European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Postby eddydevries » Sun Aug 21, 2016 11:48 pm

Mijn termijn van 2 jaar in het bestuur (namens Nederland) van de Vereniging zit er bijna op. Tijdens de komende "Algemene Vergadering" (of in het Engels: "General Assembly (GA)" ) zal er een nieuwe vertegenwoordiger gekozen worden.

Ik wil me weer kandidaat stellen, maar er kunnen zich ook anderen melden.
Wil je lid worden van het bestuur? Stuur dan een bericht naar Ewri (zij is de voorzitter), waarin je aangeeft dat je graag bestuurslid wilt worden (en misschien ook wat je wilt doen/bereiken).

Wat houdt het in?
De meeste tijd die je ervoor gebruikt zijn de vergaderingen (via de chat) op zondagavond.
Gebruikelijk zijn ze 1x per maand, maar soms (als er dingen geregeld moeten worden) zit er minder tijd tussen.
Tijdens die vergaderingen worden een aantal dingen besproken m.b.t. de Vereniging, maar ook over Eurobilltracken in het algemeen.

Maar je informeert ook de Nederlandse EBT-ers (via dit forum) over bepaalde zaken die er besproken worden.

P.S. de Belgische zetel is nog steeds vrij. Dus België: Laat van je horen en geef je op!!
Eddy - Den Haag - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1590 +56 triples +1 quadruple = 1647.

Facebook-profile + hyves-profile + postcrossing

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby eddydevries » Thu Sep 22, 2016 9:11 pm

Even een reminder: Aanstaande zondag is de "Algemene Ledenvergadering" (General Assembly), het begint om 18:30 uur.

De agenda kan je hier vinden.

Omdat de jaarvergadering voor leden van de vereniging is, komt de meeste informatie in het speciale leden-subforum te staan.
Controleer even van tevoren of je toegang hebt tot dat forum hebt: laat het snel weten als dat niet zo is. Als het goed is heeft iedereen die lid was in het jaar 2015-2016 al toegang, daar heb ik nog naar gekeken.
Maar degenen die na 1 juli lid zijn geworden moeten door de penningmeester (yok's) toegevoegd worden omdat hij kan zien wie wel/niet betaald heeft.

Ook dit jaar zal de jaarvergadering via de chat (IRC) plaatsvinden. De naam van de "chatroom" waar we de vergadering zullen houden wordt binnenkort in het "members"-forum bekend gemaakt.

P.S. zijn er al mensen die zich kandidaat hebben gesteld om lid te worden van het bestuur? Ik heb nog niet gehoord dat ik een tegenkandidaat heb......
Eddy - Den Haag - NL

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby eddydevries » Sun Sep 25, 2016 6:20 pm

De Jaarvergadering gaat zo beginnen.

Het chatkanaal staat vermeld in dit topic.
Eddy - Den Haag - NL

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby eddydevries » Fri Jul 28, 2017 6:44 am

Omdat ikzelf vorig jaar herkozen ben wordt er geen nieuw Nederlands lid gekozen (sorry Nederland), maar we zoeken nog iemand uit België die erbij komt. Tijdens de komende "Algemene Vergadering" (of in het Engels: "General Assembly (GA)" ) zal er een nieuwe vertegenwoordiger gekozen worden.

Wil je lid worden van het bestuur? Stuur dan een bericht naar avij (hij is de voorzitter), waarin je aangeeft dat je graag bestuurslid wilt worden (en misschien ook wat je wilt doen/bereiken).

Wat houdt het in?
De meeste tijd die je ervoor gebruikt zijn de vergaderingen (via de chat) op zondagavond.
Gebruikelijk zijn ze 1x per maand, maar soms (als er dingen geregeld moeten worden) zit er minder tijd tussen.
Tijdens die vergaderingen worden een aantal dingen besproken m.b.t. de Vereniging, maar ook over Eurobilltracken in het algemeen.

Maar je informeert ook de Belgische EBT-ers (via dit forum) over bepaalde zaken die er besproken worden.

Heb je misschien wel interesse, maar weet je niet zeker of het je ligt: Je kan ook bij de volgende vergadering (is op 13 augustus) bij zijn: je kandidatuur wordt dan officieel tijdens het stemmen op de GA.

Dus België: Geef je op!!
Eddy - Den Haag - NL

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby eddydevries » Tue Oct 24, 2017 6:59 pm

Hoewel ik niet graag over mezelf schrijf, is dit in dit geval (denk ik) wel nodig.

Zoals jullie misschien wel weten was avij vorig jaar voorzitter van de vereniging.

Door zijn drukke werk en studie heeft hij hier geen tijd meer voor, en heeft hij bij de Algemene Vergadering aangegeven ermee te stoppen (met het voorzitterschap, niet met de rest van EBT......).
Bij de afgelopen vergadering is er een nieuwe voorzitter gekozen, en dat ben ik dus geworden.....
(het "werk" dat ik deed als secretaris is overgenomen door MathMurderer).
Misschien hebben jullie het al op de pagina gezien (want dat heeft avij direct na de vergadering aangepast).

Dan vraagt "men" wat je wilt gaan doen.

Een echt "doel" heb ik niet voor ogen, maar als het kan zou ik meer mensen willen betrekken bij het Eurobilltracken.

Maar hoe dat gaat zien we nog wel.
Eddy - Den Haag - NL

Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby Crazy Bob » Wed Oct 25, 2017 8:35 am

Leve de president!
Rotterdam #3, South Holland #10, NL #38, Int'l #305
My profile

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”