Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by brewerhki »

Juu menihän se Tallinna viidenneksi mun listalla eli tilanne on jo realistinen. Löytyi meinaa parit setelit kuitin välistä toisesta taskusta, jonka jälkeen löytyi vielä puhelimesta 3 koodia, joista Lizbeth oli yhden laittanu, eh miksi vaan yks oli laitettu? Moderoitavaksihan tuo meni heti tottakai.

Tänään ei sit ruokatunti riittäny jonottaa Mannerheimintien Nordeassa. Olikos muistaakseni Jukkap sanonu joskus, et Jumbon Nordeasta ei oikein vitosnippuja irtoais? Mikäs siellä on tilanne nykyään? Entäs Tikkurila? Ehkä ehdin kuitenki tuttuun ja turvalliseen Malmin konttoriin ennen sulkemisaikaa. Tai sit jää maanantaihin...

Edit: näköjään Jumbon Nordea oli peitetty pressuilla
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Jukkap »

brewerhki wrote:Tänään ei sit ruokatunti riittäny jonottaa Mannerheimintien Nordeassa. Olikos muistaakseni Jukkap sanonu joskus, et Jumbon Nordeasta ei oikein vitosnippuja irtoais? Mikäs siellä on tilanne nykyään? Entäs Tikkurila? Ehkä ehdin kuitenki tuttuun ja turvalliseen Malmin konttoriin ennen sulkemisaikaa. Tai sit jää maanantaihin...

Edit: näköjään Jumbon Nordea oli peitetty pressuilla
Ei Jumbosta ole piitkään aikaan saanu käteistä :cry: Ja Tikkurilasta en ainakaan minä saa vitosia (Ilman tilausta) Vaikeemmaks tää vaan menee :evil:
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by brewerhki »

Jukkap wrote:
brewerhki wrote:Tänään ei sit ruokatunti riittäny jonottaa Mannerheimintien Nordeassa. Olikos muistaakseni Jukkap sanonu joskus, et Jumbon Nordeasta ei oikein vitosnippuja irtoais? Mikäs siellä on tilanne nykyään? Entäs Tikkurila? Ehkä ehdin kuitenki tuttuun ja turvalliseen Malmin konttoriin ennen sulkemisaikaa. Tai sit jää maanantaihin...

Edit: näköjään Jumbon Nordea oli peitetty pressuilla
Ei Jumbosta ole piitkään aikaan saanu käteistä :cry: Ja Tikkurilasta en ainakaan minä saa vitosia (Ilman tilausta) Vaikeemmaks tää vaan menee :evil:
Niin joo, Malmilta sain 100kpl käytettyjä vitosia, pitäs kai kohta alkaa kirjaa niitä. Ja sori, meni muuten seuraavan vuorokauden puolelle nää nyt :D
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Aatos99 »

Itse olen myös Nordean kanssa tullut siihen tulokseen, että käteisen saaminen on hyvin vaikeaa. Lähinnä johtuu kai rankalla kädellä harvennetusta konttoriverkostosta, mutta myös palvelevien konttorien huonoista aukioloajoista. Nordea on kaikki minua lähimmät konttorinsa lopettanut/poistanut niistä kassapalvelut. Ei oikein jaksaisi raahautua aina 00100-alueelle hoitamaan pankkiasioitaan, joten mielummin olen siirtänyt rahojani muihin pankkeihin. Onhan mulla vielä Nordeassakin tili, mutta ei sieltä tule rahaa nosteltua kuin lähinnä kesälomilla.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Luumi »

Mie kans lopetin Nordean tilin, joka oli ollu miulla jo KOP:in aikaan, yksinkertaisesti siitä syystä ettei palvelua enää saanut konttorissa. Nyt on omat sekä firman tilit konttoreissa, joissa saa palvelua ja sitä saa myös hivenen myöhemmin iltapäivällä. 8)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by brewerhki »

Mä en oo Nordeaa lopettanu yksinkertaisesti siitä syystä, että mulla on hieno tilinumero siellä, joka päättyy 12222 :D
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1406
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Luumi »

Toki tilinumero ois ollu yks ja ainut syy itekki säästää se tili. On nimittäin ainut tilinumero, minkä vielä nytkin muistan ulkoa :D
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
Jari V
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 116
Joined: Fri May 02, 2014 12:41 pm
Location: Helsinki

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Jari V »

Mun neljän viimeisimmän pankissa (Leppävaara&Myyrmäki) käynnin perusteella sain seteleitä seuraavasti, summana 2000 eur joista pyysin 200 x :note-5: ja 100 x :note-10:.

Nordeasta sain molemmilla kerroilla mukaan pyydetyt 300 seteliä, tosin nämä piti molemmilla kerroilla hakea holvista kun kassalta ei haluttua määrää löytynyt. Jonotusaika tiskille 10-20 minuuttia.

OP:sta sain ekalla kerralla 170 seteliä, toisella kerralla 200 seteliä. Holviin eivät viitsineet lähteä enkä sitä pyytänytkään. Puuttuva summa kuitattiin :note-20: seteleillä. Vuoronumeroa ei tarvinnut ottaa vaan tiskille pääsi heti.

Eli jos haluan maksimoida setelien määrän, jonotan Nordeassa mutta jos haluan nopeasti vaihtaa rahaa ja pienempikin setelimäärä riittää niin poikkean OP:ssa. :)
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by leevi60 »

brewerhki wrote:Mä en oo Nordeaa lopettanu yksinkertaisesti siitä syystä, että mulla on hieno tilinumero siellä, joka päättyy 12222 :D
Ai sinäkin... :D
Palkkani käväisee Koivunlehtipankissa (sijaitsee saman talon alakerrassa), kun ei siellä mene mitään maksuja, mutta olen pitänyt
myös OP-ketjun tilin hengissä (maksaa rapeet 4 egee / kk), mutta kun tilinumero on kans niin hyvä... :oops:
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 803
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Sleijeri »

Heinolan nordea lopettaa käteiskassat kesäkuun alussa. Taitaapi olla et tulee itse suljettua tilit ja kortit niin, että on vain yksi kutakin.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by leevi60 »

Täytyypä oikein kehua meidän Osuuspankkia ja erityisesti kassahenkilö-Aria, tänäänkin hän oli katellut mulle valmiiksi 100 kpl vitosia...
Toki myös Nordean tytöt kaivelee holveja hymy huulilla huvittuneena hömelön harrastuksesta
enkä moiti myöskään palvelua Koivunlehtipankissa, sielläkin on ihan mukava silloin tällöin poiketa.
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Aatos99 »

Omassa vakipankissa harrastustani hyvin ymmärtänyt kassahenkilö keroi lopettavansa ensi viikolla. Lupasin tulla käymään vielä ennen kyseistä päivää. Pitää varmaan kiittää monista osumista ja setelivaihtojen toimivuudesta, eihän sitä tiedä, miten jatkossa setelit vaihtuvat. Onneksi samassa pankissa on toinenkin harrastuksestani tietävä kassahenkilö, ja itselle riittää se, että saa seteleitä talletella ja nostella vanhaan tapaan (en siis ole kovin useasti seteleitä vaihdellut, vaan enemmän vaan talletellut ja myöhemmin nostellut yksinkertaisesti siitä syystä, ettei aina ehdi seteleitä heti kirjata eikä viitsisi kauheaa kasaa seteleitä pitää pivossa odottelemassa kirjausta. Vaihtelemalla enemmän saisi kyllä setelimäärän äkkiä nousemaan, kun joka pankkireissulta tulisi aina uusia seteleitä.)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by leevi60 »

No nyt kyllä....

Kuten edellä kerroin hyvästä palvelusta Virtain Osuuspankissa, nyt mentiin vielä astetta paremmaksi...!

Eli kun just poikkesin OP:ssa vaihtamassa kymppinippuni uuteen, aiemmin mainittu Ari-herra löi A-4 arkin

kouraani ja kysyi jotta kelpaako? Arkkiin oli merkattu liki sata isompaa seteliä satasista viissatasiin!

Kas kun valittelin edellisviikolla näistä isojen setelien hitratioista tuon luettuani: viewtopic.php?f=14&t=5866" onclick="window.open(this.href);return false;

Mitäs tykkäisitte ajatuksesta, että tuollaisesta palvelusta olisi syytä kiittää jo jotenkin erikoisemmin ihan EBT:n voimin?

Mitaleita ja viirejähän meillä ei tietääkseni ole jaettavaksi, mutta itelleni tuli mieleen seuraavanlainen "kiitos":

Kaikki innokkaat ja asiasta kiinnostuneet ebtarit voisivat pistää "KIITOS HYVÄSTÄ PALVELUSTA"-kortin omilta kulmiltansa menemään osoitteella

HERRA ARI JÄRVINEN
VIRTAIN OSUUSPANKKI
VIRTAINTIE 40
34800 VIRRAT

:D

PS. Ite ainakin osallistuisin mielelläni vastaavaan tempaukseen... ;)
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Aatos99 »

leevi60 wrote:No nyt kyllä....

Kuten edellä kerroin hyvästä palvelusta Virtain Osuuspankissa, nyt mentiin vielä astetta paremmaksi...!

Eli kun just poikkesin OP:ssa vaihtamassa kymppinippuni uuteen, aiemmin mainittu Ari-herra löi A-4 arkin

kouraani ja kysyi jotta kelpaako? Arkkiin oli merkattu liki sata isompaa seteliä satasista viissatasiin!

Kas kun valittelin edellisviikolla näistä isojen setelien hitratioista tuon luettuani: viewtopic.php?f=14&t=5866" onclick="window.open(this.href);return false;

Mitäs tykkäisitte ajatuksesta, että tuollaisesta palvelusta olisi syytä kiittää jo jotenkin erikoisemmin ihan EBT:n voimin?

Mitaleita ja viirejähän meillä ei tietääkseni ole jaettavaksi, mutta itelleni tuli mieleen seuraavanlainen "kiitos":

Kaikki innokkaat ja asiasta kiinnostuneet ebtarit voisivat pistää "KIITOS HYVÄSTÄ PALVELUSTA"-kortin omilta kulmiltansa menemään osoitteella

HERRA ARI JÄRVINEN
VIRTAIN OSUUSPANKKI
VIRTAINTIE 40
34800 VIRRAT

:D

PS. Ite ainakin osallistuisin mielelläni vastaavaan tempaukseen... ;)
Minulla onkin tuossa juuri muutama ylimääräinen postikortti, joten voisin hyvin lähettää terveiset Virroille. :D Postimerkki vaan puuttuu, mutta se ongelma lienee ratkaistavissa. Lähetänkö samalla kortilla terveisiä myös Leeville, vai pelkästään kyseiselle Arille?
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
User avatar
leevi60
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2127
Joined: Wed Jan 28, 2015 3:20 pm
Location: Virrat

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by leevi60 »

Aatos99 wrote: Minulla onkin tuossa juuri muutama ylimääräinen postikortti, joten voisin hyvin lähettää terveiset Virroille. :D Postimerkki vaan puuttuu, mutta se ongelma lienee ratkaistavissa. Lähetänkö samalla kortilla terveisiä myös Leeville, vai pelkästään kyseiselle Arille?
Hianoo!
Ei mitään leeviä mukaan, laita vaikka allekirjoitukseksi Aatos von 99, EBT mestari... :D
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”