Seuraava miitti

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Timo63
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 305
Joined: Fri May 14, 2004 11:46 am
Location: Hyvinkää;FINLAND

Re: Seuraava miitti

Post by Timo63 »

Taitaa olla kyseessä pe 3. - la 4. - su 5. maaliskuuta.
kesis85
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 18
Joined: Thu Jan 12, 2017 5:29 pm

Re: Vantaan miitti Chico´s Tikkurila la 28.2.2015 klo16.00

Post by kesis85 »

Olen uusi käyttäjä muutama päivä sitten rekisteröin vihdoin tänne, mut vntaan miittejä onkohan näitä useinkin? tai miten tääl yleensä miitit sovitaan onko jotai säännöllistä vai onko vaan et joku huutele miittiä kasaan?
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6120
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: Vantaan miitti Chico´s Tikkurila la 28.2.2015 klo16.00

Post by avij »

kesis85 wrote:Olen uusi käyttäjä muutama päivä sitten rekisteröin vihdoin tänne, mut vantaan miittejä onkohan näitä useinkin? tai miten tääl yleensä miitit sovitaan onko jotai säännöllistä vai onko vaan et joku huutele miittiä kasaan?
Tervetuloa foorumille :) Ei meillä ole vakiomiittejä tietyissä paikoissa, vaan ihan vain huudellaan täällä foorumilla että voitaisiin kokoontua jossakin. Yleensä pyritään tapaamaan eri paikoissa, sillä siinä samalla matkan varrella voidaan harrastaa täplänmetsästystä.

p.s. Siirsin viestisi tämän toisen tuoreemman otsikon alle, kun tuo em. Vantaan miitti oli jo kauan aikaa sitten.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
kesis85
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 18
Joined: Thu Jan 12, 2017 5:29 pm

Re: Seuraava miitti

Post by kesis85 »

joo, mistä muuten miiteissä tunnistaetaan toisemme ku postcorssingista toiet tunnistaa postikorttikasasta pöydästä, bookcrossingista kirjakasoista. ni mistä näistä ebt miiteistä tunnistaa porukkansa. ja mitä näissä miiteissä yleensä tehdään?
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 803
Joined: Thu Jun 04, 2009 4:32 pm
Location: Heinola, Finland
Contact:

Re: Seuraava miitti

Post by Sleijeri »

Ebtarit tunnistanee setelinipuista tai kun maksaa satojen eurojen tilaukset vitosilla =)

Miiteissä, niissä muutamassa missä olen ollut, on käyty ravintolassa syömässä ja juomassa (sivistyneesti tottakai :lol:) ja keskustelemassa kaikesta maan ja taivaan väliltä. Siinä samalla on saattanut olla myös automaattien metsästystä miitti-kaupungin alueella ja matkalla miittiin on myös saatettu käydä täpläjahdilla.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBTST stats
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1404
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Seuraava miitti

Post by Luumi »

Platinum* wrote:On olemassa mahdollisuus, että osallistun tähän miittiin. Olisi ensimmäinen eurobilltracker miitti minulle. Ihan vaan tiedoksi, Olen vaihtanut tuon oman nimimerkin nimeksi Nicoless, joten tuota Platinum* nimeä ei löydy nykyisestä tietokannasta.
Tiedoksesi (ja offtopiciksi), että nuo minuakin ylemmät tahot voivat vaihtaa nimimerkkisi myös tänne foorumille. :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1404
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Seuraava miitti

Post by Luumi »

kesis85 wrote:joo, mistä muuten miiteissä tunnistaetaan toisemme ku postcorssingista toiet tunnistaa postikorttikasasta pöydästä, bookcrossingista kirjakasoista. ni mistä näistä ebt miiteistä tunnistaa porukkansa. ja mitä näissä miiteissä yleensä tehdään?
Joskus on ollut pöydässä isoa ebt-mallista lappua, toisinaan nikkilätkä rinnassa jo ovella tervehtimässä miitin isäntä. Kyllä porukan on aina kaikki osallistujat löytänyt :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 575
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Seuraava miitti

Post by Jukkap »

kesis85 wrote:joo, mistä muuten miiteissä tunnistaetaan toisemme ku postcorssingista toiet tunnistaa postikorttikasasta pöydästä, bookcrossingista kirjakasoista. ni mistä näistä ebt miiteistä tunnistaa porukkansa. ja mitä näissä miiteissä yleensä tehdään?
Mene sellaisen isomman ryhmän luo ja kysy: kirjaatteks te seteleitä :wink:
kesis85
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 18
Joined: Thu Jan 12, 2017 5:29 pm

Re: Seuraava miitti

Post by kesis85 »

jep, eiköhän ne varmaa aika samalla lgikalla tunnista ku geokätköilijätki, sitä seuraavaa miittiä nyt sidotellaan (koska postcrossaajat, bookcrossaajat ewikä geokätköilijätkään ole minua syönyt ni ehkä mä selviän hengissä ebt miitistäkin :D
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Seuraava miitti

Post by Aatos99 »

kesis85 wrote:jep, eiköhän ne varmaa aika samalla lgikalla tunnista ku geokätköilijätki, sitä seuraavaa miittiä nyt sidotellaan (koska postcrossaajat, bookcrossaajat ewikä geokätköilijätkään ole minua syönyt ni ehkä mä selviän hengissä ebt miitistäkin :D
Varmasti :lol: Kyllä kannattaa käydä miiteissä, ja joskus tulee jopa kansainvälisiä miittejä lähelle, kuten todennäköisesti ensi kesänä Helsinkiin. :wink:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Seuraava miitti

Post by brewerhki »

Jukkap wrote:
kesis85 wrote:joo, mistä muuten miiteissä tunnistaetaan toisemme ku postcorssingista toiet tunnistaa postikorttikasasta pöydästä, bookcrossingista kirjakasoista. ni mistä näistä ebt miiteistä tunnistaa porukkansa. ja mitä näissä miiteissä yleensä tehdään?
Mene sellaisen isomman ryhmän luo ja kysy: kirjaatteks te seteleitä :wink:
Mä kyllä kysyisin "ootteko te niitä setelihörhöjä?"
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1116
Joined: Tue Oct 16, 2012 3:04 pm
Location: Pitäjänmäki, Helsinki, Finland

Re: Seuraava miitti

Post by brewerhki »

Pitäsköhän tuosta Kokkolan miitistä avata oma topikkinsa?
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1404
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Seuraava miitti

Post by Luumi »

brewerhki wrote:Pitäsköhän tuosta Kokkolan miitistä avata oma topikkinsa?
Ilmeisesti.
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1404
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Karelia/Savonia, Finlandia
Contact:

Re: Seuraava miitti

Post by Luumi »

Millos ja missäs sitä seuraavan kerran miittailtas? Mie edelleen heittelisin palloa tonne kaakonkulman puolelle. :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 178th (Oct 2023)
User avatar
Timo63
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 305
Joined: Fri May 14, 2004 11:46 am
Location: Hyvinkää;FINLAND

Re: Seuraava miitti

Post by Timo63 »

Luumi wrote: Sun Aug 27, 2017 11:23 am Millos ja missäs sitä seuraavan kerran miittailtas? Mie edelleen heittelisin palloa tonne kaakonkulman puolelle. :)
Taasko pidetäisiin se miitti 8) olen matkoilla nyt Slovakiassa Zilina
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”