Hyvä päivä!

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Saga02
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 196
Joined: Mon Jun 10, 2013 10:00 am
Location: Helsinki,Finland

Hyvä päivä!

Post by Saga02 »

Tämä on kuin "Kun kaikki menee päin arsea" -topicin vastakohta. Tänne saa siis kirjoittaa omista hyvistä päivistään. Pidin tänään kahvilaa ja yksi seteli, jonka olin naapuriltani saanut, oli osuma! Tässä sitten vielä kuva setelisaaliistani.
Image
Suosittelen kaikille oman pop-up kahvilan pitämistä ravintolapäivänä(:
Saga, 11 yo, Helsinki, Finland ;)
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Hyvä päivä!

Post by brewerhki »

Kiva topikki. Mut muuta kivaa sanottavaa ei nyt tule mieleen, mutta eiköhän ensi viikolla olla vähän pirteämmillä fiiliksillä, kun työkiireet helpottaa ja loma lähenee :)
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Hyvä päivä!

Post by Jukkap »

Tänään on hyvä päivä! Aluks kun menin automaatille niin :note-50: oli loppu niin tottakai otin tilin tyhjäks :wink: Sitten kävin kaupassa niin kassan täti kysyi haluanko vaihtorahat vitosina. Tottakai halusin :mrgreen: Olis kyllä kivaa jos aina vitosia tyrkytettäisiin, mut tää oli mun naapuri niin se ties että mä niitä kaipailen.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Hyvä päivä!

Post by Aatos99 »

Tänään oli ihan kiva päivä. Rahaa ainakin löytyi koulusta ihan mukavasti. Ruokalassa huomasin ensin viisisenttisen maassa. Se päätyi taskuuni ja jatkoin matkaa kaapilleni ja löysin toisen samanmoisen. Vielä myöhemmin iltapäivällä, kun olin menossa juomaan ja kävelin ruokalan läpi, näin pöydän alla kympin :D Se oli hyvin lähellä paikkaa, josta löysin ensimmäisen viisisenttisen. Tuntuu vähän siltä, että joku oli järjestänyt aarteenetsinnän :) Noita pienempiä kolikoita löytyy usempaan kertaan viikossa koulun lattialta, mutta kymppi oli hieman erikoisempi näky siellä :D
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Peki65
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 860
Joined: Sat Dec 21, 2013 10:56 am

Re: Hyvä päivä!

Post by Peki65 »

Eilen oli ihan hyvä päivä

Nousin Suomen top listalla 200 parhaan joukkoon.
10 uutta automaattia
6 uutta täplää karttaan
100 osumaa tälle vuodelle täyteen

Huonona puolena tuossa oli, että autoon tuli yli 250 km lisää.
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. :lol:
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Hyvä päivä!

Post by Jukkap »

Peki65 wrote:Eilen oli ihan hyvä päivä

Nousin Suomen top listalla 200 parhaan joukkoon.
10 uutta automaattia
6 uutta täplää karttaan
100 osumaa tälle vuodelle täyteen

Huonona puolena tuossa oli, että autoon tuli yli 250 km lisää.
Olipa hyvä päivä!
Etenki toi 200 joukkoon nousu kiinnostaa mua. Itse olen 185. listoilla :D
Peki65
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 860
Joined: Sat Dec 21, 2013 10:56 am

Re: Hyvä päivä!

Post by Peki65 »

Jukkap et ole luultavasti viikonpäästä enää tuolla sijalla, vaan pykälän alempana, jos et nyt aivan huimaa kirjaustahtia ala pitää.
Eroa noin 900 seteliä. :D
Takaa tullaan lujaa ja mennään ohitse
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. :lol:
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Hyvä päivä!

Post by Jukkap »

Peki65 wrote:Jukkap et ole luultavasti viikonpäästä enää tuolla sijalla, vaan pykälän alempana, jos et nyt aivan huimaa kirjaustahtia ala pitää.
Eroa noin 900 seteliä. :D
Takaa tullaan lujaa ja mennään ohitse
Anna mennä vaan :mrgreen: Mä seuraan sua TOP sataseen :mrgreen:
User avatar
Ossi
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 487
Joined: Tue Jan 11, 2005 3:57 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Hyvä päivä!

Post by Ossi »

Nyt tuntuu että on hyvä päivä ihan joka päivä! Osumia ropisee ja oma ennätyksellinen osumaputkeni on nyt jo 7 päivän mittainen. Tässä kuussa saaliina noin 200 setkua ja 13 osumaa, pääasiassa noilla sinisillä seteleillä. :lol:

Siinäkin mielessä hyvä päivä että nyt flunssa (sika vai mikä lie) alkaa näyttää selätetyltä. :evil:
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Hyvä päivä!

Post by Jukkap »

Ossi wrote:Nyt tuntuu että on hyvä päivä ihan joka päivä! Osumia ropisee ja oma ennätyksellinen osumaputkeni on nyt jo 7 päivän mittainen. Tässä kuussa saaliina noin 200 setkua ja 13 osumaa, pääasiassa noilla sinisillä seteleillä. :lol:

Siinäkin mielessä hyvä päivä että nyt flunssa (sika vai mikä lie) alkaa näyttää selätetyltä. :evil:
Ja lisää tulee :mrgreen:
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=104807015" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Ossi
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 487
Joined: Tue Jan 11, 2005 3:57 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Hyvä päivä!

Post by Ossi »

Jukkap wrote: Ja lisää tulee :mrgreen:
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=104807015" onclick="window.open(this.href);return false;
Tattista! Olinkin jo huolissani kun ei omilla setkuillani tullut osumaa tänään. Hurja on tuo sun tahti, pääset kuun syöttömäärässä tonniin jo näin puolivälissä kuuta. Nostan hattua ja otan parit perjantaijuomat tuon kunniaksi (kummastakohan ottais ensin kun eukko toi viinilasin kouraan ja itse olin tähän jo tölkkiolusen hakenut). :oops:
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Hyvä päivä!

Post by Jukkap »

Tänään on todellakin hyvä päivä! Päivä ennätys nousi 329->627 ja osumia tuli useita jopa triploja.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Hyvä päivä!

Post by Aatos99 »

Jukkap wrote:
Ossi wrote:Nyt tuntuu että on hyvä päivä ihan joka päivä! Osumia ropisee ja oma ennätyksellinen osumaputkeni on nyt jo 7 päivän mittainen. Tässä kuussa saaliina noin 200 setkua ja 13 osumaa, pääasiassa noilla sinisillä seteleillä. :lol:

Siinäkin mielessä hyvä päivä että nyt flunssa (sika vai mikä lie) alkaa näyttää selätetyltä. :evil:
Ja lisää tulee :mrgreen:
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=104807015" onclick="window.open(this.href);return false;
Jukkap wrote:Tänään on todellakin hyvä päivä! Päivä ennätys nousi 329->627 ja osumia tuli useita jopa triploja.
Hienoja saavutuksia seteleiden ja osumien suhteen! :D Pitäisiköhän itsekin siirtyä kirjaamaan enempi noita kakskymppisiä? Tänäänkin tuli mukava tripla ihan pienellä määrällä :note-50: ja :note-20: . Olen viimeaikoina hakenut pankista lähinnä kymppejä, sillä minulla on vakaa aikomus ohittaa omissa syötetyissä seteleissä kympeillä vitoset. Eroa kymppien ja vitosten välillä on vähän alle 600 seteliä, joten tavoite on kova, muttei mahdoton. Onnistuinhan jopa tavoitteessani saada 10 000 seteliä kasaan vuonna 2013, joten miksei tätäkin voisi yrittää :D Jos joskus onnistun tavoitteessani, voin sanoa, että on hyvä päivä :) Tällä hetkellä sää ulkona ei kovin innosta, toissapäivänä pystyi vielä skeittaamaan ja ajamaan fillarilla, mutta kun katsoo ulos nyt, niin... Mutta kyllä se kevät vielä tulee, ja seteleitä syötetään säästä riippumatta :D
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Ossi
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 487
Joined: Tue Jan 11, 2005 3:57 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Hyvä päivä!

Post by Ossi »

Pitäisi varmaan luoda otsikko Hyvät päivät, sillä nyt on ainakin itselläni ennennäkemätöntä menoa. Juuri napsahti kv-osuma jolla osumaputkeni on nyt jo 11 päivää, edellinen ennätys oli muistaakseni 4 tai 5 päivää. :D 8) :mrgreen:

Edit: Alkoi häiritsemään tuo edellinen ennätys ja se oli 6 päivää, peräisin syyskuulta 2006.
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Hyvä päivä!

Post by Yippo »

Kai sitä tänään oli jotenkin hyvä päivä. Hain :note-5: nipun koti-Nordeasta ja sain pitkästä aikaa muuta kun vanhan mallin koskematonta ranskalaista eli Suomen pankin niputtaman nipun Europa-sarjaa. Oli siellä yks osumakin ja nipun 13sta seteli tais sitten olla mun 40 000. seteli. Tällä hetkellä olen tämän päivän 3. eniten kirjannut, viimesen 7 päivän listalla 15. eniten kirjannut ja tämän kuun listallakin vielä 27.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”