kirjasalla wrote:Tämähän on tosi nasta systeemi! Olenkin aina salaa ihmetellyt mistä te kaivelette niitä kummallisia tilastoja. Erittäin mielenkiintoisia juttuja sitä paljastuukin omista seteleistä, ja eritoten muiden ahkerampien ja vanhempien harrastajien seteleistä.
Ja kuusi virheellistä seteliä löytyi, vaikka olenkin kovin tarkka yleensä. Hyvä tietää, nyt pitää selvittää voiko niille jotain tehdä.
Mä luulen, että mun suurempi innostus tähän harrastukseen sai alkunsa noista tilastoista, tosin Ebtst:n "edeltäjästä" Nig:istä. Jostain syystä olen aina pitänyt tilastoista muodossa tai toisessa. Ja tosiaan oli kiva käydä selailemassa muiden tilastoja, ja huomasin välillä selaavani muiden tilastoista ihan eri sivuja kuin omistani.
Mulla on parisenkymmentä virheellistä seteliä, pitäs kai joskus käydä niitä läpi, kun sais vaan aikaiseksi. Yhden sain sieltä poistettua, koska oli ihan selkeästi väärä arvo, kun noita 200e seteleitä ei kovin usein ole hallussa, saati tullut vaihtorahana kertaakaan mistään (Juristi M:lle kiitos avusta, että sai selville oikean arvon, joka muistaakseni oli 20)