Google dotmap

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
EmE1985
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Google dotmap

Post by EmE1985 »

Moi,

onkos kukaan muu huomannut, että tuo dotmap ei enää toimi?

Itse tällä hetkellä jonkin verran Suomea kiertelevänä yritän saada uusia "ruutuja" täytettyä mahdollisimman paljon! Mutta tällä hetkellä se on hieman hankalaa, kun ei pysty tarkistamaan missä kohtaa vaikkapa ysitietä alkaa uusi ruutu ja pitäisi taas käteistä käyttää...

-E-
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Re: Google dotmap

Post by STP »

Siitä oli joku api-versio hapantunut tms. odottaa siis päivitystä. Tuolta löytyy vielä oldskool-versiot aiheesta pahimpaan tuskaan :mrgreen: http://www.eurobilltracker.com/img/dotmaps/Finland/" onclick="window.open(this.href);return false;
EmE1985
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by EmE1985 »

Kiitos pikaisesta vastauksesta!

Oldskooleistakin on hieman hytötyä, ei tarvii ihan joka kyläpahasessa pysähtyä ja ettiä paikkaa mistä voi jotain ostaa :D (Matkantekokin nopeutuu)

-E-
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Tuolta kun klikkaa vasemmasta reunasta sopivan maan niin saa näkyviin ruudukon. EBT:n oma kartta alkaa toimia sitten kun joku sen korjaa.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master

Post by brewerhki »

Onkos muilla ollut samaa ongelmaa kuin mulla? Tää on nyt testattu parilla eri koneella, joten en usko omassa koneessa olevan vikaa. Tossa isossa kartassa mun eteläisin täplä on Budapestin kohdilla, mikä on noin 1,5x oletusnäytön alue. Mutta sitä etelämpänä ei näy mitään, vaikka pitäisi olla esim Kroatiaa, Montenegora, Italiaa, Marokkoa, Andorroa, Espanjaa, Gibraltaria... Olis tää kyllä siisti saada joskus kuntoon. Vaikka ennen sitä kuin pääsee metsästää uusia täpliä jostain (no avij:in linkistä on kyllä hyvä apu tähän jo)
juk3965
Euro-Master
Euro-Master

Post by juk3965 »

brewerhki wrote:Onkos muilla ollut samaa ongelmaa kuin mulla? Tää on nyt testattu parilla eri koneella, joten en usko omassa koneessa olevan vikaa. Tossa isossa kartassa mun eteläisin täplä on Budapestin kohdilla, mikä on noin 1,5x oletusnäytön alue. Mutta sitä etelämpänä ei näy mitään, vaikka pitäisi olla esim Kroatiaa, Montenegora, Italiaa, Marokkoa, Andorroa, Espanjaa, Gibraltaria... Olis tää kyllä siisti saada joskus kuntoon. Vaikka ennen sitä kuin pääsee metsästää uusia täpliä jostain (no avij:in linkistä on kyllä hyvä apu tähän jo)
Täplät saa näkyviin siten, että kartan auettua oletusnäkymään zoomaa aivan ensimmäiseksi ulospäin (-) sen verran että eteläisimmät täplät tulevat näkyviin (siis ennen kuin menee liikuttelemaan karttaa näytöllä).
tiura
Euro-Master
Euro-Master

Post by tiura »

En tiedä liittyykö tämä samaan ongelmaan, että uusia täpliä ei ole tullut näkyviin karttaan? Syötin eilen muutaman setelin Latviasta ja ne, jotka olivat aiemmin olemassa, mutta joista minulla ei ollut seteleitä, tulivat näkyviin normaalilla viiveellä, mutta kaksi pienemmiltä paikkakunnilta hankittua seteliä eivät ole tuottaneet uusia täpliä. Tarkemmin sanoen kyseessä ovat nämä paikat: https://fi.eurobilltracker.com/profile/?city=201364" onclick="window.open(this.href);return false; ja https://fi.eurobilltracker.com/profile/?city=201361" onclick="window.open(this.href);return false;
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aatos99 »

tiura wrote:En tiedä liittyykö tämä samaan ongelmaan, että uusia täpliä ei ole tullut näkyviin karttaan? Syötin eilen muutaman setelin Latviasta ja ne, jotka olivat aiemmin olemassa, mutta joista minulla ei ollut seteleitä, tulivat näkyviin normaalilla viiveellä, mutta kaksi pienemmiltä paikkakunnilta hankittua seteliä eivät ole tuottaneet uusia täpliä. Tarkemmin sanoen kyseessä ovat nämä paikat: https://fi.eurobilltracker.com/profile/?city=201364" onclick="window.open(this.href);return false; ja https://fi.eurobilltracker.com/profile/?city=201361" onclick="window.open(this.href);return false;
Sama ongelma, ilmeisesti täältä ei ole kukaan syöttänyt seteleitä ennen minua, joten ei näy kartalla.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by STP »

Tämä on vissiin korjattu. Itselläni ainakin rupesi toimimaan taas oikein, saa gridin päälle pois ja pystyy zoomaamaan kunnolla edestakaisin.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master

Post by brewerhki »

Juu näyttäs toimivan täälläkin. "Animated dotcount" puuttuu vielä, mutta tälleenkin on jo hyvä.
1971o
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by 1971o »

Hankalasti hankittava Muholan täplä onnistuu tänä kesänä Muttiteatterin esitysten myötä. Esiintymisajat eivät, harmi kyllä, osu oman kalenterini kanssa yksiin.
bob9
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bob9 »

Harvinnaista herkkua, neitseellinen Ahvenanmaalainen täplä Hamnsundet on laitettu karttaan. Ja vielä bonuksenä sain sieltä pakkasileä D/L vitonen. Hamnsundetilla on pieni ja mukava kesäkahvila, kannattaa poikkia sinne.
Cash is king. | My EBT profile
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”