Onnittelut! :)

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Onnittelut! :)

Post by brewerhki »

Onnittelut täältäkin. Emppu on kyllä tehnyt järjettömän paljon tämän harrastuksen eteen. Toivottavasti innostus säilyy seuraavatkin kymmenen vuotta ja sitä seuraavat, jne.
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 803
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: Onnittelut! :)

Post by Sleijeri »

Myöhästyneet onnittelut täältäkin empulle pyöreistä vuosista!

Itsellä meni eilen vuosipäivä ohi kun oksentelin pitkin päivää, tällä kertaa ei ollut alkoholia edes nautittu, jäi sitten kokonaan syöttämättä setelit eilen kun en halunnut riskeerata lähtee kylille oksentelemaan. Tänään sit kävin pumppaamassa automaatilla tilit tyhjiksi (tosin jo valmiiks lähes tyhjät tilit), pääsi sentään yksi osumasetelikin mahtumaan joukkoon ihan kivoilla päivillä, osumakumppanin 2. pisimmäksi pääsi.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Onnittelut! :)

Post by emppu »

Onnittelut Suomen uudelle listakympille, amiille :D
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Onnittelut! :)

Post by Aatos99 »

emppu wrote:Onnittelut Suomen uudelle listakympille, amiille :D
Onnittelut täältäkin amiille, kova saavutus!
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
amii
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 94
Joined: Tue Nov 24, 2009 8:23 pm

Re: Onnittelut! :)

Post by amii »

Kiitos Onnitteluista :D Olen aika ihmeissäni itekin noin hyvästä sijoituksesta, mutta onhan sitä tullu
muutama lappu naputeltua. Osumisia meille kaikille. Minusta on ollu mukavaa huomata, että useita
"lomalla" olleita kirjaajia, on taas palannu listoille.
Lämmintä kesää kaikille! :)
User avatar
Ossi
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 486
Joined: Tue Jan 11, 2005 3:57 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Onnittelut! :)

Post by Ossi »

Onnea Tatza 30000 setelin rajapyykistä ja kiitokset :note-50: osumasta, edellisestä keskinäisestä osumastamme olikin vierähtänyt jo lähes 8v.
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Onnittelut! :)

Post by emppu »

Onnittelut amii :D Suomen ajallisesti pisin osuma :D Kansainvälisestikin neljänneksi pisin :D Harmittaa :twisted: kun ite kävin tuntia aiemmin hakees mökkijuomat samasta paikasta ja sain osumattoman kympin käteeni :P No oikeaan osoitteeseen meni tuo osuma ja mikä parhainta kauniimmalle sukupuolelle 8)
Niin on nätti osuma kuin osuman kirjaajakin :D
Last edited by emppu on Fri Aug 22, 2014 8:16 pm, edited 1 time in total.
amii
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 94
Joined: Tue Nov 24, 2009 8:23 pm

Re: Onnittelut! :)

Post by amii »

Kiitos :wink: emppu, ja suurkiitos sinulle BonJovi osumasta :D.
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Onnittelut! :)

Post by Yippo »

Kukas se kirjasikaan eilen eniten seteleitä Suomessa? Katos, minä :-) Itse itseäni onnitellen. TOP5 kirjauspäivä seteleissä ja kolme osumaakin.
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Onnittelut! :)

Post by Jukkap »

Yippo wrote:Kukas se kirjasikaan eilen eniten seteleitä Suomessa? Katos, minä :-) Itse itseäni onnitellen. TOP5 kirjauspäivä seteleissä ja kolme osumaakin.
Onnittelut täältäkin :D Minä sain olla ykkönen viime perjantaina 8O
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Onnittelut! :)

Post by Yippo »

Jukkap wrote:
Yippo wrote:Kukas se kirjasikaan eilen eniten seteleitä Suomessa? Katos, minä :-) Itse itseäni onnitellen. TOP5 kirjauspäivä seteleissä ja kolme osumaakin.
Onnittelut täältäkin :D Minä sain olla ykkönen viime perjantaina 8O
Tuli sitten viime kuussa tempaistua monta kertaa. Kaikenkaikkiaan viidesti taisin hakea pankista nippuja ja kuukauden saldoksi tuli 999 seteliä. Olisin eilen saanut vielä vajaan 10 lisääkin halutessani, mutta kun TOP2 kuukausi on 1018 seteliä niin en "halunnut" lähteä sitä rikkomaan ja kun aamun automaatilla käynnin jälkeen määrä asettui tuommoiseen hienoon "tasalukuun" niin annoin olla siinä ja vältin loppupäivän uusia seteleitä. Muutenkin on ollut hurjatahtinen vuosi, jos jatkaisin samalla tahdilla niin tulisi ennätysvuosi, mutta kylläpä tuo tahti Nordean konttorien sulkemisen takia tulee hiipumaan kuten olen jo ennenkin muualla todennut. Tälle vuodelle on kuitenkin tullut TOP10 päivien joukkoon kaksi päivää ja samaten TOP10 kuukaisiin.
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Onnittelut! :)

Post by emppu »

Onnea synttärisankarille Toivottavasti tahti jatkuu samanlaisen seuraavankin kymmenen vuotta :D
User avatar
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1650
Joined: Sat Apr 23, 2005 6:11 pm
Location: Greater Helsinki (Zone B), Finland
Contact:

Re: Onnittelut! :)

Post by Eliezer »

amii
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 94
Joined: Tue Nov 24, 2009 8:23 pm

Re: Onnittelut! :)

Post by amii »

Kiitos Elzu onnitteluista :) Tähän asti kirjaaminen on onnistunut ihan kiitettävästi, mutta nyt on tulossa kapuloita rattaisiin.
Nordea pankki lopettaa kassapalvelut Kouvolassa ja lähin taitaa olla Haminassa, jonne on matkaa noin 30km. Eli pankkeja ei
enää ole, joten pakko alkaa luomukirjaaminen. :cry: No, se tehdään mitä voidaan, tsemppiä kaikille ja osuilevaa syksyä :!:
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Onnittelut! :)

Post by Aatos99 »

amii wrote:Kiitos Elzu onnitteluista :) Tähän asti kirjaaminen on onnistunut ihan kiitettävästi, mutta nyt on tulossa kapuloita rattaisiin.
Nordea pankki lopettaa kassapalvelut Kouvolassa ja lähin taitaa olla Haminassa, jonne on matkaa noin 30km. Eli pankkeja ei
enää ole, joten pakko alkaa luomukirjaaminen. :cry: No, se tehdään mitä voidaan, tsemppiä kaikille ja osuilevaa syksyä :!:
Miten Nordea nyt voi Kouvolasta lopettaa palvelut? On kyllä ihme juttu, täytyypä käydä irtisanomassa oma kortti sieltä.

Ja onnea saavutuksesta.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”