Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by MDeen »

Nou zeg, je kunt wel zien dat de restjes oude :note-5: worden opgemaakt. Vandaag in Born gepint, 3x M/V, 2x F/N, 1x T/Z (en die ziet er nog goed uit, sterker nog: die ziet er het beste uit van de hele bundel), en een U/M hit van 825 dagen met Vermeer!

En herinneren jullie je die enquete van de ECB van een tijd geleden nog, o.a. over de kwaliteit van de biljetten? Volgens mij hebben ze die ter harte genomen, want de kwaliteit daalt, de biljetten zijn niet gekopt en 25% heeft ezelsoren. Laat maar lekker circuleren die oude meuk!
lars2001
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by lars2001 »

Dat idee heb ik ook MDeen! Vandaag in Doetinchem bij de Rabo 8x :note-5: gepind :

3 ervan hadden ezelsoren
Ze lagen helemaal door de war (op de kop enz)

Wel 2 :flag-fi: E0/L en 3 :flag-si: E/H :)
Lars, 15 years old, Terborg, Netherlands :flag-nl:
I speak :flag-nl: :flag-uk: :flag-de: :flag-fr:
My profile
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Tjariet wrote:Ook 'echte ' ING-kantoren hebben vanaf heden een doorstortautomaat. Ik wilde vandaag een substantieel aantal vijfjes storten bij de ING en zag geen kans meer om ergens anders te storten, dus besloot ik om het in 3 keer te doen bij een kantoor (telkens 200, pas uit, pas in, weer 200 etc, omdat ik een studentenrekening heb kost het mij alleen wat meer tijd, geen geld). De automaat stortte mijn 200 biljetten af en ik kon zonder mijn pas eruit te halen en de storting af te ronden ook de andere 400 stuks storten. Vorige week was dit nog niet zo, dus ik weet niet of het al landelijk beleid is, maar als niet kan het nooit lang meer duren. Groningen is in ieder geval weer een update verder.
Fijne automaten, daar kunnen we (als EBT'ers) wat mee! En natuurlijk de rij zuchtende mensen achter mij, dat was helemaal onbetaalbaar :lol:
Attachments
ing.jpg
ing.jpg (42.75 KiB) Viewed 1621 times
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

Ik was afgelopen maandag bij winkelcentrum Eikenbosch in Berkel-Enschot. De portiek bij de Rabobank vestiging daar is verdwenen en er is nu alleen nog een buitenautomaat (inhoud :note-10: :note-20: :note-50:). De naastgelegen ABN-AMRO vestiging is zelfs helemaal dicht en hun buitenautomaat (opname/stortingsautomaat) was buiten werking.
GZ1000
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by GZ1000 »

luckbox wrote:Ik was afgelopen maandag bij winkelcentrum Eikenbosch in Berkel-Enschot. De portiek bij de Rabobank vestiging daar is verdwenen en er is nu alleen nog een buitenautomaat (inhoud :note-10: :note-20: :note-50:). De naastgelegen ABN-AMRO vestiging is zelfs helemaal dicht en hun buitenautomaat (opname/stortingsautomaat) was buiten werking.
De twee (24u open hok) Rabo-ATMs in Veldhoven zijn ook weg. Binnen heb ik niet kunnen kijken.
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

Goed nieuws :D
Nu de ABN AMRO in BergenOp Zoom wordt verbouwd, is de retail-atm naar buiten verhuisd 8)
Dus nu 24uur per dag bereikbaar :wink: .wel de rechtse pakken!
Er komt nu een mix van bijna uitsluitend Spaanse en Franse Europa's uit 8O
Last edited by HBoZ on Sat May 24, 2014 12:51 pm, edited 1 time in total.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Dat is Bergen bij Alkmaar. Of is het een afgekorte versie van Bergen op Zoom?
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

:wink:
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

De Rabobank in Bergen 1861 (bij Alkmaar :wink: ) heeft een geldautomaat met :note-5: binnen.
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Minder goed nieuws op retailmixvlak: het kantoor in Voorburg is verbouwd, en daarbij is de retail-ATM verdwenen. :( Wel zit er nu een opname-stortings-ATM aan de buitenkant.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Mkay
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Mkay »

Komkommertijdnieuws:

http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article11278023.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste vijfjesautomaat weg uit Groningen
DVHN | Gepubliceerd op 30 mei 2014, 22:25
Laatst bijgewerkt op 30 mei 2014, 22:45

GRONINGEN - De Rabobank sluit de laatste geldautomaat in Groningen waar nog 5-eurobiljetten konden worden gepind.

Dat kon nog bij een van de vier automaten in het filiaal aan de Guldenstraat. De bank heeft een automaat weggehaald en van 10 euro het kleinste biljet gemaakt. Bij andere banken was dat al lang zo.

Volgens de banken, die het gebruik van het 5-eurobiljet al lang ontmoedigen, is er weinig vraag naar. Bedrijven kunnen ze bestellen.

Volgens de Europese Centrale Bank zijn er meer briefjes van 10, 20, 50 en 100 euro in omloop dan van 5 euro.
De Abn-Amro is nu toch de laatste? Al kan je daar alleen vijfjes pinnen in onhandig grote hoeveelheden.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Weinig vraag naar? En als ik een keer een groot bedrag met :note-5: betaal zijn ze er heel blij mee!
Goed. Dat is misschien het verschil tussen de burger en de winkel: de burger wil niet met zijn portomonnee vol lopen maar de winkel is er blij mee.
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Neska »

Als ik met :note-5:jes betaalt zijn ze daar erg blij mee. Of het nu een supermarkt is of een restaurant.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Nu de laatste keer dat ik 5jes uit een geldautomaat in Groningen haalde was op 22 april 2013. Daarna was het afgelopen. Trouwens de retailmix in Groningen is nu ook al zo'n 2 maanden buiten gebruik. Ach; nu krijgen we meer wisselgeld (muntgeld) terug. En daar kunnen we ook wel wat van maken. Uit ervaring weet ik dat bij de adressen die ik vaak langs kom 5jes zeer gewild zijn.
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

de flappentapper bij de post in Hamont spuwt nu ook 5jes
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”