Nieuwe, oude biljetten
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Nieuwe, oude biljetten
Ik haalde gister een erg nette N/Y Duisenberg uit de geldautomaat, komt ook niet vaak voor volgens mij
- Henk Draijer
- Euro-Master

Na onderstaande gelezen hebbende begrijp ik dat ik dit stukje hier niet had kunnen schrijven omdat ik over nieuwe biljetten schreef. 
Last edited by Henk Draijer on Fri Jan 23, 2015 10:51 pm, edited 4 times in total.
Geduld is een schone zaak.
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
This is me.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Dat zijn geen oude biljetten toch? Dit topic gaat volgens mij over "oude" biljetten die je nu nieuw ontvangt (dus, ik noem maar iets, je gaat pinnen bij de Rabobank en ontvangt in 2015 nog een serie van 40 UNC R003/P vijfjes).
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Zojuist op de markt een G004 / P019
ontvangen, in bijzonder goede staat ondanks zijn (veronderstelde) leeftijd. Sterker nog, ik vroeg me zelfs af "zou er nog ergens een bundeltje UNC hier in de buurt circuleren?".
Vandaag nog eens een oud
terug gekregen. Het gaan om een Spaans biljet M005/V063 in niet al te beste toestand.
Ik denk dat ik het maar eens als aandenken ga houden, want nu beginnen ze toch echt wel zeldzaam te worden!
Ik denk dat ik het maar eens als aandenken ga houden, want nu beginnen ze toch echt wel zeldzaam te worden!
16.000 biljetten / 180 hits
-
GWR7007
- Euro-Master

Verleden week maandag kreeg ik bij de Sparkasse in
Hofheim onder andere een UNC/bijna-UNC
R001/ X152 Trichet. Schoon, dus ga ik die bewaren en niet even meer in Enschede uitgeven.
my EBT profile
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch
Vandaag een paar unc P/P
ontvangen uit een Abn Amro automaat. Lijkt op zich niks bijzonders anno 2015, echter ging het hier om de Duisenberg variant. P001/P017.
- Henk Draijer
- Euro-Master

Ik heb ook eens gekeken hoeveel P/P :note-10:jes van Duisenberg ik in mijn lijst heb staan.JRR wrote:Vandaag een paar unc P/Pontvangen uit een Abn Amro automaat. Lijkt op zich niks bijzonders anno 2015, echter ging het hier om de Duisenberg variant. P001/P017.
Van de 228.581 biljetten in mijn lijst, heb ik maar 3x de P001/P0174.
De invoerdatum van de 3 zijn 18-11-2005, 30-7-2007 en 19-1-2012.
Geduld is een schone zaak.
This is me.
This is me.
- de*lerger
- Euro-Master

Ik heb de afgelopen week P001/P0135, P0176 & P0205 (alles Duisenberg) gevonden. Ze waren niet in serie maar wel zo goed als nieuw.JRR wrote:Vandaag een paar unc P/Pontvangen uit een Abn Amro automaat. Lijkt op zich niks bijzonders anno 2015, echter ging het hier om de Duisenberg variant. P001/P017.
My map
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Vandaag uit de ABN retailmix (Coolsingel R'dam) een G004/P014
van nog verbazend goede kwaliteit (laten we zeggen 8 op een schaal van 1 tot 10).
(Ook trouwens een
G001/P002, die er duidelijk gebruikt uit ziet.)
(Ook trouwens een
Crazy Bob wrote:Vandaag uit de ABN retailmix (Coolsingel R'dam) een G004/P014van nog verbazend goede kwaliteit (laten we zeggen 8 op een schaal van 1 tot 10).
(Ook trouwens eenG001/P002, die er duidelijk gebruikt uit ziet.)
Ik had er laatst in Ede ook vier tussen zitten. Twee Slovenen in goede staat, en twee anderen, waarvan zelfs eentje met een krabbel van Duisenberg
-
GWR7007
- Euro-Master

Al een aantal weken geleden maar ergens in april kreeg ik bij de Nationale Bank van Duitsland een
J001/ S043 in UNC
. Ik had niet verwacht dat die nog ergens rondliggen zonder in omloop te zijn gekomen
.
my EBT profile
Hoe weet je zeker dat ie UNC was? Of had je meerdere?GWR7007 wrote:Al een aantal weken geleden maar ergens in april kreeg ik bij de Nationale Bank van Duitsland een![]()
J001/ S043 in UNC
. Ik had niet verwacht dat die nog ergens rondliggen zonder in omloop te zijn gekomen
.
Heb ook nog twee Duisenberg
Duitsland heeft ook niet veel
-
GWR7007
- Euro-Master

Ik kreeg maar één maar het is de centrale bank. Daar krijg je normaal alleen UNC biljetten.ludofaki wrote:Hoe weet je zeker dat ie UNC was? Of had je meerdere?
Alleen als je vriendelijk vraagt en afhankelijk van de instructies van de medewerkers krijg je ook gebruikte biljetten.
my EBT profile