Bumerangisetelit

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

ErZi
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by ErZi »

Perhana.. multa on yksi tuommoinen mennyt käsistä. En sitten tajunnut kysellä apuja siihen seteliin vaan annoin asian olla. Perhana. Sinne meni osuma..
psych3
Euro-Master
Euro-Master

Post by psych3 »

ErZi wrote:Perhana.. multa on yksi tuommoinen mennyt käsistä. En sitten tajunnut kysellä apuja siihen seteliin vaan annoin asian olla. Perhana. Sinne meni osuma..

Itelläki noita mun mielestä menny ohi :D En oo kyllä varma mut eiköhän.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Itsellä on jossain yksi tuollainen muistaakseni ratkaisematon tapaus. Pitäisi jaksaa kaivella. 8)

Sitä minun piti varsinaisesti kommentoida, että tuota hieman hämäävää viestiä voisi ehkä aavistuksen selventää. Tuntuu vaan ko. kysymys pulpahtavan pinnalle aika usein... :roll:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
poorboy
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by poorboy »

Kiitos vain Bobtail, Imleh, Juha Hyvönen ja kumppanit kommenteista ja ennakoivista onnitteluistanne. Te haistoitte osumani ja riensitte apuun, kun en osannut sitä kätilöidä ulos. :lol:

Onnittelen myös Sakua, jonka seteliin nyt osuin. Minulle tämä hit oli sekä ajallisesti että matkan suhteen ennätys. Ei nyt vielä kovin kummoisia lukuja, mutta osumakin oli vasta kuudes: etäisyys 231 km, aika 186 päivää! 8)

Oliko Klazu tuo selvennyskehotus minulle :?
"It is no great wonder if in long process of time, while fortune takes her course hither and thither, numerous coincidences should spontaneously occur."
Plutarch (50-125)
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

poorboy wrote:Kiitos vain Bobtail, Imleh, Juha Hyvönen ja kumppanit kommenteista ja ennakoivista onnitteluistanne. Te haistoitte osumani ja riensitte apuun, kun en osannut sitä kätilöidä ulos. :lol:

Onnittelen myös Sakua, jonka seteliin nyt osuin. Minulle tämä hit oli sekä ajallisesti että matkan suhteen ennätys. Ei nyt vielä kovin kummoisia lukuja, mutta osumakin oli vasta kuudes: etäisyys 231 km, aika 186 päivää! 8)

Oliko Klazu tuo selvennyskehotus minulle :?
Onnea hienosta vaikeahkosta osumasta!!!
Selvisikö mikä siinä setelissä oli häikkää kun ei mennyt läpi? oliko saku syötänyt sen missä kohdassa pieleen?
poorboy
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by poorboy »

Kiitos Jani onnitteluista! Oli tosiaan hieman vaikea osuma. Aluksi jyrkkä herja muuttui suopeammaksi siinä vaiheessa, kun lähdin tässä foorumissa saamieni neuvojen kera syöttämään seteliä yhden setelin sivulta. Kehotteli muistaakseni jotenkin tyyliin: Klikkaa tähän jos olet aivan varma että tietosi ovat oikeat.

Eli ei minulle kyllä selvinnyt mikä oli toisessa päässä ollut pielessä. Osaisikohan Saku auttaa :?
"It is no great wonder if in long process of time, while fortune takes her course hither and thither, numerous coincidences should spontaneously occur."
Plutarch (50-125)
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

poorboy wrote: Eli ei minulle kyllä selvinnyt mikä oli toisessa päässä ollut pielessä. Osaisikohan Saku auttaa :?
Pitääpä kysyä sakulta huomenna kun soittaa mulle. Mitä hänen meiliinsä on tullut.... Pyydän häntä kertomaan täällä asiasta

EDIT:
Saku itse ei pääse nyt kommentoimaan mutta mä kerron tietoni.

Poutsi selvitti asiaa ja lyhyt koodi oli näissä seteleissä erilainen. Ilmeisesti Poorboy tarkisti lyhyen koodin useaan otteeseen ja se olis silloin varmasti oikea. Muuttivat Sakun koodin nyt vastaamaan tätä Poorboyn syöttämää, jos seteli joskus kirjataan triplaksi se menee heti oikein eikä enää paljasta osumaansa etukäteen :lol:
Last edited by JANI73 on Wed Feb 09, 2005 10:42 am, edited 2 times in total.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

poorboy wrote:Oliko Klazu tuo selvennyskehotus minulle :?
Ei vaan avijille. Meinasin, että tuollaisesta tilanteesta tulevaa viestiä voisi hieman selventää että käyttäjä tietäisi syöttää setelin yksittäis syöttölomakkeen kautta. :idea: :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Bobtail »

[toiveajattelua]
Eikö noista epäonnistuneista syöttöyrityksistä jää logeihin mitään merkintää, josta ylläpito pystyisi vielä tarvittavat tiedot pelastamaan?
[/toiveajattelua]
Bird
Euro-Master
Euro-Master

Post by Bird »

Pitkästä aikaa bumerangi. Sain tiistaina Turussa kirjaamani viitosen äsken työkaverilta, maksoi osuutensa hakemistani kebapeista. Olimme eilen alkuillasta samassa baarissa (Salossa), joten seteli lienee kulkeutunut siellä hänelle. Ei siis oikeastaan kovinkaan kiintoisa bumerangi. Mutta bumerangi kun bumerangi. :D
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by MissTracker »

diipa-daapa.....48 bumerangia tänään :evil: :evil: :evil: :evil: jne.
This is me. What is your excuse?
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Hyvis »

MissTracker wrote:diipa-daapa.....48 bumerangia tänään :evil: :evil: :evil: :evil: jne.
itse en edes viitsinyt maanantaisia laskea.... opin nyt ainakin, ettei kannata hakea vitosnippua sieltä, minne vitosia vei juuri edellisellä viikolla montakymmentä kappaletta :twisted: :twisted: :twisted:

kannattaisikohan tehdä tulevaisuudessa niin, että nostaa tietystä konttorista vain tietyn, ennaltavalitun, kokoisia seteleitä :idea: :idea:
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä....
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

Hyvis wrote:
MissTracker wrote:diipa-daapa.....48 bumerangia tänään :evil: :evil: :evil: :evil: jne.
kannattaisikohan tehdä tulevaisuudessa niin, että nostaa tietystä konttorista vain tietyn, ennaltavalitun, kokoisia seteleitä :idea: :idea:
Kaikkein parastahan olisi ettei vitosia vie pankkiin ollenkaan vaan levittää ne muualle. Silloin ei pääsisi sattumaan tällaisia vahinkoja eikä sitä että edellinen asiakas vie ja seuraava hakee kuten taisi mulle käydä tässä yksi päivä :o
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Hyvis wrote:kannattaisikohan tehdä tulevaisuudessa niin, että nostaa tietystä konttorista vain tietyn, ennaltavalitun, kokoisia seteleitä :idea: :idea:
Yrittäkää nyt siellä Oulussakin sopeutua ajatukseen, että teitä ramppaa suhteellisen moni samoissa pankeissa. Sadan setelin nipun vieminen pankkiin, aiheuttaa aina vaaran päällekkäisistä osumista, missä ei ole mitään mielenkiintoa. Eli pienet setelit kaupungille. Niistä saadut 20-100€:set sitten pankkiin ja sieltä 5-10€:sia mukaan. Näin homma toimii kestävämmin suuremmallakin porukalla ja lisäksi setelit leviävät paljon paremmin.

Taitaa Oulu olla niin EBT erämaata vielä, että siellä vasta totutellaan tällaisiin ilmiöihin kun esim. Joensuu Cityssä ilmenee... :roll: :mrgreen:

Tampereen koplasta olen miettinyt, että mites te siellä puuhaatte? Raijaatteko todellakin pankista toiseen nippuja, sillä mielestäni en ole sielläkään havainnut tällaista "kylvöä" kaupungille? :? Ihmeen vähän teillä on vielä sattunut päällekkäisyyksiä, mutta varmasti tulevat lisääntymään paljonkin. :?
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Hyvis »

Klazu wrote:
Hyvis wrote:kannattaisikohan tehdä tulevaisuudessa niin, että nostaa tietystä konttorista vain tietyn, ennaltavalitun, kokoisia seteleitä :idea: :idea:
Taitaa Oulu olla niin EBT erämaata vielä, että siellä vasta totutellaan tällaisiin ilmiöihin kun esim. Joensuu Cityssä ilmenee... :roll: :mrgreen:
kieltämättä, setelien määrässä ollaan vasta sijalla 8. eli tervetuloa kaikki etelän miehet ja naiset :) jäsenmäärästä ei ole kuitenkaan tietoa.

pidetäämpäs seuraava ebt-miitti täällä :idea: :idea: :idea:
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä....
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”