ohjeita EBT stats tool (EBTST) käyttöön

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Ossi
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: ohjeita EBT stats tool (EBTST) käyttöön

Post by Ossi »

Kansainvälisessä puussa on maininta että eilen on levytila loppunut mutta se on korjattu. Tämän päiväisestä ongelmasta ei ole vielä mainintaa.
Tässä aloin tuota empun hirmuista setelimäärää miettimään ja taitaa olla niin että tuon pelkän 1,1 miljoonan setelin csv filu vie jo pitkälti päälle 100 Megaa levytilaa. Eikä tuo Empun osuma csv filukaan taida ihan pienimmästä päästä olla.
Tästä taas empulle uusi sulka hattuun, savua havaittu Madridissa :lol:
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master

Post by brewerhki »

kirjasalla wrote:Tämähän on tosi nasta systeemi! Olenkin aina salaa ihmetellyt mistä te kaivelette niitä kummallisia tilastoja. Erittäin mielenkiintoisia juttuja sitä paljastuukin omista seteleistä, ja eritoten muiden ahkerampien ja vanhempien harrastajien seteleistä.

Ja kuusi virheellistä seteliä löytyi, vaikka olenkin kovin tarkka yleensä. Hyvä tietää, nyt pitää selvittää voiko niille jotain tehdä.
Mä luulen, että mun suurempi innostus tähän harrastukseen sai alkunsa noista tilastoista, tosin Ebtst:n "edeltäjästä" Nig:istä. Jostain syystä olen aina pitänyt tilastoista muodossa tai toisessa. Ja tosiaan oli kiva käydä selailemassa muiden tilastoja, ja huomasin välillä selaavani muiden tilastoista ihan eri sivuja kuin omistani.

Mulla on parisenkymmentä virheellistä seteliä, pitäs kai joskus käydä niitä läpi, kun sais vaan aikaiseksi. Yhden sain sieltä poistettua, koska oli ihan selkeästi väärä arvo, kun noita 200e seteleitä ei kovin usein ole hallussa, saati tullut vaihtorahana kertaakaan mistään (Juristi M:lle kiitos avusta, että sai selville oikean arvon, joka muistaakseni oli 20)
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Luumi »

brewerhki wrote:
kirjasalla wrote:Tämähän on tosi nasta systeemi! Olenkin aina salaa ihmetellyt mistä te kaivelette niitä kummallisia tilastoja. Erittäin mielenkiintoisia juttuja sitä paljastuukin omista seteleistä, ja eritoten muiden ahkerampien ja vanhempien harrastajien seteleistä.

Ja kuusi virheellistä seteliä löytyi, vaikka olenkin kovin tarkka yleensä. Hyvä tietää, nyt pitää selvittää voiko niille jotain tehdä.
Mä luulen, että mun suurempi innostus tähän harrastukseen sai alkunsa noista tilastoista, tosin Ebtst:n "edeltäjästä" Nig:istä. Jostain syystä olen aina pitänyt tilastoista muodossa tai toisessa. Ja tosiaan oli kiva käydä selailemassa muiden tilastoja, ja huomasin välillä selaavani muiden tilastoista ihan eri sivuja kuin omistani.

Mulla on parisenkymmentä virheellistä seteliä, pitäs kai joskus käydä niitä läpi, kun sais vaan aikaiseksi. Yhden sain sieltä poistettua, koska oli ihan selkeästi väärä arvo, kun noita 200e seteleitä ei kovin usein ole hallussa, saati tullut vaihtorahana kertaakaan mistään (Juristi M:lle kiitos avusta, että sai selville oikean arvon, joka muistaakseni oli 20)
Mie olin pentuna koulussa se, joka piti vuodesta toiseen kirjanpitoo välituntijalkapallon maalipörssistä :)

Olin aikoinaan EU:ta vastaan ja olen kyl nykymuotoista EU:ta vastaan edelleenkin, mutta kyllä ne tosiaan on nuo tilastot kun vievät mennessään tässäkin asiassa. EBT löytyi eurotietoutta ettimällä syksyllä 2002 (meni muute viikko sitte 11v päivä ihan ohi itteltäkin), koukutus tapahtui kesällä 2007 ekalla osumalla (empulle tästäkin kiitokset) ja tilastot pitää edelleen matkassa mukana, vaikka tän vuoden on tultu kyl jyrkkää alamäkeä lappumääriin katsottuna. Noi bingoilut pitää aktiivisena. Kaikki kirjataan mitä eteen tulee.
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Taitaa dserranon koneella olla bitti poikineen poikittain 8O Ei toimi vieläkään, ainakaan mulla. :roll:
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Sleijeri »

Juu, toi privaatti puoli ei toimi, mutta julkinen puoli pelittää. Kone varmaan menny sekasin empun suuresta seteli- ja osumatiedostosta ja dserrano koittaa selvittää ratkaisua =)
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBT stats in EBTCheck
- - - - - - - - - - - - - - -
Honeygain - Share your unused Internet bandwidth and earn money.
Ossi
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ossi »

Nyt näyttää toimivan.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master

Post by brewerhki »

Ossi wrote: Tästä osoitteesta pääset katsomaan muiden tilastoja https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/" onclick="window.open(this.href);return false; ja tänne myös omat tilastosi ilmaantuvat (jokusen tunnin viiveellä ainakin mulla).
Ton sivun mukaan olen päivittänyt tilastot viimeksi 15.11., vaikka päivitin tänään reilu 8 tuntia sitten. Eli toi sivu näköjään päivittyy viiveellä tosiaan. Tämähän ei tietenkään häiritse yhtään, tuli vain todettua
Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Juristi M »

brewerhki wrote:
Ossi wrote: Tästä osoitteesta pääset katsomaan muiden tilastoja https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/" onclick="window.open(this.href);return false; ja tänne myös omat tilastosi ilmaantuvat (jokusen tunnin viiveellä ainakin mulla).
Ton sivun mukaan olen päivittänyt tilastot viimeksi 15.11., vaikka päivitin tänään reilu 8 tuntia sitten. Eli toi sivu näköjään päivittyy viiveellä tosiaan. Tämähän ei tietenkään häiritse yhtään, tuli vain todettua
Sivu tosiaankin päivittyy pienellä viiveellä, mutta se näyttää vain ne tilastot, jotka olen ajanut BBCode/HTML:n kautta (ja tietysti ensin merkinnyt tiedon julkiseksi kunkin otsikon edessä olevan boxin avulla). Ainakaan mulla ei näy julkisella puolella päivitykset siltä osin kuin olen tehnyt ne pelkällä Configuration-valinnalla (yksityisellä puolella).

Edit: Kyllä se sinun tämänpäiväinen (23.11. klo 12:07) päivityksesi näkyy, kun klikkaa sinun nimeäsi (tuon 15.11.2013 kohdalla), mutta tuo nimilistasivu on vaan vähän jäljessä. Ilmeisesti se päivittyy vain muutamia kertoja päivässä.
Last edited by Juristi M on Sat Nov 23, 2013 8:51 pm, edited 1 time in total.
Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Juristi M »

Sleijeri wrote: PS. Ihailtavaa katseltavaa tuo Juristi M:n time analysis bingo, itse tuohon hurahtanut ja matkaa on paljolti tavoitteeseen.
Joo, koukkuun olen jäänyt pahan kerran. Kellon sekuntiviisari on ollut tiiviin tarkkailun kohteena. Nyt alkaa vaan time analysis bingon vaikeuskerroin kasvaa, kun illan tunnit klo 20-23 on melkein syötetty täyteen. Täytyy alkaa siirtämään kirjaamisaikoja alkuiltaan eli heti työstäpaluun jälkeen. Tai sitten vasta klo 0.40 jälkeen.
Ossi
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ossi »

Vinkkiä jos ei EBTST tilastosi päivity.

Ihmetellyt pari kuukautta kun en saa tilastoja päivitettyä, luullut että mulla joku typo jossakin setelitiedoissa enkä viitsinyt selvittää. Nyt kun katsoin tuota kv-puuta niin siellähän on joku bugi eli jos haluat EBTST tilastot päivittymään niin ota plate bingo täppä pois niin taas pelittää.
brewerhki
Euro-Master
Euro-Master

Post by brewerhki »

Ossi wrote:Vinkkiä jos ei EBTST tilastosi päivity.

Ihmetellyt pari kuukautta kun en saa tilastoja päivitettyä, luullut että mulla joku typo jossakin setelitiedoissa enkä viitsinyt selvittää. Nyt kun katsoin tuota kv-puuta niin siellähän on joku bugi eli jos haluat EBTST tilastot päivittymään niin ota plate bingo täppä pois niin taas pelittää.
Juu ihmetelly samaa... pitääkin testata vaikka huomenissa tai edes lähipäivinä
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”