Stond ik net bij de stortingsautomaat bij ING Maastricht, stond er iemand een aardige hoeveelheid vijfjes af te storten.
Beetje onbeleefd om zomaar iemand aan te spreken op zijn stortgedrag dus niet aangesproken
Wie was dat? Toevallig een tracker?
Tracker gespot
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
Mk1992
- Euro-Expert in Training

Tracker gespot
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #101 of the Netherlands, #1010 EBT-wide (per 08.06.2026)
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries:
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Re: Tracker gespot
A.s. zaterdag heb je kans om mij te zien bij de ING aan het Vrijthof...
-
Mk1992

Tja heb nog gauw iets gepint in een poging te achterhalen wie het was, maar zonder resultaatHBoZ wrote:Henk zal zich wel melden
Was gisteren tussen 13:30 en 14:00 ergens
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #101 of the Netherlands, #1010 EBT-wide (per 08.06.2026)
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries:
Ik ben dit jaar nog niet bij de ING op het Vrijthof geweest. Toen ik er de laatste keer was, stond er overigens een aparte storingsautomaat en een aparte opname-automaat. Is dit nu dan veranderd?Mk1992 wrote:Tja heb nog gauw iets gepint in een poging te achterhalen wie het was, maar zonder resultaatHBoZ wrote:Henk zal zich wel melden
-
Mk1992

Nee is nog altijd hetzelfde, hoewel er boven de stortingsautomaat misleidend: 'opnemen en storten' staat.Henk_2006 wrote:Ik ben dit jaar nog niet bij de ING op het Vrijthof geweest. Toen ik er de laatste keer was, stond er overigens een aparte storingsautomaat en een aparte opname-automaat. Is dit nu dan veranderd?Mk1992 wrote:Tja heb nog gauw iets gepint in een poging te achterhalen wie het was, maar zonder resultaatHBoZ wrote:Henk zal zich wel melden
maar opnemen kan alleen links ervan
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries: