Suomi: join WhatPulse

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1651
Joined: Sat Apr 23, 2005 6:11 pm
Location: Greater Helsinki (Zone B), Finland
Contact:

Post by Eliezer »

Ville S. wrote:
Eliezer wrote:Minulla ei (enää) tule töistä näppäimenpainalluksia juurikaan, koska palomuuri estää moiset... Tämä työkannettava, jota käytän nyt paljolti kotona, kerää kuitenkin näppäilyjäni - mutta suurin osa näppäimistön kosketuksestani kaiketi kuitenkin on työperäistä.
Mulla on kans ollut jotain pieniä ongelmia ton automaattipulsauksen kanssa mutta yritän kerran päivässa laittaa näpelöinnit nettiin. Eiks sulla toimi sekään? Sun pitää varmaan vähän näpelöidän sitä teidän palomuuria, että saat selville työmäärät. Sillä sitä vois perustella pomolle :wink:
Ehkä pitäisi kokeilla sitä vanhempaa clientia - mielestäni se uudempi beta-versio oli se, jolla noita ongelmia tulee...

Tosin ei minua kauheasti huvittaisi selvittää meidän tietoturvasta vastaavalle ihmisellemme tuota ohjelmaa, kun täysin työhön liittyvien asiallistenkin ohjelmien kanssa on taistelua. Eli rajoitan toistaiseksi työpaikan ulkopuolisiin näppäilyihin. Tuleepa ainakin selville sekin, kuinka paljon käytän tietokonetta nimenomaan vapaa-aikana.
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

Viimeiset 2 paivaa joka kerta kun yrittaa pulssata niin tulee huutomerkki viesti: Invalid token!
Miten ratkaista ongelma?
User avatar
slide
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 251
Joined: Sat Jul 03, 2004 5:29 pm
Location: Lappeenranta

Post by slide »

Sandraki wrote:Viimeiset 2 paivaa joka kerta kun yrittaa pulssata niin tulee huutomerkki viesti: Invalid token!
Miten ratkaista ongelma?
Itselläni oli sama ongelma, kun laitoin alkuun pulsen parille koneella samalla profiililla. En itse keksinyt ko. ongelmaan muutakuin : Request new token.

Tein sitten toisen ali-profiilin toiselle koneelle, niin ongelma poistui. Menihän siinä jokunen tuhat pulse, mutta tuleehan niitä...
IRCnet #ebt / nick vety
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

Sandraki wrote:Viimeiset 2 paivaa joka kerta kun yrittaa pulssata niin tulee huutomerkki viesti: Invalid token!
Miten ratkaista ongelma?
Ongelma ilmeni siis maanantai illalla ihan yht akkia, kuuden viikon kayton jalkeen :? Mulla ei ole muita profiileja, enka muista mitaan paivitysjuttujakaan tehneeni... :cry:
User avatar
slide
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 251
Joined: Sat Jul 03, 2004 5:29 pm
Location: Lappeenranta

Post by slide »

Sandraki wrote:
Sandraki wrote:Viimeiset 2 paivaa joka kerta kun yrittaa pulssata niin tulee huutomerkki viesti: Invalid token!
Miten ratkaista ongelma?
Ongelma ilmeni siis maanantai illalla ihan yht akkia, kuuden viikon kayton jalkeen :? Mulla ei ole muita profiileja, enka muista mitaan paivitysjuttujakaan tehneeni... :cry:
Itsellä auttoi kun otin hiiren oikealla napilla pulsessa: Request new token.

Näyttää olevan tuollakin jotain:
http://forums.whatpulse.org/showthread.php?p=18267

"Try closing whatpulse, then removing the WhatPulse.wpw entirely, then login again."
IRCnet #ebt / nick vety
User avatar
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 367
Joined: Mon Sep 13, 2004 1:31 am
Contact:

Post by Sandraki »

:cry:
Kiitos, auttoi mutta sinne meni vaivalla naputellut 10000 painallusta ja melkein sama maara klikkauksia... :cry:
User avatar
slide
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 251
Joined: Sat Jul 03, 2004 5:29 pm
Location: Lappeenranta

Post by slide »

MizNiz wrote: Tärkeimpänä on tietty saada tuo Eurobilltrackerin team nousemaan tuolta lähes pohjalta huomattavasti lähemmäksi kärkeä.. :D
No nyt on ebt-tiimi jo tuhannen joukossa :D
IRCnet #ebt / nick vety
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3171
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Post by emppu »

slide wrote:
MizNiz wrote: Tärkeimpänä on tietty saada tuo Eurobilltrackerin team nousemaan tuolta lähes pohjalta huomattavasti lähemmäksi kärkeä.. :D
No nyt on ebt-tiimi jo tuhannen joukossa :D
Nyt ollaan tällaisessa tilanteessa, "The ebt team is 899th of all teams!" :lol: Ei kun rohkeesti mukaan vaan kaikki kotimaan ebtarit :wink:
User avatar
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 553
Joined: Sat Jan 15, 2005 12:26 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Ville S. »

Äkkiäpäs noustiin sata sijaa. On tullut käyttäjiäkin meidän tiimiin lisää. Nyt sijoitus on jo alle 800. Eipä muuta kuin hakkailemaan. Tosin omaan työpanokseen tulee pakollinen tauko kun olen lomilla muutaman viikon mutta sitten jatkuu taas entisellä innolla. Näin helposti kun sais seteleitä niin olis aika hyvä juttu.
No signature?
User avatar
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 553
Joined: Sat Jan 15, 2005 12:26 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Ville S. »

Oon nyt kolme viikkoa poissa töistä, joten en itse tätä sijoitusta nosta mutta uusia tietty vois tulla lisää. Ei maksa mitään vaan on pelkkää riemua ja kilpailuhenkeä kun naputtelee hiki päässä hiirtä ja näppistä. Kaikki uudetkin mukaan vaan rohkeasti
No signature?
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 430
Joined: Sat Jan 13, 2007 11:25 am
Location: Raahe, Finland

Post by STP »

Rupesipa tulemaan näppiksen naksutusta kun löysin vanhan ystävän taas eli NetHackin. Vaimo varmaan tykkää jos tämä osottautuu yhtä addiktoivaksi kuin 15 vuotta sitten...
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 430
Joined: Sat Jan 13, 2007 11:25 am
Location: Raahe, Finland

Post by STP »

Tuossapa toinen näppiksen kuluttaja:
http://www.albinoblacksheep.com/games/bloxorz
Kyseessä (addiktoiva) palikanvieritys älypeli.
Xan
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 66
Joined: Thu Jul 05, 2007 10:46 am

Post by Xan »

Mukana ollaan :D
Xan
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 66
Joined: Thu Jul 05, 2007 10:46 am

Post by Xan »

Tallentuuko noi automaattisesti? Ja mitä toi ihmeen profiili tarkottaa siellä omissat statseissa?
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Emppu sai mut ylipuhuttua mukaan ;)
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”