skyline
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 33
Joined: Mon May 07, 2007 9:36 am
Location: Turku, Finland

Re: Far-off topic: Jääkiekosta

Post by Skyline »

Kalmarilla mahdollisuus la 27.12 bongata pari innokasta Lukkofania D3 katsomosta. Toivottavasti olet paikalla katsomassa kuinka Lukko vie täydet kolme pistettä Porista :D
http://fi.eurobilltracker.com/profile/?user=105495" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Re: Far-off topic: Jääkiekosta

Post by Kalmari »

Skyline wrote:Kalmarilla mahdollisuus la 27.12 bongata pari innokasta Lukkofania D3 katsomosta. Toivottavasti olet paikalla katsomassa kuinka Lukko vie täydet kolme pistettä Porista :D
Monien sattumien jälkeen jouduin jättämään pelin väliin, toivon mukaan edes Arctopolis oli peliä katsomassa. Mutta mikäli oikein katsoin peliä radiosta, niin Ässät vei tämän pelin. Täysi tupa ja kaikkea, olisi varmaan ollut tunnelmaltaan parhaimpia otteluita tällä kaudella.
Arctopolis
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 33
Joined: Tue Mar 13, 2007 11:45 pm
Location: Pori

Re: Far-off topic: Jääkiekosta

Post by Arctopolis »

Empä ollu kattomas, mut otan silti osaa Lukon järkyttävään tappioon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja vielä kerran :mrgreen: .
User avatar
Bird
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2547
Joined: Tue Mar 25, 2003 5:13 pm
Location: Joensuu, Finland
Contact:

Re: Far-off topic: Jääkiekosta

Post by Bird »

Ekaa kertaa tuli napattua jäähallista tripla. Pelin tulos tai Mestiksen sarjatilannekaan eivät olleet lainkaan hassumpia. :)
muda
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 348
Joined: Tue Jun 19, 2007 8:33 am
Location: Oulu
Contact:

Re: Far-off topic: Jääkiekosta

Post by muda »

Bird wrote:Ekaa kertaa tuli napattua jäähallista tripla. Pelin tulos tai Mestiksen sarjatilannekaan eivät olleet lainkaan hassumpia. :)
Kommenttikenttäkin on tyylikäs :mrgreen: Jokainen merkkaus kommentoitu ja peli varsin tyylikkäästi ;)
http://entmuda.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”