Echt Nederlands: eerst de oude bonnetjes opmaken, voordat we aan de nieuwe beginnen.Jan010 wrote:Vandaag gepind bij een voormalig Fortis ATM, is nu ook vervangen door een ABN AMRO ATM, maar het bonnetje is nog van de Fortis.
Overgang Fortis naar ABN AMRO
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

Re: Overgang Fortis naar ABN AMRO
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- Crazy Bob
- Forum Moderator

De Fortis-automaten zijn nu wel in rap tempo aan het verdwijnen; ik weet er in Rotterdam nog maar 2 te vinden (waaronder, nog steeds, het oude hoofdkantoor van Fortis Bank Nederland aan de Blaak 555).
- Crazy Bob
- Forum Moderator

48 uur later is de Fortis-automaat aan de Blaak 555 omgetoverd in een ABN Amro automaat! Het bonnetje vermeldt nog wel "Fortis".Crazy Bob wrote:De Fortis-automaten zijn nu wel in rap tempo aan het verdwijnen; ik weet er in Rotterdam nog maar 2 te vinden (waaronder, nog steeds, het oude hoofdkantoor van Fortis Bank Nederland aan de Blaak 555).
Zou dit biljet dan mijn allerlaatste Fortis-biljet zijn geweest?
- eddydevries
- Forum Moderator

Gisteren zag ik iets "raars", wat hier het gevolg van is (van de overgang).
Op een kruispunt vlak bij mij thuis zaten twee automaten tegenover elkaar: een Fortis- en een ABNAMRO-automaat (geen vestigingen).
Nu is de Fortisautomaat ook omgebouwd, dus nu zie je twee ABNAMRO-automaten tegenover elkaar staan.
Het zal denk ik niet zo erg lang meer duren voordat ze er 1 van de 2 weghalen.
Op een kruispunt vlak bij mij thuis zaten twee automaten tegenover elkaar: een Fortis- en een ABNAMRO-automaat (geen vestigingen).
Nu is de Fortisautomaat ook omgebouwd, dus nu zie je twee ABNAMRO-automaten tegenover elkaar staan.
Eddy - Rotterdam - NL
- R/J
- Euro-Master

Dat is ook het geval op de Markt in Eindhoven. Daar zijn aan een kant van het plein 3 ABN-automaten en daartegenover zat een Fortis. Laatste keer dat ik er op heb gelet was het al een ABN AMRO geworden.eddydevries wrote:Gisteren zag ik iets "raars", wat hier het gevolg van is (van de overgang).
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
- MM8_NL
- Euro-Master

Het oude pand van de Fortis aan de Kalversteeg in Purmerend wordt een Rabo filiaal. De opening zal op 21 maart zijn. Zullen de twee automaten in de Koestraat wel verplaatst worden naar dit filiaal.
Ik zal er niet zijn op de eerste dag dat dit filiaal geopend is omdat wij dan in Berlijn zijn. Dus is er misschien iemand anders uit Purmerend of omgeving die later kan aangeven hoe het eruit ziet, wat men er kan en hoe de automaten zijn? Blijven het automaten met uitgiftes vanaf
of komen er ook
uit, zodat wij niet meer naar de Wielingenstraat hoeven te gaan?
Ik zal er niet zijn op de eerste dag dat dit filiaal geopend is omdat wij dan in Berlijn zijn. Dus is er misschien iemand anders uit Purmerend of omgeving die later kan aangeven hoe het eruit ziet, wat men er kan en hoe de automaten zijn? Blijven het automaten met uitgiftes vanaf
- MM8_NL
- Euro-Master

Volgens de gaten in de buitenmuren komen er drie automaten aan de buitenkant van het nieuwe Rabo-filiaal.MM8_NL wrote:Het oude pand van de Fortis aan de Kalversteeg in Purmerend wordt een Rabo filiaal. De opening zal op 21 maart zijn. Zullen de twee automaten in de Koestraat wel verplaatst worden naar dit filiaal.
- googlejaps
- Euro-Master

Het lijkt me sterk dat als er 3 buitenautomaten komen er dan geen automaat met vijfjes tussen zal zitten.MM8_NL wrote:Volgens de gaten in de buitenmuren komen er drie automaten aan de buitenkant van het nieuwe Rabo-filiaal.MM8_NL wrote:Het oude pand van de Fortis aan de Kalversteeg in Purmerend wordt een Rabo filiaal. De opening zal op 21 maart zijn. Zullen de twee automaten in de Koestraat wel verplaatst worden naar dit filiaal.
- MM8_NL
- Euro-Master

Die hoop heb ik ook, dan hoeven wij niet meer ver te lopen voorgooglejaps wrote:Het lijkt me sterk dat als er 3 buitenautomaten komen er dan geen automaat met vijfjes tussen zal zitten.MM8_NL wrote:Volgens de gaten in de buitenmuren komen er drie automaten aan de buitenkant van het nieuwe Rabo-filiaal.MM8_NL wrote:Het oude pand van de Fortis aan de Kalversteeg in Purmerend wordt een Rabo filiaal. De opening zal op 21 maart zijn. Zullen de twee automaten in de Koestraat wel verplaatst worden naar dit filiaal.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

2 automaten en één sealbag-stortingsding misschien?MM8_NL wrote:Volgens de gaten in de buitenmuren komen er drie automaten aan de buitenkant van het nieuwe Rabo-filiaal.MM8_NL wrote:Het oude pand van de Fortis aan de Kalversteeg in Purmerend wordt een Rabo filiaal. De opening zal op 21 maart zijn. Zullen de twee automaten in de Koestraat wel verplaatst worden naar dit filiaal.
-
mrfeanfan
- Euro-Master

laatste dagen hebben we een aardige discussie gehad over de retailmix.
De website van ABN amro is niet meer up to date wat betreft de retailmix...
En aangezien we nu in meerdere topics het hebben over de retailmix haal ik maar weer eens een oud topic omhoog (iets met hergebruik)
(kan naam topic veranderd worden naar ABN AMRO?)
En aangezien we nu in meerdere topics het hebben over de retailmix haal ik maar weer eens een oud topic omhoog (iets met hergebruik)
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Nee. Dit heeft niets met de overgang van Fortis naar ABN te maken, dus dit topic gaat op slot.mrfeanfan wrote:laatste dagen hebben we een aardige discussie gehad over de retailmix.