Miksi saitin liput on päin honkia? onko ollut pitkään?
Onko tämä suomalainen sivusto?
liput
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Palvelimet ovat minun tietääkseni olleet hengissä koko ajan. Tarkempi ongelman kuvaus olisi auttanut, mutta olisikohan tässä kyse jostain sellaisesta, että selain kuvittelee kaikkia "ulkopuolelta" ladattavia kuvia mainoksiksi eikä siksi halua näyttää niitä? Kantsii vilkaista asiaan liittyviä asetuksia, ja pohtia myös mielessään sitä kuinka usein 15x10 pikselin kokoiset kuvat ovat mainoksia (= palautetta selaimen tekijälle).
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
