Rovaniemen miitti 18.10.2014, Ravintola Comico klo 17
Re: Rovaniemen miitti 18.10.2014, Ravintola Comico klo 17
Mullakin muuttu sitten EBT tapaaminen tapaamiseen lääkärin kanssa. Pari tuntia ennen lähtöä muljautin nilkan kotipihalla kasvimaalla.
My EBT statistics.
-
Asiamaniac
- Euro-Master

Hej Rovaniemi,
have fun and many hits altogether!
Greetings from Franfurt.
have fun and many hits altogether!
Meine Angst, dass die Autokorrektur einmal etwas Obszönes ausspuckt, wichst täglich.
Harmillinen tapaus. Toivottavasti ei jää jalka vaivaamaan ja pääset osallistumaan sitten seuraavaan miittiin.Yippo wrote:Mullakin muuttu sitten EBT tapaaminen tapaamiseen lääkärin kanssa. Pari tuntia ennen lähtöä muljautin nilkan kotipihalla kasvimaalla.
Mutta pitäkääs kaikki Rovaniemellä olevat hauska miitti! Harmittaa tosiaan, kun ei itse päässyt osallistumaan tällä kertaa. Turun miitissäkin minä vain käväisin, joten olisi kiva olla paikalla seuraavassa miitissä.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Minä olen noita nilkkoja pyöritellut muutamien viime vuosien aikana ahkerasti koripalloa pelatessa ja suunnistaessa. Nyt vaan osu tosi huonoon saumaan, koska nyt nilkka tuntuu jo paljon paremmalta ja tuettuna kävely onnistuu kivutta että olis ihan hyvin voinut mennäkin miittiin jos olis sattunut edes tunnin pari aikasemmin. Lääkärille kävin näyttää ja väänteli ja käänteli ja puristeli eikä tuntunut ollenkaan kipua. Harmittaa kun olisi ollut tosi mukava päästä mukaan kun jäi kesällä kansainvälinenkin väliin kun se pitkästä aikaa olisi ollut lähellä.Aatos99 wrote:Harmillinen tapaus. Toivottavasti ei jää jalka vaivaamaan ja pääset osallistumaan sitten seuraavaan miittiin.Yippo wrote:Mullakin muuttu sitten EBT tapaaminen tapaamiseen lääkärin kanssa. Pari tuntia ennen lähtöä muljautin nilkan kotipihalla kasvimaalla.
Mutta pitäkääs kaikki Rovaniemellä olevat hauska miitti! Harmittaa tosiaan, kun ei itse päässyt osallistumaan tällä kertaa. Turun miitissäkin minä vain käväisin, joten olisi kiva olla paikalla seuraavassa miitissä.
My EBT statistics.
- airis
- Euro-Master

Terveiset empulle ja Aatos99.:lle. Yipolle toivon paranemisia. Kipeällä jalalla olisi ikävä ollut ajella pitkä matka.
Thank you Asiamaniac, meeting is over and we had a nice time.
Kiitos kaikille täpläjahtiin ja miittiin osallistujille. Kaikki tavoitellut täplät tuli saatua, vaikka yksi vaatikin vähän erityisjärjestelyjä.
Oli mukava saada kaikki teidät vieraiksi ja tavata sekä minulle uusia ja tuttuja träkkereitä.
Hyvää ja turvallista kotimatkaa kaikille!
Thank you Asiamaniac, meeting is over and we had a nice time.
Kiitos kaikille täpläjahtiin ja miittiin osallistujille. Kaikki tavoitellut täplät tuli saatua, vaikka yksi vaatikin vähän erityisjärjestelyjä.
Hyvää ja turvallista kotimatkaa kaikille!
Minäkin kotiuduin vihdoin Ikean kautta. Oli mukava nähdä uusia ja vanhoja tuttuja.
Ja sitten kuvia miitistä: http://markoheiskanen.kuvat.fi/kuvat/20 ... kakuu/ebt/
Oli hauska tavata, turvallista kotimatkaa kaikille
Oli hauska tavata, turvallista kotimatkaa kaikille
Kiitos kaikki, hauska nähdä pitkästä aikaa ja uusikin tuttavuus tuli. Airikseen törmättiin vielä tänään kätköjä ronkkiessa.
Nyt odotellaan, että saadaan auto junaan ja matka kohti kotia startattua.
Nyt odotellaan, että saadaan auto junaan ja matka kohti kotia startattua.
- avij
- Forum Moderator

Minäkin kotiuduin puolisen tuntia sitten. Kiitoksia kaikille miitistä 
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Mä pääsin kans kotiin asti.
Tämä päivä meni myös kivasti. Hotellin luovutin klo 12 ja menin arktikum museoon. Siellä vierähti pari tuntia sen jälkeen menin syömään. Sitten vahän seteleitten nostamista ja pitikin jo lähteä kentälle. Eli aika meni tosi nopeesti. Airis taisi sitä epäillä miten menee?
Mutta kiitoksia taas kaikille! Etenkin airikselle järjestämisestä ja täppäreissusta!
Mutta kiitoksia taas kaikille! Etenkin airikselle järjestämisestä ja täppäreissusta!
- Luumi
- Forum Moderator

Kiitos vain miitistä ja täppäreissusta! Mieki tulin juuri kotiin. Lauantaina tulomatka taittui paljailla tienpinnoilla 6,5 tuntiin. Tänään samalla määrällä taukoa kesti 9,5 tuntia
Ranua-Paltamo -välin oli ihan lumen peitossa koko tie.
Jottai positiivistakin: Sain kyytiini pitkäks toviks kaks liftarilikkaa joiden kans jutustellessa selvis että toisen isä on myös ebtari ja luulenpa tietäväni paikkakunnan selvitettyäni, että kuka on kyseessä
Jottai positiivistakin: Sain kyytiini pitkäks toviks kaks liftarilikkaa joiden kans jutustellessa selvis että toisen isä on myös ebtari ja luulenpa tietäväni paikkakunnan selvitettyäni, että kuka on kyseessä
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Support team member
- airis
- Euro-Master

Näyttää lähes kaikki jo päässeet kotiin. Luumikin selvisi talvikeleista.
Jukkap, hyvä että löytyi mielekästä tekemistä täksi päiväksi. Ja tosiaan nähtiin vielä Cinnamonin pariskunnan kanssa tuossa lähipuistossa, kun olin pyöräilemässä kuntoilemaan. Kiitos Card kuvista.
Kiitos kaikille!
Jukkap, hyvä että löytyi mielekästä tekemistä täksi päiväksi. Ja tosiaan nähtiin vielä Cinnamonin pariskunnan kanssa tuossa lähipuistossa, kun olin pyöräilemässä kuntoilemaan. Kiitos Card kuvista.
Kiitos kaikille!
- Luumi
- Forum Moderator

Nyt sitten viimein kaikki setkutki systeemissä. Tuloksena reissusta kaikkiaan 44 seteliä, 1 suhteellisen jokapäiväinen osuma, 5 uutta täppää; sisältäen vielä Tulitauko-kahvilan paluumatkalla, joka meni kuin menikin omaan täppäänsä. Nyt työviikkoa aloittelemaan, eli varaosaliikkeen kautta uus tunkki ja renkaanvaihtoon firman autoon 
Finnish forum moderator
Support team member
Support team member
- airis
- Euro-Master

Hyvä että sait vihdoin tuon Tulitauko-täplänkin Pudasjärven suunnalla.Luumi wrote:Nyt sitten viimein kaikki setkutki systeemissä. Tuloksena reissusta kaikkiaan 44 seteliä, 1 suhteellisen jokapäiväinen osuma, 5 uutta täppää; sisältäen vielä Tulitauko-kahvilan paluumatkalla, joka meni kuin menikin omaan täppäänsä. Nyt työviikkoa aloittelemaan, eli varaosaliikkeen kautta uus tunkki ja renkaanvaihtoon firman autoon