Automaateista löytynyttä

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: 440 euron automaatit

Post by emppu »

avij wrote:Siirretty tuolta toisaalta tänne.
emppu wrote:Eikö se kuitenkin ole järkevintä tuossa tapauksessa nostaa 1 000 €:a kerralla, saa sen 50 lappua. Muu summa ja sitte vaan naputtelee ton tonnin. Näin minä ainakin toimin. ;)
Ainakin ennen maksimimäärä kaksikymppisiä on ollut 22 kpl eli 440 euroa. Viisikymppisiä saa korkeintaan tonnilla, eli 20 kpl. Vai onko tämä muuttunut?
Kyllä minä olen oman kylän tomaateista nostanu ainakin vuoden ajan tuon 1000 €:a kerralla kakskymppisinä, jos isommat laput on loppu. No senhän voi kokeilla kun tilanne osuu kahdalle. ;)
EDIT: Tuo muisti rupee temppuilemaan tässä iässä, mut sanoisin et siinä vaiheessa kun kertanoston raja muuttui 1 000:een egeen tuo on ollut mahdollista.
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 803
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: 440 euron automaatit

Post by Sleijeri »

emppu wrote:
avij wrote:Siirretty tuolta toisaalta tänne.
emppu wrote:Eikö se kuitenkin ole järkevintä tuossa tapauksessa nostaa 1 000 €:a kerralla, saa sen 50 lappua. Muu summa ja sitte vaan naputtelee ton tonnin. Näin minä ainakin toimin. ;)
Ainakin ennen maksimimäärä kaksikymppisiä on ollut 22 kpl eli 440 euroa. Viisikymppisiä saa korkeintaan tonnilla, eli 20 kpl. Vai onko tämä muuttunut?
Kyllä minä olen oman kylän tomaateista nostanu ainakin vuoden ajan tuon 1000 €:a kerralla kakskymppisinä, jos isommat laput on loppu. No senhän voi kokeilla kun tilanne osuu kahdalle. ;)
EDIT: Tuo muisti rupee temppuilemaan tässä iässä, mut sanoisin et siinä vaiheessa kun kertanoston raja muuttui 1 000:een egeen tuo on ollut mahdollista.
Voiskohan se riippua siitä et onko kyseessä minkä mallin automaatti? Heinolassa on ainakin automaatti (Vanhan malli, ATM 04944) herjannut tänäkin vuonna kun on koittanut 1000e nostaa, että 440e on maksimit kun automaatista on 50e loppuneet.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Automaateista löytynyttä

Post by Jari V »

Mullakin on tullut vastaan vain automaatteja jotka antavat nostaa 440 eur 50 eur seteleiden loputtua. Rajoitus koski viime vuoden lopulla myös Talletusottoa vaikka tuon setelilaariin olisi helposti mahtunut enemmänkin seteleitä.

Harmi nämä pankkien hinnoittelun muutokset josta johtuen nostot 4-5 kerran jälkeen per kuukausi maksaa. Toisaalta maksaa se pankissa käyminenkin useamman euron kun autolla menee, en siis asu pankin vieressä.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Automaateista löytynyttä

Post by Aatos99 »

Jari V wrote: Harmi nämä pankkien hinnoittelun muutokset josta johtuen nostot 4-5 kerran jälkeen per kuukausi maksaa. Toisaalta maksaa se pankissa käyminenkin useamman euron kun autolla menee, en siis asu pankin vieressä.
Op:n kortilla ei onneksi maksa, ja uudistuneissa palveluehdoissakin määriteltiin käteisnostojen ilmaisuus Suomessa. Oma Nordean kortti ollut käyttämättä kuukausia hinnoittelun vuoksi.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Automaateista löytynyttä

Post by Jari V »

Aatos99 wrote:
Jari V wrote: Harmi nämä pankkien hinnoittelun muutokset josta johtuen nostot 4-5 kerran jälkeen per kuukausi maksaa. Toisaalta maksaa se pankissa käyminenkin useamman euron kun autolla menee, en siis asu pankin vieressä.
Op:n kortilla ei onneksi maksa, ja uudistuneissa palveluehdoissakin määriteltiin käteisnostojen ilmaisuus Suomessa. Oma Nordean kortti ollut käyttämättä kuukausia hinnoittelun vuoksi.
Nosta ne ilmaiset nostot pois kuljeksimasta Nordeastakin. :wink:

Tänään kävin Talletusotolla nostamassa 980 eur. Luulin saavani 18 x :note-50: ja 4 x :note-20: mutta yllätys oli kun tutkin nippua kädessä: 16 x :note-50: ja 9 x :note-20:. Eli asetuksia on jossain vaiheessa muutettu?? Hyvä uudistus ebtauksen kannalta kun seteleitä saa yhdellä nostolla enemmän.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Automaateista löytynyttä

Post by brewerhki »

Vekaranjärven kasarmialueen automaatsta viiskybäset loppu. Sit tietysti joku voi ihmetellä, mitä v***ua mä täällä teen?
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Automaateista löytynyttä

Post by Aatos99 »

brewerhki wrote:Vekaranjärven kasarmialueen automaatsta viiskybäset loppu. Sit tietysti joku voi ihmetellä, mitä v***ua mä täällä teen?
Ootko uuden Tuntemattoman kuvauksissa? :)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Highway_Star
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1346
Joined: Fri Jan 27, 2012 7:06 pm
Location: Oulu, Finland

Re: Automaateista löytynyttä

Post by Highway_Star »

Vihdoin ensimmäinen D-sarjalainen minullekin! :)
setri
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 96
Joined: Sat Aug 20, 2016 8:49 pm

Re: Automaateista löytynyttä

Post by setri »

Viikon sisään automaateista tullut kuin uusina:

2002 -mallinen :note-50: L/D https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=178612325 Tervosta.
ja
2002 -mallinen :note-50: L/H006 https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=178481560 Nokialta.

Harvinaista herkkua, ainakin minulle..
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”