HAASTE

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
amelie.m
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 164
Joined: Tue Feb 22, 2005 3:22 am
Location: Helsinki, Finland

Post by amelie.m »

hurjat on haasteet täällä, mutta omalta osaltani tarjoan tällaista diiliä: pyrin syöttämään kesäkuun aikana oman kk-kohtaisen ennätykseni. Toukokuulta edellinen ennätys 1893 uutta seteliä. Seuraavaksi siis 1894 seteliä kk:ssa. Eli heinäkuun listalla mulla tarttis olla kasassa 9619 seteliä! Siinä nokko haastetta mulle 8) :oops:
User avatar
soilian
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1895
Joined: Wed Jun 02, 2004 9:33 am
Location: Hartola, Finland

Post by soilian »

Hienoa, amelie.m, että tartuit haasteeseen! Kaikki vetoaa kiireisiin ja muihin syihin, miksi ei voisi ryhtyä leikkiin mukaan. :cry:
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

soilian wrote:Hienoa, amelie.m, että tartuit haasteeseen! Kaikki vetoaa kiireisiin ja muihin syihin, miksi ei voisi ryhtyä leikkiin mukaan. :cry:
Onhan se noloa sitten kun haasteen tuloksia kootaan yhteen ja itse on syöttänyt vähemmän seteleitä kuin normaalisti :P Kai niitä seteleitä tulee syöteltyä niin paljon kuin tulee, mutta mitään superkuukautta itse en tästä saa :(
User avatar
tiura
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1013
Joined: Wed May 19, 2004 12:59 pm
Location: Turku, Finland
Contact:

Post by tiura »

En kummemmin aikonut, mutta tulin osallistuneeksi ratsaamalla firman kassalippaan. Oma päiväkohtainen ennätys varmaankin tuli tehtyä, saattaa muodostua myös ennätyskuukaudeksi, koskapa festareilla tulee kulutettua käteistä rahaa tavallista reilummin.
User avatar
soilian
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1895
Joined: Wed Jun 02, 2004 9:33 am
Location: Hartola, Finland

Post by soilian »

psych3 wrote:
soilian wrote:Hienoa, amelie.m, että tartuit haasteeseen! Kaikki vetoaa kiireisiin ja muihin syihin, miksi ei voisi ryhtyä leikkiin mukaan. :cry:
Onhan se noloa sitten kun haasteen tuloksia kootaan yhteen ja itse on syöttänyt vähemmän seteleitä kuin normaalisti :P Kai niitä seteleitä tulee syöteltyä niin paljon kuin tulee, mutta mitään superkuukautta itse en tästä saa :(
No, enhän minäkään tiedä vielä, pystynkö saavuttamaan tavoitteeni, mutta yrittää pitää. Voihan sitä luvata vaikka sen, ettei kirjaa vähempää kuin sen mitä on joskus huonoimmillaan kirjannut. :wink:
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Huonoin kuukauteni taitaa olla jotain kaksi seteliä, eli se on kyllä jo ohitettu ;)
User avatar
Puuha
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 392
Joined: Sun Jan 09, 2005 9:25 pm
Location: Finland, Tornio
Contact:

Post by Puuha »

voihan tämän haasteen ottaa vastaan itselle soveliaampina kuukautena. kuten itsekkin aijon tehdä. :wink:
http://alstuttu.org/foorumi/index.php?t ... auttaa.55/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

Johan se tässä on nähtävissä ettei mun tavoitteesta tuu yhtään mitää vaikka juoksin eilen Imatran pankkeja läpi. On vaan käteiskassa niin pieni....

Mutta ei lannistuta jos vaikka tilipäivänä pamauttas menee...
User avatar
soilian
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1895
Joined: Wed Jun 02, 2004 9:33 am
Location: Hartola, Finland

Post by soilian »

@JANI73: Älä nyt hyvä mies vielä luovuta! Vastahan tässä on kuukausi alussa ja juhannukseen on pitkä aika.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 830
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Post by pejole »

pejole wrote:Ilmoitan ottavani tavoitteeksi saada 500 seteliä täyteen juhannukseen mennessä. :oops:
Tällä hetkellä seteleitä 352 syotettynä.

Jani73n pitäisi saada saman verran kahdessa päivässä. :oops:

2.6 394 seteliä kirjattuna
No niin. Oma tavoite ylitetty jo tänään.
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

pejole wrote:
pejole wrote:Ilmoitan ottavani tavoitteeksi saada 500 seteliä täyteen juhannukseen mennessä. :oops:
Tällä hetkellä seteleitä 352 syotettynä.

Jani73n pitäisi saada saman verran kahdessa päivässä. :oops:

2.6 394 seteliä kirjattuna
No niin. Oma tavoite ylitetty jo tänään.
Arvaa vaan olenko mä tavoitteessani :cry: Mutta en uskonut siihen sen jälkeen kun otin kalenterin käteen ja kävin laskee päiviä :lol:
User avatar
soilian
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1895
Joined: Wed Jun 02, 2004 9:33 am
Location: Hartola, Finland

Post by soilian »

pejole wrote:
pejole wrote:Ilmoitan ottavani tavoitteeksi saada 500 seteliä täyteen juhannukseen mennessä. :oops:
Tällä hetkellä seteleitä 352 syotettynä.

Jani73n pitäisi saada saman verran kahdessa päivässä. :oops:

2.6 394 seteliä kirjattuna
No niin. Oma tavoite ylitetty jo tänään.
Vielähän sinä ehdit ottaa uuden tavoitteen... :wink: Kirjaa vaikka 50 seteliä lisää.

Itseltäni puuttuu vielä 53 seteliä, että tavoite 1500 olisi täynnä. Se lienee saavutettavissa ennen juhannusta, vaikka haasteen vastaanottaessani jo ehdinkin ajatella, että nyt tuli luvattua liikaa. Hieman asiaa on auttanut se, että ensi viikonloppuna on keskimmäisen lapsen rippijuhlat järjestettävänä. Kaikenlaista on pitänyt hankkia vaatteista alkaen. Tietysti hankinnat on maksettu käteisellä.... :mrgreen:
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

viikko haastetta jäljellä ja 5000 seteliä nyt puuttuu eihän se oo kuin n. 714 seteliä päivässä :lol:
User avatar
soilian
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1895
Joined: Wed Jun 02, 2004 9:33 am
Location: Hartola, Finland

Post by soilian »

No niin. Se on nyt sitten siinä! :D 1500 seteliä kasassa.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

soilian wrote:No niin. Se on nyt sitten siinä! :D 1500 seteliä kasassa.
ONNEA haasteen läpäisystä!!!

Mä tässä jännitän kuinka kauas itse jään. Sehän nyt on varmaa että mä jään nelisen tuhatta seteliä tavoitteesta. Puolet siis sain tavoite ajassa kirjattua. Mutta jos tulisi kuukausittainen ennätys edes rikottua...
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”