Dan kan ik toch een sprankje hoop bieden: ik was gisteren bij de ING, en daar wist men mij te vertellen dat er wel degelijk een mogelijkheid is om deze limiet te verhogen!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Dan kan ik toch een sprankje hoop bieden: ik was gisteren bij de ING, en daar wist men mij te vertellen dat er wel degelijk een mogelijkheid is om deze limiet te verhogen!
En hier vlakbij:Henk Draijer wrote: ↑Sat Jan 30, 2021 12:50 pm Vandaag in IJmuiden geweest.
IJmuiden 1971GD - Lange Nieuwstraat 401b - open 07:05-23:00 uur -![]()
![]()
![]()
- Biljetkeuze
.......
Tot gisteren kwam mijn enige biljet uit IJmuiden uit deze automaat.
Weet jij of dat nieuw omgebouwde automaten zijn of zijn dit bestaande Geldmaten die zijn geherprogrammeerd?Phinac wrote: ↑Fri Feb 19, 2021 6:50 pm Vandaag in Bunschoten-Spakenburg geweest; dichtstbijzijnde automaat met-eurobiljetten. Je moet wel een paar keer pinnen om wat biljetten te hebben. Als je 40 euro aangeeft en biljetkeuze dan krijg je de mogelijkheden 1) 2 *
; 2) 8 *
; 3) 4 *
+ 2 *
. En dat ook in deze volgorde; dus even opletten dat je niet automatisch de onderste kiest. Bij 80 euro krijg je als interessantste optie 8 *
+ 4 *
. De rest is minder interessant want dan krijg je er
of
bij.
Verder zijn het nu 34 Geldmaten met-euro biljetten. Volgens de locatiewijzer 5 locaties in Noord-Brabant: Eindhoven, Veghel, Veldhoven en 2 x 's-Hertogenbosch.
Ah das gaaf! Was al bang dat Limburg achter het net ging vissen en 5-euro een Randstad-aangelegenheid zou blijven.