De nieuwe gele geldautomaten

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by Elmo »

arjanvs wrote: Thu Feb 04, 2021 1:15 pmMaar het wordt ons wel steeds moeilijker gemaakt vanaf maart mag je bij de ING nog maar maximaal 3000 per dag storten en dan 4 x per jaar gratis :cry:
Dan kan ik toch een sprankje hoop bieden: ik was gisteren bij de ING, en daar wist men mij te vertellen dat er wel degelijk een mogelijkheid is om deze limiet te verhogen! :D De precieze details weet ik nog niet, ik weet alleen dat het niet meer via het kantoor van ING gaat.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Henk Draijer wrote: Sat Jan 30, 2021 12:50 pm Vandaag in IJmuiden geweest.

IJmuiden 1971GD - Lange Nieuwstraat 401b - open 07:05-23:00 uur - :note-5: :note-10: :note-20: :note-50: - Biljetkeuze

.......
En hier vlakbij:

IJmuiden 1971GA - Marktplein 33 - binnen in Read Shop - :note-10: :note-20: :note-50: - Biljetkeuze (niet vrij)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Elmo wrote: Sat Jan 23, 2021 7:32 pm Dat was inderdaad toeval! Ik had hem ook helemaal niet op deze locatie verwacht, want voorheen was dit een ING-ATM, en heel vroeger zelfs een Postbank-ATM!
Tot gisteren kwam mijn enige biljet uit IJmuiden uit deze automaat.
Dus het was gisteren een "weerzien" 8) (ook al herkende ik de automaat niet :lol: ).
Eddy - Rotterdam - NL

Phinac
Euro-Master
Euro-Master

Post by Phinac »

Vandaag in Bunschoten-Spakenburg geweest; dichtstbijzijnde automaat met :note-5:-eurobiljetten. Je moet wel een paar keer pinnen om wat biljetten te hebben. Als je 40 euro aangeeft en biljetkeuze dan krijg je de mogelijkheden 1) 2 * :note-20: ; 2) 8 * :note-5: ; 3) 4 * :note-5: + 2 * :note-10:. En dat ook in deze volgorde; dus even opletten dat je niet automatisch de onderste kiest. Bij 80 euro krijg je als interessantste optie 8 * :note-5: + 4 * :note-10:. De rest is minder interessant want dan krijg je er :note-20: of :note-50: bij.

Verder zijn het nu 34 Geldmaten met :note-5:-euro biljetten. Volgens de locatiewijzer 5 locaties in Noord-Brabant: Eindhoven, Veghel, Veldhoven en 2 x 's-Hertogenbosch.
Phinac
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

Phinac wrote: Fri Feb 19, 2021 6:50 pm Vandaag in Bunschoten-Spakenburg geweest; dichtstbijzijnde automaat met :note-5:-eurobiljetten. Je moet wel een paar keer pinnen om wat biljetten te hebben. Als je 40 euro aangeeft en biljetkeuze dan krijg je de mogelijkheden 1) 2 * :note-20: ; 2) 8 * :note-5: ; 3) 4 * :note-5: + 2 * :note-10:. En dat ook in deze volgorde; dus even opletten dat je niet automatisch de onderste kiest. Bij 80 euro krijg je als interessantste optie 8 * :note-5: + 4 * :note-10:. De rest is minder interessant want dan krijg je er :note-20: of :note-50: bij.

Verder zijn het nu 34 Geldmaten met :note-5:-euro biljetten. Volgens de locatiewijzer 5 locaties in Noord-Brabant: Eindhoven, Veghel, Veldhoven en 2 x 's-Hertogenbosch.
Weet jij of dat nieuw omgebouwde automaten zijn of zijn dit bestaande Geldmaten die zijn geherprogrammeerd?
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1026 EBT-wide (per 16.02.2025)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
Phinac
Euro-Master
Euro-Master

Post by Phinac »

Geen idee; van Bunschoten-Spakenburg weet ik (via Google Maps) dat dit een oude Rabobankautomaat was.
Phinac
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

Den Bosch Visstraat wordt wel even zoeken, die automaten waren vorig jaar al omgebouwd tot Geldmaat. Maar het zijn 4 Geldmaten naast elkaar, waarvan één opname-stortingsautomaat. Waarschijnlijk bevat één van de andere 3 Geldmaten daar :note-5:
Phinac
Euro-Master
Euro-Master

Post by Phinac »

Na invoer van je pincode kun je zien of een veelvoud van :note-5: of :note-10: mogelijk is; tenminste was dat zo in Bunschoten-Spakenburg.
Last edited by Phinac on Wed Mar 24, 2021 11:06 am, edited 1 time in total.
Phinac
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Bij mij in het dorp is nu ook een Geldmaat buiten met stortfunctie. Die moet ik binnenkort toch eens gaan uitproberen.
Fijne locatie op een verlaten plein waar je na sluitingstijd in het donker veilig met een paar 1000 euro op zak je geld kunt storten. :lol:
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Alle buitenautomaten van de ABN-AMRO op de Grote Markt in Groningen aan de zijde van de Martinitoren zijn nu Geldmaat geworden. Het aantal is 5 stuks!
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Van de twee geldmaten in Zoetermeer met :note-5: zit eentje in dit winkelcentrum (naast de Jumbo, hier achter de planten, onder het beeldscherm).
(het geel van de geldmaat is hier net nog te zien)

De andere zit naast de ANWB (de rechter automaat heeft de vijfjes, de linker automaat is de standaard :note-10: :note-20: :note-50: )
Eddy - Rotterdam - NL

Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Er zijn nog 8 Geldmaat-ATM's met :note-5: erin bijgekomen: Waalwijk, Tilburg, Rosmalen, Oss, Maastricht, Sittard, Heerlen en Heythuysen.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Phinac
Euro-Master
Euro-Master

Post by Phinac »

Zit er bij Geldmaat beleid achter of is erover nagedacht?
Heythuysen?
Noordwijk?
Hillegom?
Katwijk?
Bunschoten?
Harderwijk?
Phinac
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Heythuysen is tegenwoordig het hoofdkantoor voor de lokale Rabobank (Peel, Maas en Leudal). Automaat zit wel in het centrum, waar vroeger de Rabo automaat was. Het kantoor is aan de rand van het dorp.
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

Elmo wrote: Mon Mar 22, 2021 11:31 am Er zijn nog 8 Geldmaat-ATM's met :note-5: erin bijgekomen: Waalwijk, Tilburg, Rosmalen, Oss, Maastricht, Sittard, Heerlen en Heythuysen.
Ah das gaaf! Was al bang dat Limburg achter het net ging vissen en 5-euro een Randstad-aangelegenheid zou blijven.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1026 EBT-wide (per 16.02.2025)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”