De top 5 van hits met EBTers

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

packbell
Euro-Master
Euro-Master

Re: De top 5 van hits met EBTers

Postby packbell » Tue Dec 16, 2008 2:32 am

1:Als mijn hit partner maar met een X Begint
2:Hit met Griekenland :arrow: Hit
3:Avij
4:Hit met Luxemburg :arrow: Hit
5:Hit : (6)/Spanier_20 : (8)emppu 112 (10) :arrow: hit: joergb30
Rideo Ergo Sum <"Ik lach, dus ik besta">
-----> Statistieken <-----

packbell
Euro-Master
Euro-Master

Postby packbell » Sat Dec 27, 2008 6:52 pm

1:Als mijn hit partner maar met een X Begint
2:Hit met Griekenland :arrow: Hit
3:Avij
4:Hit met Luxemburg :arrow: Hit
5:Hit : (6) hit :arrow: Spanier_20 (8)emppu 112 (10) hit :arrow: joergb30
Rideo Ergo Sum <"Ik lach, dus ik besta">
-----> Statistieken <-----

solzica
Euro-Master
Euro-Master

Postby solzica » Sat Dec 27, 2008 7:57 pm

1. hit met :flag-be: :arrow: hit
2. hit met :flag-nl: :arrow: hit
3. hit met :flag-ie: :arrow: hit
4. hit met :flag-mt: :arrow: hit
5. hit met :flag-gr: :arrow: hit; hits met taucher 3x ; hits met ProChrist 2x
:flag-at: 154 :flag-be: 6 :flag-fi: 11 :flag-fr: 3 :flag-gr: 2 :flag-ie: 1 :flag-it: 15 :flag-mt: 1 :flag-de: 40 :flag-nl: 9 :flag-es: 1 :flag-sk: 1 :flag-si: 806 (02.01.2009)

Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Re:

Postby Crazy Bob » Mon Mar 28, 2011 11:28 am

Crazy Bob 5-11-2005 wrote:1. :flag-nl: ans - een hit met de nummer 1 van Nederland (en de wereld) zou niet onaardig zijn
2. :flag-be: bhoeyb - idem voor de nummer 1 van België
3. :flag-nl: Venga - een hit met Venga zou ook leuk zijn, omdat ik denk te weten wie hij is (moet het wel een spontane hit zijn natuurlijk, niet middels een biljet dat ik rechtstreeks aan hem geef)
4. :flag-fi: Apila^ - de meeste kans op een Finse hit is waarschijnlijk met de Finse nummer 1...
5. :flag-nl: Juud - woont hier redelijk in de buurt, een hit zou toch moeten lukken...

Het kostte enig geduld, maar ik heb weer eens een user van dit lijstje ge-hit: http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=93812017

Met de nummers 4 en 5 duurt het wachten nog even voort, geloof ik :)
Rotterdam #3, South Holland #10, NL #38, Int'l #305
My profile

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Re:

Postby eddydevries » Mon Mar 28, 2011 1:19 pm

eddydevries wrote:
eddydevries wrote:Eindelijk heb ik dit topic teruggevonden (helemaal op bladzijde 5), want ik wil er graag weer eentje wegstrepen.
eddydevries wrote:Zal ik ook maar een lijstje maken? (misschien komen de hits wat sneller als er een "verlanglijstje" is? :wink: )

:flag-nl: Ans (Als de nummer 1 van de wereld in je eigen land woont, moet dat toch wel lukken?) Zij zal wel het meest gevraagd worden :wink: ;
:flag-be: Hoppa (Als de nummer 2 van de wereld en de nummer 1 van België) Ik ben af en toe in België bezig geweest, dus het zou moeten kunnen lukken;
:flag-fi: Avij (Als ik een Finse hit zou halen, dan maar meteen met de webmaster);
:flag-de: J.R.K. (Met mijn komende vakantie naar Duitsland/Oostenrijk zou een hit met de top1 van Duitsland mogelijk moeten zijn);
:flag-nl: PEKU (Als nummer 1 van Den Haag) Vreemd dat ik hem nog niet heb: de meeste van mijn biljetten komen toch nog hiervandaan.

Misschien wel een erg ambitieus lijstje (vooral nummers 1), maar in principe maakt het mij niet zo erg veel uit met WIE ik een hit behaal; met de nummer 1 heb je dan (volgens mij) ook de meeste kans.

In de nieuwjaarsnacht mijn tweede doel gehaald: mijn eerste hit met PEKU is binnen.

Nu bijna een jaar verder, en er is niets veranderd. :cry:

J.R.K. zal ook wel niet meer lukken (is al een tijdje inactief), maar Avij en zeker Hoppa moet toch wel kunnen? :?

We zijn nu 2 jaar en vier maanden verder.

Intussen is hoppa gelukt: met hem heb ik vier hits (deze hit was de eerste, dus hiermee had ik deze vraag behaald).
De andere twee zijn nog niet gelukt:
  • Ik heb wel hits met Finland, maar niet met Avij;
  • J.R.K. zal denk ik niet meer komen: "Laatste biljet ingegeven: 2009-11-26 21:49:56". Maar hij is nu ook niet meer de nummer 1 van Duitsland (wat de reden was, dat ik graag een hit met hem wilde hebben).
    De nummer 1 van Duitsland is nu ProChrist, en daar heb ik wel al hits mee (de eerste zelfs al in 2007). Dus dit beschouw ik als "behaald".
Nu alleen dus: hit met Avij.
Eddy - Den Haag - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1590 +56 triples +1 quadruple = 1647.

Facebook-profile + hyves-profile + postcrossing

Return to “Spelletjes & Statistieken”