Osumaputket

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumaputket

Post by Aatos99 »

Nyt on kivaa, kun osumaputki on venähtänyt 5-päiväiseksi ja osumia ehtinyt sinä aikana tulla jo seitsemän :D Tänään sain vanhalla vitosella osuman vuodelta 2012 8)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumaputket

Post by Aatos99 »

Aatos99 wrote:Nyt on kivaa, kun osumaputki on venähtänyt 5-päiväiseksi ja osumia ehtinyt sinä aikana tulla jo seitsemän :D Tänään sain vanhalla vitosella osuman vuodelta 2012 8)
Ja taas vauhdissa; samanlainen viisipäiväinen nyt käynnissä :) Putki selittyy passiivisten osumien runsaudella ja omalla syöttötahdilla, vaikka vielä olenkin jäljessä 5000 setelin puolivuotistavoitteestani.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Osumaputket

Post by Jari V »

Täällä ollaan kohta ennätysvauhdissa:

Longest period of consecutive hit days: 13 days (2015-02-17 - 2015-03-01)
Current consecutive hit days: 12 days (2016-06-23 - 2016-07-04)
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumaputket

Post by Aatos99 »

Jari V wrote:Täällä ollaan kohta ennätysvauhdissa:

Longest period of consecutive hit days: 13 days (2015-02-17 - 2015-03-01)
Current consecutive hit days: 12 days (2016-06-23 - 2016-07-04)
Meno jatkuu täälläkin, 8 päivän putki tähän mennessä :D
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Osumaputket

Post by Jari V »

Aatos99 wrote:
Jari V wrote:Täällä ollaan kohta ennätysvauhdissa:

Longest period of consecutive hit days: 13 days (2015-02-17 - 2015-03-01)
Current consecutive hit days: 12 days (2016-06-23 - 2016-07-04)
Meno jatkuu täälläkin, 8 päivän putki tähän mennessä :D
Mulla on nyt oma ennätys tehty, 15 päivää. Taitaa tosin jäädä tähän kun pankkiin ei huomenna ole pääsyä ja kotona kirstun pohja on näkyvissä..
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumaputket

Post by Aatos99 »

Jari V wrote:
Aatos99 wrote:
Jari V wrote:Täällä ollaan kohta ennätysvauhdissa:

Longest period of consecutive hit days: 13 days (2015-02-17 - 2015-03-01)
Current consecutive hit days: 12 days (2016-06-23 - 2016-07-04)
Meno jatkuu täälläkin, 8 päivän putki tähän mennessä :D
Mulla on nyt oma ennätys tehty, 15 päivää. Taitaa tosin jäädä tähän kun pankkiin ei huomenna ole pääsyä ja kotona kirstun pohja on näkyvissä..
Mä kävin hakemassa vielä muutaman setelin viikonlopuksi, mutta taitaa mullakin putki loppua viimeistään sunnuntaina. Nyt kuitenkin 9 päivän putki ja tähänkin ollaan jo hyvin tyytyväisiä. :)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Osumaputket

Post by Jari V »

Aatos99 wrote:
Jari V wrote:
Aatos99 wrote:
Jari V wrote:Täällä ollaan kohta ennätysvauhdissa:

Longest period of consecutive hit days: 13 days (2015-02-17 - 2015-03-01)
Current consecutive hit days: 12 days (2016-06-23 - 2016-07-04)
Meno jatkuu täälläkin, 8 päivän putki tähän mennessä :D
Mulla on nyt oma ennätys tehty, 15 päivää. Taitaa tosin jäädä tähän kun pankkiin ei huomenna ole pääsyä ja kotona kirstun pohja on näkyvissä..
Mä kävin hakemassa vielä muutaman setelin viikonlopuksi, mutta taitaa mullakin putki loppua viimeistään sunnuntaina. Nyt kuitenkin 9 päivän putki ja tähänkin ollaan jo hyvin tyytyväisiä. :)
35 seteliä ilman osumaa tänään. Pari tuntia aikaa passiivisille osumille mutta sitä en pidä enää todennäköisenä. 15 päivän putki on kuitenkin oma ennätys tähän mennessä. Tyytyväinen tähän saavutukseen. :)
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumaputket

Post by Aatos99 »

Jari V wrote: 35 seteliä ilman osumaa tänään. Pari tuntia aikaa passiivisille osumille mutta sitä en pidä enää todennäköisenä. 15 päivän putki on kuitenkin oma ennätys tähän mennessä. Tyytyväinen tähän saavutukseen. :)
Sullakin oli lähellä jatkua putki, kun eilen tuli passiivinen osuma. Olispa setelin löytäjä saanut tai kirjannut aiemmin.

Mulla pysyi putki vielä hieman kyseenalaisesti käynnissä, kun kirjasin vanhoja, karkauspäivän haasteen seteleitä, jotka olivat jääneet kirjaamatta epävarman saantipaikan vuoksi. Sain kuitenkin hyvin todennäköisesti selville, mistä setelit ovat peräisin, ja kirjatessani niitä sain osuman Vermeeriltä :flag-nl: 8) Siihen loppui kirjaaminen eiliseltä ja pakko on vielä tänään yrittää saada osuma.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumaputket

Post by Aatos99 »

Aatos99 wrote:
Jari V wrote: 35 seteliä ilman osumaa tänään. Pari tuntia aikaa passiivisille osumille mutta sitä en pidä enää todennäköisenä. 15 päivän putki on kuitenkin oma ennätys tähän mennessä. Tyytyväinen tähän saavutukseen. :)
Sullakin oli lähellä jatkua putki, kun eilen tuli passiivinen osuma. Olispa setelin löytäjä saanut tai kirjannut aiemmin.

Mulla pysyi putki vielä hieman kyseenalaisesti käynnissä, kun kirjasin vanhoja, karkauspäivän haasteen seteleitä, jotka olivat jääneet kirjaamatta epävarman saantipaikan vuoksi. Sain kuitenkin hyvin todennäköisesti selville, mistä setelit ovat peräisin, ja kirjatessani niitä sain osuman Vermeeriltä :flag-nl: 8) Siihen loppui kirjaaminen eiliseltä ja pakko on vielä tänään yrittää saada osuma.
Pakko mainita vielä, että sain putken jatkumaan viikonlopun yli. :D Vähän olin jo epätoivoinen, mutta kannatti pumpata tilit tyhjiksi kyseisellä automaatilla.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Osumaputket

Post by Jari V »

Aatos99 wrote:
Aatos99 wrote:
Jari V wrote: 35 seteliä ilman osumaa tänään. Pari tuntia aikaa passiivisille osumille mutta sitä en pidä enää todennäköisenä. 15 päivän putki on kuitenkin oma ennätys tähän mennessä. Tyytyväinen tähän saavutukseen. :)
Sullakin oli lähellä jatkua putki, kun eilen tuli passiivinen osuma. Olispa setelin löytäjä saanut tai kirjannut aiemmin.

Mulla pysyi putki vielä hieman kyseenalaisesti käynnissä, kun kirjasin vanhoja, karkauspäivän haasteen seteleitä, jotka olivat jääneet kirjaamatta epävarman saantipaikan vuoksi. Sain kuitenkin hyvin todennäköisesti selville, mistä setelit ovat peräisin, ja kirjatessani niitä sain osuman Vermeeriltä :flag-nl: 8) Siihen loppui kirjaaminen eiliseltä ja pakko on vielä tänään yrittää saada osuma.
Pakko mainita vielä, että sain putken jatkumaan viikonlopun yli. :D Vähän olin jo epätoivoinen, mutta kannatti pumpata tilit tyhjiksi kyseisellä automaatilla.
Nyt rajoitat syöttelyä heti kun osuma tulee ja jatkat vasta seuraavana päivänä. Osuma päivässä riittää jos osumaputken pituus on tavoitteena. :)
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumaputket

Post by Aatos99 »

Jari V wrote: Nyt rajoitat syöttelyä heti kun osuma tulee ja jatkat vasta seuraavana päivänä. Osuma päivässä riittää jos osumaputken pituus on tavoitteena. :)
Joo, eilen en syöttänyt juurikaan seteleitä tuon syyn takia :) Ja tänään osuikin jo 5 kertaa (+ 2 moderoitua) höpsismöppiäisen automaattimiinasta (varmaan talletettu Talletusotolle?), eli ei hätää vielä :lol:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1932
Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Osumaputket

Post by höpsismöppiäinen »

Aatos99 wrote:Ja tänään osuikin jo 5 kertaa (+ 2 moderoitua) höpsismöppiäisen automaattimiinasta (varmaan talletettu Talletusotolle?), eli ei hätää vielä :lol:
Itse asiassa kyseessä ei ole automaattimiinasta, koska en ole käynyt kauppakeskus Kaaressa vähään aikaan, joten nuo ovat ajautuneet tonne ilmeisestikin automaatin täytön yhteydessä. Ja moderoituja osumia oli todellisuudessa kolme... :twisted:
I reject your reality and substitute my own.
Peki65
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 860
Joined: Sat Dec 21, 2013 10:56 am

Re: Osumaputket

Post by Peki65 »

Osumaputkeni on jotain viimevuoden puolelta, mutta syy miksi kirjoitan on 5 päivää kestänyt kv osumien putki.
Osumista 3 seteliäni on matkannut seuraavasti:
Kauhajoki -> Rapallo, Italia
Kauhajoki -> Pariisi, Ranska
Kauhajoki -> Taurage, Liettua
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. :lol:
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Osumaputket

Post by Aatos99 »

höpsismöppiäinen wrote:
Aatos99 wrote:Ja tänään osuikin jo 5 kertaa (+ 2 moderoitua) höpsismöppiäisen automaattimiinasta (varmaan talletettu Talletusotolle?), eli ei hätää vielä :lol:
Itse asiassa kyseessä ei ole automaattimiinasta, koska en ole käynyt kauppakeskus Kaaressa vähään aikaan, joten nuo ovat ajautuneet tonne ilmeisestikin automaatin täytön yhteydessä. Ja moderoituja osumia oli todellisuudessa kolme... :twisted:
Ahaa, ja niin näköjään olikin, väsyneenä tekee virheitä :lol: Joskus olen huomannut, että kirjaamani :note-20: päätyi suoraan pankista automaattiin, josta se löydettiin. Ehkä nuokin setelit ovat kulkeutuneet yhdessä pankkiin. (ps. onneksi kukaan ei ollut käynyt kauppa-asiointini aikana nostamassa :note-20: tuolta tomaatilta, koska osa setelisarjasta nostettiin ennen Prismaan menoa ja osa sen jälkeen juuri ennen sulkemisaikaa :mrgreen: )
Peki65 wrote:Osumaputkeni on jotain viimevuoden puolelta, mutta syy miksi kirjoitan on 5 päivää kestänyt kv osumien putki.
Osumista 3 seteliäni on matkannut seuraavasti:
Kauhajoki -> Rapallo, Italia
Kauhajoki -> Pariisi, Ranska
Kauhajoki -> Taurage, Liettua
Tuo on hieno, kolme viidestä osumasta päätynyt yllättävästi ulkomaille, mikä tuntuu olevan harvinaisempaa kuin löytää täältä esim. Saksassa olleita seteleitä.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Highway_Star
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1346
Joined: Fri Jan 27, 2012 7:06 pm
Location: Oulu, Finland

Re: Osumaputket

Post by Highway_Star »

Peki65 wrote:Osumaputkeni on jotain viimevuoden puolelta, mutta syy miksi kirjoitan on 5 päivää kestänyt kv osumien putki.
Osumista 3 seteliäni on matkannut seuraavasti:
Kauhajoki -> Rapallo, Italia
Kauhajoki -> Pariisi, Ranska
Kauhajoki -> Taurage, Liettua
On kyllä hieno, mutta hieman ihmetyttää tuo keskimmäinen. Kyseisellä käyttäjällä kun näyttää olevan kummallisen paljon osumia Suomesta ulkomaille suhteessa muihin osumiin. Kiinnitin tuohon huomion jo aikaisemminkin. Veikkaisin, että on saanut setelit Suomesta ja lentänyt ulkomaille kirjaamaan niitä kyseisen paikan nimiin tai sitten kirjaa ulkomailla esim. Suomesta käymässä olevien kavereiden seteleitä. No kukin tyylillään.

Itse topicciin liittyen minulla ei ole osumaputket tainneet kestää kuin parhaillaan 2-4 päivää, mutta joka kuukausi on vähintään yksi osuma tullut jo toukokuusta 2014 lähtien :D Viime syksyn ulkomaanmatkojenkin aikana tuli onneksi passiivisia osumia aikasemmista kirjauksista.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”