liput

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Locked
Shendemiar

liput

Post by Shendemiar »

Miksi saitin liput on päin honkia? onko ollut pitkään?

Onko tämä suomalainen sivusto?
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Sivusto ei ole suomalainen varsinaisesti, mutta serveri on Suomessa, joten kai tätä voisi siltä osin suomalaiseksi kutsua.

Lippujen kohtalosta ylläpito tietänee enemmän.
Last edited by psych3 on Mon Jan 10, 2005 2:57 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Aaron
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2097
Joined: Wed Apr 09, 2003 2:05 pm
Location: Hämeenlinna / Finland

Post by Aaron »

Voi olla että se palvelin mihin liput on talletettu on nurin. Nehän eivät kuulemma ole EBT:n palvelimella vaan jossain muualla. :?
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Palvelimet ovat minun tietääkseni olleet hengissä koko ajan. Tarkempi ongelman kuvaus olisi auttanut, mutta olisikohan tässä kyse jostain sellaisesta, että selain kuvittelee kaikkia "ulkopuolelta" ladattavia kuvia mainoksiksi eikä siksi halua näyttää niitä? Kantsii vilkaista asiaan liittyviä asetuksia, ja pohtia myös mielessään sitä kuinka usein 15x10 pikselin kokoiset kuvat ovat mainoksia (= palautetta selaimen tekijälle).
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Locked

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”