Heel handig die filter van
Geldmaat 
Tot nu toe lijkt het om één werkgebied van
Geldmaat te gaan, tussen Dordrecht, Beverwijk en Harderwijk. In Amsterdam zijn er ineens 6 automaten met

Op sommige plaatsten zijn 2 automaten waarvan er 1

geeft zoals aan het Kerkplein in Den Haag. De uitbreiding over de rest van het land volgt hopelijk binnenkort. Door de 2 automaten die Elmo had ontdekt was me al duidelijk geworden dat voormalige ING- en Rabo-automaten nu beiden

kunnen geven.
Elmo wrote: ↑Sun Jan 24, 2021 8:06 pm
En de
Geldmaat in de AH aan de Soestdijkkade in Leiden heeft ook alleen maar

en

. Ik vermoed dat dit voor alle bijzet-ATM's geldt, dus voor alle ATM's in de AH en ook alle ATM's in de buurtsupertjes in de kleinere plaatsen. Uiteraard kan ik me hier vergissen, dus probeer ook deze ATM's vooral uit!
Ik verwacht dat alle voormalige ING-automaten in Albert Heijn filialen inderdaad alleen

en

geven. Ik heb er zelf 2 geprobeerd en de biljetkeuze daarin was niet veranderd t.o.v. voor de ombouw naar
Geldmaat. Wel heb ik bij de Plus Supermarkt in Alphen (Noord-Brabant) ook een bijzet-ATM gevonden die

geeft. Ook heb ik in andere winkels zoals de Bruna bijzet opname-stortings ATM's gezien, die gaven ook allemaal

De locatiewijzer van
Geldmaat geeft bij die automaten overigens keurig aan dat deze momenteel alle dagen gesloten zijn (i.v.m. de lockdown).