Vier hier je hits en mijlpalen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

scrtr
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3428
Joined: Tue Mar 24, 2015 5:56 am
Location: Brugge, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by scrtr »

eddydevries wrote:
JelmerS wrote:
ludofaki wrote:
JelmerS wrote:
ludofaki wrote:De diesel in Duitsland was net zo duur als in NL, maar het leverde me wel een hit op. Eindelijk weer eens.
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=178532531
Mooi, ééntje met België!
Het tankstation waar jij je hit had is overigens mijn vaste tankstation, gezien ik werk in Klazienaveen, kan ik heel makkelijk één keer in de 10/14 dagen na mijn werk de grens even over om goedkoop te tanken. Want ja, het verschil qua benzine tussen NL en DLD is wel iets van 15 cent.

Dus ik hoop dat je hier wel vaker gaat tanken, dan wordt de kans dat wij een keer een hit hebben ook weer wat groter. :wink:
Oh ik tank d'r wel es vaker. Zal de volgende keer es met vijfjes betalen :P
Tsja, dan moeten we er wel toevallig dezelfde dag en ongeveer zelfde tijd zijn.
Anders zijn die vijfjes allang weg tegen de tijd dat ik er ben.

Je kunt ook altijd nog juist met groter geld betalen (zorgen dat je :note-10: en :note-20: terug krijgt) want daar betaal ik meestal mee. :P
Of even van tevoren bellen ("ik ga er nu heen").
Oh nee, dan is het een "friendly" hit en wordt hij gemodereerd.....
Dat is lang niet zeker, kijk maar naar de hits van Wimpy2005 waar niets aan gedaan wordt. :roll:
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

eddydevries wrote: Of even van tevoren bellen ("ik ga er nu heen").
Oh nee, dan is het een "friendly" hit en wordt hij gemodereerd.....
Nee dat is te makkelijk :P Ik tank er niet vaak en om daar speciaal heen te rijden om te tanken ga ik niet doen ;)
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Crazy Bob »

JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

ludofaki wrote:
eddydevries wrote: Of even van tevoren bellen ("ik ga er nu heen").
Oh nee, dan is het een "friendly" hit en wordt hij gemodereerd.....
Nee dat is te makkelijk :P Ik tank er niet vaak en om daar speciaal heen te rijden om te tanken ga ik niet doen ;)
Inderdaad, het leukste is om 'zo' een hit te krijgen.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

scrtr wrote:
eddydevries wrote:
JelmerS wrote:
ludofaki wrote:
JelmerS wrote:
Mooi, ééntje met België!
Het tankstation waar jij je hit had is overigens mijn vaste tankstation, gezien ik werk in Klazienaveen, kan ik heel makkelijk één keer in de 10/14 dagen na mijn werk de grens even over om goedkoop te tanken. Want ja, het verschil qua benzine tussen NL en DLD is wel iets van 15 cent.

Dus ik hoop dat je hier wel vaker gaat tanken, dan wordt de kans dat wij een keer een hit hebben ook weer wat groter. :wink:
Oh ik tank d'r wel es vaker. Zal de volgende keer es met vijfjes betalen :P
Tsja, dan moeten we er wel toevallig dezelfde dag en ongeveer zelfde tijd zijn.
Anders zijn die vijfjes allang weg tegen de tijd dat ik er ben.

Je kunt ook altijd nog juist met groter geld betalen (zorgen dat je :note-10: en :note-20: terug krijgt) want daar betaal ik meestal mee. :P
Of even van tevoren bellen ("ik ga er nu heen").
Oh nee, dan is het een "friendly" hit en wordt hij gemodereerd.....
Dat is lang niet zeker, kijk maar naar de hits van Wimpy2005 waar niets aan gedaan wordt. :roll:
Maar hoe weet je dan of het echt de friendly hits zijn? Het kan ook zijn dat deze twee personen elkaar niet kennen maar wel toevallig iedere week op ongeveer dezelfde tijden dezelfde winkels bezoeken. Tsja... Dan krijg je veel hits. Ik heb BaliBennie 'gekend' nou ja, vooral van gezicht en we deden zonder dat we dat afspraken iedere zaterdagmiddag bij dezelfde supermarkt boodschappen. Toen deed ik echter nog niet aan ebt, maar als dat wel het geval was geweest... Reken maar dat dat een behoorlijk aantal hits opgeleverd had....
scrtr
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3428
Joined: Tue Mar 24, 2015 5:56 am
Location: Brugge, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by scrtr »

JelmerS wrote:
scrtr wrote:
eddydevries wrote:
JelmerS wrote:
ludofaki wrote:
Oh ik tank d'r wel es vaker. Zal de volgende keer es met vijfjes betalen :P
Tsja, dan moeten we er wel toevallig dezelfde dag en ongeveer zelfde tijd zijn.
Anders zijn die vijfjes allang weg tegen de tijd dat ik er ben.

Je kunt ook altijd nog juist met groter geld betalen (zorgen dat je :note-10: en :note-20: terug krijgt) want daar betaal ik meestal mee. :P
Of even van tevoren bellen ("ik ga er nu heen").
Oh nee, dan is het een "friendly" hit en wordt hij gemodereerd.....
Dat is lang niet zeker, kijk maar naar de hits van Wimpy2005 waar niets aan gedaan wordt. :roll:
Maar hoe weet je dan of het echt de friendly hits zijn? Het kan ook zijn dat deze twee personen elkaar niet kennen maar wel toevallig iedere week op ongeveer dezelfde tijden dezelfde winkels bezoeken. Tsja... Dan krijg je veel hits. Ik heb BaliBennie 'gekend' nou ja, vooral van gezicht en we deden zonder dat we dat afspraken iedere zaterdagmiddag bij dezelfde supermarkt boodschappen. Toen deed ik echter nog niet aan ebt, maar als dat wel het geval was geweest... Reken maar dat dat een behoorlijk aantal hits opgeleverd had....
Karin62 is (één van de) uitbater(s) van frituur 't Brugske.
Aangezien beide users al 4 jaar hits hebben met mekaar, lijkt het logisch dat Wimpy2005 daar elke week eens frietjes gaat kopen en cash betaalt natuurlijk.

Het zou me sterk verbazen dat ze elkaar intussen niet kennen, en van mekaar niet weten dat ze aan eurobilltracking doen. :wink:
De hits zijn meestal ook zeer mooi, dus wellicht sparen ze leuke hitbiljetten voor mekaar. 2 voorbeelden:
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=134288096
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=142570004

Voor hen is het leuk om veel hits te scoren, wel jammer dat de statistieken op die manier wat scheefgetrokken worden.
Alleen worden hits van andere kennissen (kleine users) wel geregeld gemodereerd, terwijl ook niet echt kan bewezen worden dat het friendly hits betreft.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

scrtr wrote:
JelmerS wrote:
scrtr wrote:
eddydevries wrote:
JelmerS wrote:
Tsja, dan moeten we er wel toevallig dezelfde dag en ongeveer zelfde tijd zijn.
Anders zijn die vijfjes allang weg tegen de tijd dat ik er ben.

Je kunt ook altijd nog juist met groter geld betalen (zorgen dat je :note-10: en :note-20: terug krijgt) want daar betaal ik meestal mee. :P
Of even van tevoren bellen ("ik ga er nu heen").
Oh nee, dan is het een "friendly" hit en wordt hij gemodereerd.....
Dat is lang niet zeker, kijk maar naar de hits van Wimpy2005 waar niets aan gedaan wordt. :roll:
Maar hoe weet je dan of het echt de friendly hits zijn? Het kan ook zijn dat deze twee personen elkaar niet kennen maar wel toevallig iedere week op ongeveer dezelfde tijden dezelfde winkels bezoeken. Tsja... Dan krijg je veel hits. Ik heb BaliBennie 'gekend' nou ja, vooral van gezicht en we deden zonder dat we dat afspraken iedere zaterdagmiddag bij dezelfde supermarkt boodschappen. Toen deed ik echter nog niet aan ebt, maar als dat wel het geval was geweest... Reken maar dat dat een behoorlijk aantal hits opgeleverd had....
Karin62 is (één van de) uitbater(s) van frituur 't Brugske.
Aangezien beide users al 4 jaar hits hebben met mekaar, lijkt het logisch dat Wimpy2005 daar elke week eens frietjes gaat kopen en cash betaalt natuurlijk.

Het zou me sterk verbazen dat ze elkaar intussen niet kennen, en van mekaar niet weten dat ze aan eurobilltracking doen. :wink:
De hits zijn meestal ook zeer mooi, dus wellicht sparen ze leuke hitbiljetten voor mekaar. 2 voorbeelden:
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=134288096
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=142570004

Voor hen is het leuk om veel hits te scoren, wel jammer dat de statistieken op die manier wat scheefgetrokken worden.
Alleen worden hits van andere kennissen (kleine users) wel geregeld gemodereerd, terwijl ook niet echt kan bewezen worden dat het friendly hits betreft.
Dat zijn er nu ik de profielen bekijk inderdaad wel zeer veel en het is wel erg 'makkelijk' om zo je hits te scoren! Eerlijker zou dan zijn om elkaars biljetten niet in te voeren. Hoewel ik zelf niet moeilijk zou doen als ik bv. jaarlijks Verjaardagsgeld zou krijgen van iemand waarvan ik weet dat het een ebt-er is. Die ene hit per jaar... Maar tot dusver heb ik geen vrienden/kennissen die aan ebt doen.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by groentje »

De Beernem-Hamburg die ik met Talking Head scoorde heb ik niet terug mee naar België genomen, maar gebruikt om te betalen op de trein tussen Hamburg en Keulen. Als hij toch nog hier zou opduiken, het lag niet aan mij ;)
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

Eindelijk weer een hit!
Nummer 30
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=176188769

Ik heb nu net zoveel hits met Georgsdorf als Vermeer :lol:
3513
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 44
Joined: Mon Mar 21, 2016 10:01 pm

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by 3513 »

Eerder vanmiddag mijn 2500e biljet ingevoerd op vakantie, en net ook nog eens m'n 26e hit. En dat in :flag-gr: had ik niet verwacht :o :D
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Crazy Bob »

3513 wrote:Eerder vanmiddag mijn 2500e biljet ingevoerd op vakantie, en net ook nog eens m'n 26e hit. En dat in :flag-gr: had ik niet verwacht :o :D
Fantastisch, een Griekse hit! Gefeliciteerd!
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by groentje »

Gisteren verloor ik twee :note-5: Op weg naar het station. Vandaag vind ik twee :note-5: In de fietsenstalling die ik gisteren ook gebruikte. Toeval?
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by GWR7007 »

groentje wrote:Gisteren verloor ik twee :note-5: Op weg naar het station. Vandaag vind ik twee :note-5: In de fietsenstalling die ik gisteren ook gebruikte. Toeval?
Als je het hier vermeldt dan is het waarschijnlijk geen toeval, toch :wink: ?

Ik heb zelf ook weer iets te vermelden namelijk een hit met Frankrijk 8) . In Wuppertal heb ik bij de bank een :note-50: in 10x :note-5: gewisseld. Ik weet niet meer waar ik het biljet heb achtergelaten maar het zal waarschijnlijk "gewoon" Münster geweest zijn. Hoe dan ook ben ik blij met mijn eerste hit waar een biljet van mij in :flag-fr: opduikt :D :D :
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=157121090
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Steda »

Feli met je mooie hit , GWR7007 !
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”