Meeting in Emmen 9 januari 2016

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Kom je naar de meeting op 9 januari?

Ja
7
70%
Nee
3
30%
Liever een andere dag
0
No votes
 
Total votes: 10

MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by MDeen »

Kort aangestipt al in het nationale meeting topic: is er interesse om 9 januari in Emmen een meeting te houden?
Waarom 9 januari en waarom Emmen? Balibennie natuurlijk.

Als het een beetje mooi weer is kunnen we nog naar de dierentuin. Een andere optie is met z'n allen eens naar de bioscoop te gaan, of we gaan gewoon een café in. En dan 's avonds ergens in Emmen wat eten. Ik stel voor ergens anders heen te gaan dan die Indiër. :mrgreen:

Andere ideeën: laat gerust weten! Ik heb een poll aangemaakt waarin je kunt aangeven of je komt of niet.

Wie?
Wel :P
:flag-nl: Crazy Bob
:flag-nl: eddydevries
:flag-nl: Elmo
:flag-de: GWR7007
:flag-nl: henk-2006
:flag-nl: Mdeen

Misschien :roll:
:flag-nl: ludofaki

Niet :cry:
:flag-nl: de*lerger
Last edited by MDeen on Thu Jan 07, 2016 8:41 am, edited 4 times in total.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by ludofaki »

MDeen wrote:Kort aangestipt al in het nationale meeting topic: is er interesse om 9 januari in Emmen een meeting te houden?
Waarom 9 januari en waarom Emmen? Balibennie natuurlijk.

Als het een beetje mooi weer is kunnen we nog naar de dierentuin. Een andere optie is met z'n allen eens naar de bioscoop te gaan, of we gaan gewoon een café in. En dan 's avonds ergens in Emmen wat eten. Ik stel voor ergens anders heen te gaan dan die Indiër. :mrgreen:

Andere ideeën: laat gerust weten! Ik heb een poll aangemaakt waarin je kunt aangeven of je komt of niet.
Emmen is op fietsafstand, maar weet niet of ik kom. Moet ook wat geld verdient worden :wink:

Maar ik kan misschien wel wat tips geven?
Geen idee of er mensen met het OV komen? Tegenover het station zit het beste café Nederland, café Groothuis.

Qua eten, tjah genoeg keus. Wat willen de meeste mensen eten? Een enorme variëteit heb je bij Wereldrestaurant Puur: wokafdeling (tip: probeer kangaroe), grill (biefstuk, lamskoteletten etc) bakplaat met vis, verder heel uitgebreid buffet met veel verschillende keukens (stamppot, saté, pizza en stoofschotels). Oja, een bedrag van rond de €100 kon ik er met :note-500: betalen, toen kreeg ik een leuk stappeltje wisselgeld terug
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by Crazy Bob »

Ik ben erbij. Hoop het weer (net als destijds) te combineren met familiebezoek + overnachting in Westerbork, en zo niet, dan met een Kruidvat-kaartje.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by eddydevries »

Ik ben er ook bij.

En voor eventuele liefhebbers: ik kom dan met de auto, dus je kan dan meerijden (als er tenminste niet 20 mensen meewillen, want zo groot is de auto niet .........).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by eddydevries »

Dit café (waarmee ik destijds "Emmen" binnenhaalde) schijnt er niet meer te zijn........
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by ludofaki »

eddydevries wrote:Dit café (waarmee ik destijds "Emmen" binnenhaalde) schijnt er niet meer te zijn........
Eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Daar in dat stukje zijn wel één of meerde cafés op de fles gegaan dacht ik :wink:
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by GWR7007 »

Ik hoop dat ik dan tijd heb, maar dat kan ik helaas nog niet precies zeggen. Ik zou graag willen komen, maar ik moet het nog iets plannen.

Bovendien is het ook iets afhankelijk van de tijd van de meeting (vooral het einde want de treinen Enschede :arrow: Münster rijden beperkt...). Als we het net zoals in Venlo vorig jaar doen is het echer best mooi.
eddydevries wrote:En voor eventuele liefhebbers: ik kom dan met de auto, dus je kan dan meerijden
Ik denk niet, dat je een omweg via Enschede wilt rijden :mrgreen:.
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by vermeer »

Ik denk niet, dat je een omweg via Enschede wilt rijden.
Misschien willen beiden nog wel biljetten in Duitsland ophalen. Emmen - Enschede is via Duitsland 94 kilometer. Genoeg Volksbanken in de buurt.
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by GWR7007 »

vermeer wrote:Misschien willen beiden nog wel biljetten in Duitsland ophalen. Emmen - Enschede is via Duitsland 94 kilometer. Genoeg Volksbanken in de buurt.
Duitse banken zijn niet zoals de Nederlandse :roll: . Ik moet voor opnamen bij automaten die niet van de Sparkasse zijn geld betalen. Ik denk dat dat in de buurt van 5€/opname/niet eigen automaat is.... Dus geen Volksbank voor mij... Helaas heb je immers bij de Sparkasse geen vrije biljetkeuze :x .
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by ludofaki »

GWR7007 wrote:
vermeer wrote:Misschien willen beiden nog wel biljetten in Duitsland ophalen. Emmen - Enschede is via Duitsland 94 kilometer. Genoeg Volksbanken in de buurt.
Duitse banken zijn niet zoals de Nederlandse :roll: . Ik moet voor opnamen bij automaten die niet van de Sparkasse zijn geld betalen. Ik denk dat dat in de buurt van 5€/opname/niet eigen automaat is.... Dus geen Volksbank voor mij... Helaas heb je immers bij de Sparkasse geen vrije biljetkeuze :x .
En anders rijden de mensen even een stukje door op de A37 en nemen dan de eerste afslag B402, rechts eb dan zit er na 1 km een Volksbank. Ernaast zit een goedkope Avia (€1,299/l voor Super/Euro95) dus dat ommetje kan zich wel terugverdienen :wink:

In Rütenbrock ook vlak over de grens (waar ik vaak kom) zitten de Volksbank en Sparkasse naast elkaar. Misschien willen mensen wel voor je pinnen?
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by MDeen »

Nog een week of 4. Ik zal in de openingspost turven wie wel komt en wie niet. Mensen die niet genoemd worden maar wel willen komen kunnen dit natuurlijk melden.

Wat betreft eten: het Wereldrestaurant Puur dat ludofaki geeft is een interessante optie. Als ik de de plaatjes op google bekijk ben ik er wel een beetje bang voor dat dit een beetje kantine-achtig druk kan zijn (dat noem ik niet "gezellig druk" :oops: ).
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by Crazy Bob »

Ik kom met de auto, en ga eerst naar Westerbork om de rest van het gezin te droppen. Vervolgens met de bus naar Emmen, en 's avonds met de belbus weer terug naar Westerbork. Ben er dus waarschijnlijk wel pas om een uur of 4, 5.
User avatar
boozebelly
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 302
Joined: Sun Feb 21, 2010 11:08 pm
Location: Emmen (NL)

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by boozebelly »

MDeen wrote:Wat betreft eten: het Wereldrestaurant Puur dat ludofaki geeft is een interessante optie. Als ik de de plaatjes op google bekijk ben ik er wel een beetje bang voor dat dit een beetje kantine-achtig druk kan zijn (dat noem ik niet "gezellig druk" :oops: ).
Wereldrestaurant Puur is inderdaad een drukke tent. Ik ben er zelf twee keer geweest en je moet er maar net van houden. In het weekend zit je er zo met 200+ mensen. Het eten is wel prima van kwaliteit maar als je voorkeur uitgaat naar een beetje rustiger eten dan is het niet aan te raden.
Grand café Rue de la Gare is wat dat betreft wellicht een betere optie? Zit vlak bij het station en de sfeer is ongedwongen. Overdag/begin van de avond kun je daar uitgebreid eten van het menu om daarna desgewenst lekker door te zakken. Café Groothuis idem maar dat is een tikkeltje meer elitair en zodoende ook minder ongedwongen. Het is maar net waar de voorkeur naar uit gaat.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by eddydevries »

MDeen wrote:Wie?
Wel :P
:flag-nl: Crazy Bob
:flag-nl: eddydevries
:flag-nl: Mdeen

Misschien :roll:
:flag-de: GWR7007
:flag-nl: ludofaki

Niet :cry:
Hmmmmm,
Volgens de poll komen er 6 mensen, maar ik zie hier maar 3 namen staan..........
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2038
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Meeting in Emmen 9 januari 2016

Post by MDeen »

Poll staat inmiddels op 7.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig zin heb om voor een meeting met drie man naar Emmen te gaan, dus wie komt er nog meer?
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”