EBT-tavoitteenne?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
User avatar
Lucia
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 117
Joined: Tue Mar 15, 2005 4:25 pm

EBT-tavoitteenne?

Post by Lucia »

Näin keltanokka-EBTistinä kiinnostaapi, että mikä teillä muilla on Se Tavoite, mikä siintää silmissä, kun seteleitä kirjailette? Itselläni lyhyen aikavälin tavoitteena on näin matalalla profiililla tasaisesti edeten saada 50 seteliä kirjattua, pitemmän aikavälin haave olisi saada hanskaan seteli jokaisesta euromaasta - sitä odotellessa saapi noita lyhyen aikavälin tavoitteita kyllä päivittää kerran jos toisenkin :wink:
User avatar
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 617
Joined: Fri Jun 11, 2004 10:59 am
Location: Oulu, Suomi, EU
Contact:

Re: EBT-tavoitteenne?

Post by Hyvis »

Lucia wrote:Näin keltanokka-EBTistinä kiinnostaapi, että mikä teillä muilla on Se Tavoite, mikä siintää silmissä, kun seteleitä kirjailette? Itselläni lyhyen aikavälin tavoitteena on näin matalalla profiililla tasaisesti edeten saada 50 seteliä kirjattua, pitemmän aikavälin haave olisi saada hanskaan seteli jokaisesta euromaasta - sitä odotellessa saapi noita lyhyen aikavälin tavoitteita kyllä päivittää kerran jos toisenkin :wink:
minulla tavoite ei ole lukumäärä vaan sijoitus. kumpa pääsisi suht pysyvästi tuonne suomen top-30 listalle.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä....
User avatar
susyq
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1266
Joined: Fri Mar 11, 2005 5:37 pm
Location: Joensuu, Finland

Post by susyq »

Olisi kiva päästä joensuun top 10 listalle ja saada kaansainvälinen osuma sekä tripla!! :) :) :)
Last edited by susyq on Thu Mar 17, 2005 7:52 pm, edited 1 time in total.
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu", Muumipappa
"Storms probably exist only to be able to have sunrise after them", Moomin

Visit My Forest
User avatar
Tomppa-
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 403
Joined: Thu Aug 28, 2003 6:28 pm
Location: Helsinki
Contact:

Post by Tomppa- »

Ensimmäinen tavoite oli nousta TOP100-joukkoon Suomen sijoituslistalla. Sen saavutin viime syksynä ja siitä lähtien olen pyrkinyt pysyttelemään sijoituksilla niin, ettei forumilla kuukausittain päivitettävässä listassa olisi tullut takapakkia sijoituksissa. Onnistunut tähän saakka, mutta homma vaikeutuu koko ajan kun takaa kipuaa tiheämpää tahtia kirjaavia käyttäjiä. Onneksi niitä tulee yhä vastaan myös selkä edellä ;)

Muita tavoitteita minulla - kuten varmaan monella muullakin - ovat olleet triplan ja kansainvälisen osuman saaminen. Elinikäinen kestotavoite on osumien ja ylipäätänsä hienojen osumien hankkiminen.
Viperazzi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1632
Joined: Fri Jun 11, 2004 12:26 pm

Post by Viperazzi »

Todella moni haave on jo täytetty. On tullut tripla ja kansainvälinen osuma, päästy on top 100-listalle ja top 30-listallekin hetkeksi. Mutta vielä puuttuu kansainvälinen osuma jonkin muun euromaan ison käyttäjän kanssa ja niin, ettei siitä näe että setelin on käyttäjä tuonut toiseen maahan.

Jos joku olisi aikamatkustanut viime toukokuuhun ja kertonut ensimmäistä seteliä syöttäessäni, että kirjaat yli 8000 seteliä ensimmäisen vuoden aikana, olisin saanut kunnon naurut!
User avatar
Prynde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 431
Joined: Thu Jul 10, 2003 5:40 pm
Location: Turenki, Finland

Post by Prynde »

Mulla on ollut useita tavoitteita ja vieläkin on :)
olen jo saavuttanun Nummelan ykköskäyttäjän sijan, päässyt suomen top100-listalle ja päässyt osalliseksi triplaan :)
Vielä on tavoitteena saada kansainvälinen osuma ja päästä kansainväliseen top330-listalle. Sitten on välistä joku pienempi tavoite kuten päästä jostain vähän tutummasta käyttäjästä ohi :)
User avatar
Mako
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 321
Joined: Fri Feb 13, 2004 2:08 pm
Location: Tampere, Finland

Post by Mako »

Mielenkiintoisia osumia eli 1. kv. osuma, 1. triple ja vähintään yli 500 vuorokauden aikavälin osuma. Lisäksi erikoiset setelit: 1. Trichet-setelini, paljon samoja numeroita setelin sarjanumerossa, harvinaisia setelikombinaatioita verrattuna EBT-tilastoihin. Minulla ei ole ambitioita koskien Suomen ranking-sijoitustani.
User avatar
Evert
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 934
Joined: Wed Jun 05, 2002 3:29 pm
Location: Perniö, Finland

Post by Evert »

Kunhan näitä näpyttelen, ei nyt sen ihmeempiä ranking- tms haaveita. Pisteitä on tietysti kiva kerätä kartalle.
User avatar
akiky
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 157
Joined: Mon Mar 07, 2005 6:05 am
Location: Jämsänkoski, Finland

Post by akiky »

Ihan ensimmäinen tavoite olis nyt saada se ensimmäinen osuma.. :roll: Kattoo nyt jos vaikka tästä touhusta innostuis joskus tosissaan. :wink:
jia1
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 38
Joined: Tue Feb 22, 2005 2:09 pm
Location: Porvoo
Contact:

Post by jia1 »

1. 1000 seteliä
2. Suomen top 100 listalle
3. kansainvälinen osuma
4. saada vaimoke uskomaan, että olen täysin järjissäni näistä tavoitteista huolimatta.
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Post by emppu »

"Keltanokka" Lucia pisti taatolle aikas pahan kysymyksen,mutta niin mielenkiintoisen ettei voi olla ajattelematta ääneen.Ensinnäkin tämä kuukausi on seteleiden syöttämisen suhteen rajojen koettelua,eli mihin pystyn tällä taktiikallani.No se nähdään kun kuunvaihteessa pohjoisesta napsahtaa päivitys.Olen ollut "sivustakatsojana" kun Suomi ohitti Belgian ja itse tiiviisti mukana puukkareiden ohituksessa.Haluaisin myös nähdä ja olla mukana kun Suomi on kärjessä seteleiden kirjauksessa.Olen aktiivisesti yrittänyt hankkia uusia jäseniä ja siinä jotenkin onnistunutkin,mutta sekään sarka ei ole käyty loppuun.Takataskussa on vielä jotain.Nettiystäviä on tullut useita sekä myös zetori-tapaamisen yhteydessä pikaisia tuttavuuksia aivan silmätysten.Lisäkään ei ole pahaksi sillä henkilöt joihin olen tutustunut tämän harrastuksen kautta kuuluvat poikkeuksetta parhaaseen A-ryhmään(erästä lainatakseni)ikään ja sukupuoleen katsomatta.Päämääräni on varmaankin nauttia tästä harrastuksesta tehdä sitä niin kauan kun se on mielekästä.Haaveenani on kirjata ensimmäinen aito neloisosuma(mikäli se ei napsahtanut tätä kirjaillessa)Pikku kisailu eri asioista silloin tällöin pitää mielen virkeänä ja ajatukset poissa päivittäisistä murheista.Jaa Sport-Mass pitäisi ohittaa osumissa mut en loydä osumaseteleitä,auttakaa te muut hiukan :wink:
User avatar
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 626
Joined: Sat Oct 25, 2003 6:47 am
Location: Oulu, Finland

Post by Bobtail »

Ei ole enää tavoitteita, kaikki on jo saavutettu. No ei vaitiskaan. :D Olisi kiva saada lisää kansainvälisiä osumia (jokaisesta euromaasta) ja osua tiettyjen henkilöiden kanssa. 1000+ päivän osuma olisi myös kiva. Ja tietysti haluan löytää erikoisia ja jollakin tavalla harvinaisia seteleitä. Sitten on vielä yksi tavoite, jota ei voi kertoa, ettei vaan kukaan nappaa sitä nenän edestä. ;) :lol:
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Mulla ei kans ole enää mitään tavoitteita ebt uralla.. Sijoitus on aivan sama kunhan pysyn top sadassa :) Osumat tietysti ovat aina tavoitteena, mutta ei niissäkään mitään sen ihmeempää. Ainahan se saa hyvälle mielelle kun saa oikein hienon osuman. Voi olla että jossain vaiheessa lopetan pankeissa käymisen, mutta nyt se ainakin vielä on sellainen tapa josta ei pääse eroon :D Parasta antia tässä harrastuksessa ovat ne mukavat ihmiset keihin on tutustunut niin täällä foorumilla kuin ihan in real life också. Todella mukavaa sakkia! mitään aikeita ei ole lopettaa seteleiden kirjaamista.
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Ei täs taida kummempia tavoitteita olla kuin lyödä seteleitä järjestelmään mahdollisuuksien mukaan. Tietysti noita osumia voi ottaa tavotteeks vaikka minkälaisia, mutta vähänpä sille asialle voi ite tehdä että turha ruveta haihattelemaan :)

Jonkin näkösiä kivoja sijotuksia olis mukava saavuttaa, mutta ei tuota aikaa kauheesti siihen puuhaan riitä ja muutenki pankkeihin täältä korvesta matkaa etc. joten tyydyn siihen mitä saan kulloinki revittyä...
User avatar
Aaron
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2097
Joined: Wed Apr 09, 2003 2:05 pm
Location: Hämeenlinna / Finland

Post by Aaron »

Suurin ja hartain toiveeni toteutui juuri hiljakkoin kun sain ensimmäisen mielenkiintoisen kansainvälisen osumani. :D Eräs tavoite on saada näitä lisää, ja eritoten viime vuonna Portugalissa, Unkarissa ja Saksassa kirjaamistani seteleistä.

Sitten on koko joukko muita tavotteita. Haluaisin päästä osalliseksi kolmoisosumaan. Listaan liittyy tavoite pysyä Suomen top30:ssä (käy yhä vain hankalammaksi :( ) ja pysyä kotikaupunkini ykkössyöttäjänä. Kartalla on tavoitteena keräillä vihreitä täpliä ympäri Euroopan ja maalata sillä värillä Varsinais-Suomen, läntisen Uudenmaan ja Etelä-Hämeen alue. :)

Tällä hetkellä tavoitteenani on kaikkein eniten saavuttaa 10 000:n kirjatun setelin rajapyykki.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”