Ik had 340 gepind uit de volksbank ATM waarvan 211 M/V (grotendeels M012 & M013).
Helaas geen Spaanse hits. Ik vermoed dat er wat geld gepoold is. Misschien hadden de spanjaarden opeens (met de komst van de europa ) ontzettend veel over. Volgens mij is niet echt een land waar de makkelijk verkrijgbaar zijn (zoals in , en wel is).
googlejaps wrote:Ik had hetzelfde op 10 juni in Twisteden (gemeinde: Kevelaer)
Ik had 340 gepind uit de volksbank ATM waarvan 211 M/V (grotendeels M012 & M013).
Helaas geen Spaanse hits. Ik vermoed dat er wat geld gepoold is. Misschien hadden de spanjaarden opeens (met de komst van de europa ) ontzettend veel over. Volgens mij is niet echt een land waar de makkelijk verkrijgbaar zijn (zoals in , en wel is).
Dat kan idd. Maar het is toch ook niet zo dat er in duitsland en België tekort zijn denk ik. Ik vind het bizar. Maar wel eens leuk om in te geven
iets dat nog steeds moet bevestigd worden mar in een duitse commentaar heb ik eens gelezen dat hij gebruikte bundels met bandjes van spaanse banken kreeg
googlejaps wrote:Ik had hetzelfde op 10 juni in Twisteden (gemeinde: Kevelaer)
Dat kan idd. Maar het is toch ook niet zo dat er in duitsland en België tekort zijn denk ik. Ik vind het bizar. Maar wel eens leuk om in te geven
De KBC-automaat aan de Steendam te Gent gaf zowel vrijdag als gisteren voornamelijk Spaanse biljetten. Op 200 stuks zo'n 85% M/V, en verder wat losse K/T, P/X, F/N, L/U en E/P. Nul hits helaas.
Crazy Bob wrote:De KBC-automaat aan de Steendam te Gent gaf zowel vrijdag als gisteren voornamelijk Spaanse biljetten. Op 200 stuks zo'n 85% M/V, en verder wat losse K/T, P/X, F/N, L/U en E/P. Nul hits helaas.
omdat het ook eens tof mag zijn. Belfius Wingene, gebruikte europa , 1.000 biljetten t hits waarvan 1 met rijsel(Lille )
De D 20ers geraken toch redelijk tot hier,3 stuks de laaste 2 dagen.
Ook vaak nog oude T Z 5jes in goeie gebruikte staat de laatste tijd.
Mogenlijk zijn er nog spaarpotten die nu opengaan om de oude te vervangen met nieuwe 5jes.