MILJOONA markkaa täynnä, onneksi olkoon ! (=168.188 €)

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Puupenni - Wooden Penny
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Mon Jul 31, 2006 9:44 am
Location: Kajaani, Finland

MILJOONA markkaa täynnä, onneksi olkoon ! (=168.188 €)

Post by Puupenni - Wooden Penny »

ONNEKSI OLKOON KAIKILLE MILJOONAN KIRJANNEILLE !

Miljoona euroa on niin iso raha, että kannustavampaa on meille vain muutaman tuhannen seteliä merkinneille pitää pienet juhlat esim. lakka-mansikkakakun ja/tai kuohujuomain kera jo silloin, kun se miljoona mummon markkaa tulee täyteen kirjattujen seteleiden yhteissummana.

Malja miljoonan markan eli 168.188 euron rajapyykin vastikään, tai vielä suuremmalla syyllä jo aiemmin ylittäneille!

Omalla kohdalla rajan ylitys tapahtui tänään ihan
huomaamatta isojen summien siirtämiseen yhteydessä.

Puupenni - Wooden Penny
User avatar
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1310
Joined: Tue Aug 02, 2005 5:06 am
Location: Raisio Finland

Re: MILJOONA markkaa täynnä, onneksi olkoon ! (=168.188 €)

Post by bin Lauri Œ »

Puupenni - Wooden Penny wrote:ONNEKSI OLKOON KAIKILLE MILJOONAN KIRJANNEILLE !

Miljoona euroa on niin iso raha, että kannustavampaa on meille vain muutaman tuhannen seteliä merkinneille pitää pienet juhlat esim. lakka-mansikkakakun ja/tai kuohujuomain kera jo silloin, kun se miljoona mummon markkaa tulee täyteen kirjattujen seteleiden yhteissummana.

Malja miljoonan markan eli 168.188 euron rajapyykin vastikään, tai vielä suuremmalla syyllä jo aiemmin ylittäneille!

Omalla kohdalla rajan ylitys tapahtui tänään ihan
huomaamatta isojen summien siirtämiseen yhteydessä.

Puupenni - Wooden Penny
Minä juhlin sitten, kun miljoona €rkkiä tulee näpyteltyä :note-50: seteleinä.
Ja se on muuten pian.....uskallan luvata......ellen huomenna herää hengettömänä. ;-)
Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.
Puupenni - Wooden Penny
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Mon Jul 31, 2006 9:44 am
Location: Kajaani, Finland

Re: MILJOONA markkaa täynnä, onneksi olkoon ! (=168.188 €)

Post by Puupenni - Wooden Penny »

bin Lauri Œ wrote:Minä juhlin sitten, kun miljoona €rkkiä tulee näpyteltyä :note-50: seteleinä.
Ja se on muuten pian.....uskallan luvata......ellen huomenna herää hengettömänä. ;-)
Teille suurkäyttäjille myös hieman myöhästyneet miljoonan markan rajan ylityksen onnittelut !

Sama kuin onnittelisi uimaan oppimisesta, tiedän. Luulen että Te tarvitsette jotain hieman vahvempaa.

Miten olisi miljoonan ylitys joka setelilajissa? Kenellä ekana seitsemän (€5-€10-€20-€50-€100-€200-€500) oikein? Olisiko viitaus seitsemään oikein syy kutsua kisaa EBT-lotoksi?

Ensin hyväksyttäisiin markat ja sitten kovennettaisiin tavoitteita, kun taso nousee? Mutta eipä tämä ideointi oikeastaan meille pelkille yhteissumma-markkamiljönääreille kuulu.

Puup -wood enpen
User avatar
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1310
Joined: Tue Aug 02, 2005 5:06 am
Location: Raisio Finland

Re: MILJOONA markkaa täynnä, onneksi olkoon ! (=168.188 €)

Post by bin Lauri Œ »

Puupenni - Wooden Penny wrote:
bin Lauri Œ wrote:Minä juhlin sitten, kun miljoona €rkkiä tulee näpyteltyä :note-50: seteleinä.
Ja se on muuten pian.....uskallan luvata......ellen huomenna herää hengettömänä. ;-)
Teille suurkäyttäjille myös hieman myöhästyneet miljoonan markan rajan ylityksen onnittelut !

Sama kuin onnittelisi uimaan oppimisesta, tiedän. Luulen että Te tarvitsette jotain hieman vahvempaa.

Miten olisi miljoonan ylitys joka setelilajissa? Kenellä ekana seitsemän (€5-€10-€20-€50-€100-€200-€500) oikein? Olisiko viitaus seitsemään oikein syy kutsua kisaa EBT-lotoksi?

Ensin hyväksyttäisiin markat ja sitten kovennettaisiin tavoitteita, kun taso nousee? Mutta eipä tämä ideointi oikeastaan meille pelkille yhteissumma-markkamiljönääreille kuulu.

Puup -wood enpen
Minä lähden mielelläni kisaan miljoonan €rkin näpyttelystä yli :note-50: seteleistä.
On se vaan jotenkin niin juhlakasta, kun osuma tulee isolla rahalla, että ei se tarvitsekaan niin useasti tapahtua.
Tämän päiväinen triplaosumakin :note-50: setelillä riittää varmaan........useaksi minuutiksi.
Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.
Puupenni - Wooden Penny
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Mon Jul 31, 2006 9:44 am
Location: Kajaani, Finland

Re: MILJOONA markkaa täynnä, onneksi olkoon ! (=168.188 €)

Post by Puupenni - Wooden Penny »

bin Lauri Œ wrote: - - Minä lähden mielelläni kisaan miljoonan €rkin näpyttelystä yli :note-50: seteleistä. On se vaan jotenkin niin juhlakasta, kun osuma tulee isolla rahalla - -
Perusta ihmeessä sellainen keskusteluketju!

Onkin näyttänyt koko keskustelu jotenkin laimenneen viime aikoina sen jälkeen, kun olen tullut palstalle. Pitäisiköhän tästä vetää jokin johtopäätös?

Puup woo pen
User avatar
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1310
Joined: Tue Aug 02, 2005 5:06 am
Location: Raisio Finland

Re: MILJOONA markkaa täynnä, onneksi olkoon ! (=168.188 €)

Post by bin Lauri Œ »

Puupenni - Wooden Penny wrote:
bin Lauri Œ wrote: - - Minä lähden mielelläni kisaan miljoonan €rkin näpyttelystä yli :note-50: seteleistä. On se vaan jotenkin niin juhlakasta, kun osuma tulee isolla rahalla - -
Perusta ihmeessä sellainen keskusteluketju!

Onkin näyttänyt koko keskustelu jotenkin laimenneen viime aikoina sen jälkeen, kun olen tullut palstalle. Pitäisiköhän tästä vetää jokin johtopäätös?

Puup woo pen
Voihan siitä samasta "kisasta" puhua tässä ketjussa. Tuskn meitä ison kirjaajia on niin monta, että kannattaa monta eri ketjua sen asian ympärille rakentaa.
Minä aloin kirjaamaan isoja ihan olosuhteiden pakostakin, kun ei ollut enää montakaan pankkia miinoittamatta vitosten kanssa turun seudulla niin sain siitä rahasta tarpeekseni. Kirjaan niitä ehkä sitten enemmän, kun olen reissussa muutaman sata kilometriä näiltä nurkilta.

Ei keskustelun laimeneminen johdu mistään erityisestä syystä. Ellei talviapatiaa lasketa sellaiseksi. Tämä on mielestäni aina ollut hieman hiljainen keskustelu. Johtuu kai siitäkin, että porukka on metsästelemässä rahoja, eikä aika riitä rupatteluun. ;-)

Ja eiku töihin.
Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.
User avatar
soilian
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1895
Joined: Wed Jun 02, 2004 9:33 am
Location: Hartola, Finland

Post by soilian »

Onnittelut Puupennille rajapyykin ylittämisestä! :D

On nämä keskustelut olleet joskus huomattavastikin vilkkaampia täällä. Ei se laimeneminen johdu siitä, kuka tänne kirjoittaa, vaan siitä, että kun kukaan ei ole paikalla. :wink:
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
User avatar
MizNiz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 451
Joined: Thu Nov 25, 2004 4:19 pm
Location: Ilomantsi, Finland

Post by MizNiz »

Itse olen näköjään joku aika sitten ylittänyt 0,5M vanhaa rahhaa, joten hieman on viel matkaa tuohon Miljoonan markan ylittämiseen.. :D

Jos vaikka pistäs parin vuoden päähän tuon tavoitteeksi, kun ei vaan tunnu pystyvän millään nostamaan setelikirjaus määrää.. :?
Toivottavasti taas kesällä ja sen jälkeen ois vähän enemmän euroja mitä vaihella (ihanaa tämä opiskelu).. :D
Ei se oo nii justiisa..
User avatar
Prynde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 431
Joined: Thu Jul 10, 2003 5:40 pm
Location: Turenki, Finland

Post by Prynde »

Tänään tuli tuo rajapyykki täyteen kun kirjasin auton ostoon käytettävät rahat 8) Taidan juhlistaa tapausta korkkaamalla viikonloppuna ostetun kuusijuoman :P
Karhut ne vaan käppäilee
User avatar
Titu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 68
Joined: Sun Jul 02, 2006 11:08 am
Location: Turenki-city

Post by Titu »

Minä taas tunkean itseäni tänne, mutta minulla oli osuutta Prynden miljoonan markan kirjaamiseen, ei siis aivan yksin saavutettu tulos :wink:
Maailmalle olet vain joku,
jollekin olet koko maailma
♥♥
Jamo
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 149
Joined: Tue Dec 06, 2005 9:01 am

Post by Jamo »

Täytyy näköjään onnitella itseä kyseisen summan ylityksestä.(tullut ilmeisesti "vahingossa") :wink:
Final7
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 23
Joined: Thu Nov 18, 2004 8:22 pm
Location: Harjavalta, Finland

Miljoona

Post by Final7 »

Huomasin jotta tuokin raja oli mennyt rikki 8O
169 755€ oli tänään täynnä :D
User avatar
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 553
Joined: Sat Jan 15, 2005 12:26 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Ville S. »

Mäkin oon jo EBT-markkamiljonääri:
176 780 €
No signature?
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

EBT:ssä leivotaan miljonäärejä enemmän kun lotossa...:mrgreen:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
Henriika
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 642
Joined: Fri Nov 26, 2004 9:13 am
Location: Turku
Contact:

Post by Henriika »

Ihan huomaamatta on mennyt yli, en tiedä tosin tarkkaa päivää.. ;)

2007-08-05 17:49:35
168 935 €
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”