Kysymykset & Vastaukset (LUE TÄMÄ!)

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6120
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Puhutko nyt automaattisesta sisäänkirjautumisesta (tiedot cookiessa), vai oletko naputellut sähköpostiosoitteesi ja salasanasi ja olet saanut sitten tuon herjan?

Jos muutat jotain tietoa omat tiedot -sivulla, se vaikuttaa siten että muilla koneilla olevat tallennetut salasanat lakkaavat toimimasta kunnes taas kirjaudut sisään oikeilla tunnuksilla.

Salasananvaihtolinkki pelaa kyllä hyvin.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Guest

Post by Guest »

Olen naputellut osoitteen ja salasanan...
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6120
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Nyt olisi varmaan paras että kirjoittaisit contact(at)eurobilltracker.comiin viestin jossa kerrot käyttäjänimesi ja EBT:n sähköpostiosoitteesi, näitä sisäänkirjautumisongelmia ei oikein kannata selvitellä julkisilla foorumeilla.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Guest

Post by Guest »

Mistä löytäisi Venäjän paikkakuntien postinumerot? :?:
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

Anonymous wrote:Mistä löytäisi Venäjän paikkakuntien postinumerot? :?:


Samaa olen itse etsinyt ja joitakin on jo koossa. Jos kerrot mitä paikkakuntaa tarvitset niin ehkäpä joku meistä voi auttaa 8)
Viperazzi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1632
Joined: Fri Jun 11, 2004 12:26 pm

Post by Viperazzi »

Sivustolta löytyy jonkin verran Venäjälle kirjattuja seteleitä. Koitapa katsoa, jos joissakin näistä seteleistä olisi sopiva postinumero. Niiden oikeellisuus voi olla hankala saada selville, mutta esim. Viipurista, Pietarista ja Moskovasta on jo muutama varmasti oikea.

Venäjälle kirjatut setelit löytyvät EBT:stä polun 'Tilastot -> Setelit -> (Valitse maa) Russia' takaa.
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

Osku-82 wrote:Sivustolta löytyy jonkin verran Venäjälle kirjattuja seteleitä. Koitapa katsoa, jos joissakin näistä seteleistä olisi sopiva postinumero. Niiden oikeellisuus voi olla hankala saada selville, mutta esim. Viipurista, Pietarista ja Moskovasta on jo muutama varmasti oikea.

Venäjälle kirjatut setelit löytyvät EBT:stä polun 'Tilastot -> Setelit -> (Valitse maa) Russia' takaa.
Kiitos neuvosta tuota en minäkään ole aiemmin älynnyt!!!
Tuo Svetogorsk joka sivulla esiintyy on oikeasti ainakin 188990 mulla nimittäin sveton pankin vaihtokuitti jossa se mainitaan siellä on sakulta jäänyt yksi 9 pois numerosta. Ja näkyy siellä olevan jopa tampere venäjällä jos selailee listaa pidemmälle :lol:
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Tämän topicin voisi muuten ehkä uudelleen nimetä jotenkin: "ENSIMMÄISTÄ KERTAA FOORUMILLA? LUE TÄMÄ" tai "LUE TÄMÄ ENNEN KUIN LÄHETÄT VIESTIÄ" tai jotenkin vastaavasti.

Sitten ekaan postiin vähän manuaalia ja jokin viesti että "vastaukset yleisimpiin kysymyksiin löytyvät täältä tai sivuston FAQ:sta. Luethan tämän ketjun viestit ennen uutta kysymystä."

Tuollainen menettely voisi vähän helpottaa foorumille tuloa ja vähentäisi kyselytopiceja. Näin ainakin luulisi :)
User avatar
Atomi-Antti
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 154
Joined: Sat Apr 02, 2005 10:13 am
Location: Jyväskylä, Finland
Contact:

Kysymykset & Vastaukset (LUE TÄMÄ!)

Post by Atomi-Antti »

Koska minulla ei ole vielä ollut onnea saada triplaosumaa, niin olen aprikoinut saako kaikki triplan osalliset viestin sähköpostiinsa, kun triplaosuma syntyy. Siis myös se ketjussa toisena oleva. :?: :?
User avatar
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 984
Joined: Tue Aug 03, 2004 8:56 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Kysymykset & Vastaukset (LUE TÄMÄ!)

Post by Apila^ »

Atomi-Antti wrote:...olen aprikoinut saako kaikki triplan osalliset viestin sähköpostiinsa, kun triplaosuma syntyy.?
Kyllä saavat.

Jos olet triplassa osallisena muutoin kuin viimeisempänä löytäjänä, osumien määrä ei kasva. Poikkeuksena edelliseen on tilanne, jossa ensimmäinen osuma on moderoitu mielenkiinnottomaksi ja kun seteli löytyy kolmannen kerran, se palaa mielenkiintoisten listalle (terkut Henriikalle =). Mielenkiintoiset osumat on sikäli väärä ilmaisu, että kyseinen listaus laskee osumasetelien määrän.
User avatar
silverarrow
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 24
Joined: Sun Oct 31, 2004 6:04 pm
Location: Seinäjoki

OSUMAT

Post by silverarrow »

no niin, Näytti meikäläisellä olevan jo 15 osumaa, mutta yhdestäkään ei ole tullut ilmoitusta sähköpostiin. Onko rasti jossain väärässä ruudussa tms?
Voi olla et tieto jostain löytyy, mut ku oon hiukan sellanen "manuaali-ekana-roskiin" -tyyppinen ihminen ja kun täällä tykkäätte vastailla niin kysyimpä nyt tällästä...
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Re: OSUMAT

Post by psych3 »

silverarrow wrote:no niin, Näytti meikäläisellä olevan jo 15 osumaa, mutta yhdestäkään ei ole tullut ilmoitusta sähköpostiin. Onko rasti jossain väärässä ruudussa tms?
Voi olla et tieto jostain löytyy, mut ku oon hiukan sellanen "manuaali-ekana-roskiin" -tyyppinen ihminen ja kun täällä tykkäätte vastailla niin kysyimpä nyt tällästä...
Olet varmasti varmistanut omista tiedoistasi että sähköpostiosoite on oikein? Sitten voisit varmistaa että joku spammifiltteri ei ole niitä nielleyt, ja kolmanneksi muistaa että viesti tulee vasta kun joku muu löytää sinun aiemmin syöttämäsi setelin.

Jos nämä edellä mainitut seikat ovat kunnossa, niin sitten luulisin jo että sinun pitäisin kääntyä ylläpidon puoleen. avij esim. näkee helposti että onko sähköpostit lähteneet sinulle niinkuin kuuluu.
User avatar
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 669
Joined: Wed Apr 27, 2005 11:47 am
Location: Oulu/Laanila, Finland

Re: OSUMAT

Post by JackTheRipper »

silverarrow wrote:no niin, Näytti meikäläisellä olevan jo 15 osumaa, mutta yhdestäkään ei ole tullut ilmoitusta sähköpostiin. Onko rasti jossain väärässä ruudussa tms?
Voi olla et tieto jostain löytyy, mut ku oon hiukan sellanen "manuaali-ekana-roskiin" -tyyppinen ihminen ja kun täällä tykkäätte vastailla niin kysyimpä nyt tällästä...
Sehän raksi piti laittaa ruutuun, kun rekisteröityi tähän EBT:hen. Pistä vaikka privaa Avij:lle jos hän pystyisi samaan tuon raksin ruutuun.
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Ei tuollaisia "rakseja" ole ikinä missään ollut että haluaako viestin osumista vai ei.
User avatar
Puuha
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 392
Joined: Sun Jan 09, 2005 9:25 pm
Location: Finland, Tornio
Contact:

Post by Puuha »

on sellainen olemassa, en vain muista missä sellainen on. klazuhan tuossa aijemmin jossain topicissa ehdotteli jonkin laista kopromissia että paikallis osumista ei saisi sähköpostia vaan vain vähän pitemmän matkan, tai jotain vastaavaa...
http://alstuttu.org/foorumi/index.php?t ... auttaa.55/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”