Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Wat een ellende

Post by GWR7007 »

JelmerS wrote:Hoe kan dat biljet dan in Arnhem zijn??
Op dit moment zeker niet zoals je zegt.
Maar het zou kunnen zijn (naast gewoon biljetten verzinnen) dat deze gebruiker biljetten later invoert dan wanneer hij/zij het biljet heeft ontvangen. Dus dat de hit eigenlijk Arnhem --> Emmen had moeten zijn i.p.v. andersom.

Voor zover ik weet heb ik de naam van deze gebruiker nergens langs zien komen wanneer er over verdachte invoer werd gesproken. Of je de hit verder wilt hebben of niet moet je uiteindelijk zelf bepalen.
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Wat een ellende

Post by JelmerS »

JelmerS wrote: Mon Oct 15, 2018 11:16 pm Maar het zou kunnen zijn (naast gewoon biljetten verzinnen) dat deze gebruiker biljetten later invoert dan wanneer hij/zij het biljet heeft ontvangen. Dus dat de hit eigenlijk Arnhem --> Emmen had moeten zijn i.p.v. andersom.

Voor zover ik weet heb ik de naam van deze gebruiker nergens langs zien komen wanneer er over verdachte invoer werd gesproken. Of je de hit verder wilt hebben of niet moet je uiteindelijk zelf bepalen
Arnhem - Klazienaveen in dat geval.

Later ingevoerd zou kunnen. Wat mij echter opvalt bij deze gebruiker is dat hij meerdere hits per dag heeft. Dat was ook de reden dat ik begon te twijfelen en ging kijken of ik het biljet nog had.

Als hij niet verwijderd wordt telt hij voor mij gewoon mee als hit en geef ik het biljet gewoon weer snel uit zodat het nog een ‘echte’ hit kan worden.
flv-fgsp
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 138
Joined: Mon Aug 24, 2015 9:55 pm

Re: Wat een ellende

Post by flv-fgsp »

Steda wrote: Sun Oct 14, 2018 8:44 pm Verandering voor het storten van biljetten bij Belfius. Vanaf 14 november mag dat nog maar 3000€/per maand zijn. :( :( :(
Kreeg dat bericht ook. Meteen een afspraak met mijn bankdirecteur gemaakt, misschien is er nog iets aan te doen.
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by MM8_NL »

flv-fgsp wrote: Tue Oct 16, 2018 10:08 am
Steda wrote: Sun Oct 14, 2018 8:44 pm Verandering voor het storten van biljetten bij Belfius. Vanaf 14 november mag dat nog maar 3000€/per maand zijn. :( :( :(
Kreeg dat bericht ook. Meteen een afspraak met mijn bankdirecteur gemaakt, misschien is er nog iets aan te doen.
Hopelijk zijn de Belgen soepeler. Tenminste zo ervaar ik onze Zuiderburen in het dagelijkse leven. De Nederlanders en Duitsers daar valt niet mee te praten als er alarmklokken aangegaan zijn. 8)
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by Steda »

flv-fgsp wrote: Tue Oct 16, 2018 10:08 am
Steda wrote: Sun Oct 14, 2018 8:44 pm Verandering voor het storten van biljetten bij Belfius. Vanaf 14 november mag dat nog maar 3000€/per maand zijn. :( :( :(
Kreeg dat bericht ook. Meteen een afspraak met mijn bankdirecteur gemaakt, misschien is er nog iets aan te doen.
Laat maar iets weten als je op gesprek bent geweest.
flv-fgsp
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 138
Joined: Mon Aug 24, 2015 9:55 pm

Re: Wat een ellende

Post by flv-fgsp »

Net terug van een gesprek met mijn bankdirecteur. Hij kon op verzoek de limiet verhogen tot 30.000 per maand. Blijkbaar is dat niet zo simpel in het systeem, hij had de handleiding al uitgeprint klaar liggen ... Hij verwees naar Europese regelgeving. Voor iedereen wordt het maximum per storting 3.000 euro.
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by MM8_NL »

flv-fgsp wrote: Thu Oct 18, 2018 10:17 am Net terug van een gesprek met mijn bankdirecteur. Hij kon op verzoek de limiet verhogen tot 30.000 per maand. Blijkbaar is dat niet zo simpel in het systeem, hij had de handleiding al uitgeprint klaar liggen ... Hij verwees naar Europese regelgeving. Voor iedereen wordt het maximum per storting 3.000 euro.
Nog geen bericht hierover van onze Duitse bank (Postbank) en Nederlandse banken (ING en ABN/AMRO)
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by Steda »

flv-fgsp wrote: Thu Oct 18, 2018 10:17 am Net terug van een gesprek met mijn bankdirecteur. Hij kon op verzoek de limiet verhogen tot 30.000 per maand. Blijkbaar is dat niet zo simpel in het systeem, hij had de handleiding al uitgeprint klaar liggen ... Hij verwees naar Europese regelgeving. Voor iedereen wordt het maximum per storting 3.000 euro.
ok. En heb je het laten verhogen. En mag ik weten tot hoeveel?
flv-fgsp
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 138
Joined: Mon Aug 24, 2015 9:55 pm

Re: Wat een ellende

Post by flv-fgsp »

We hebben samen vastgesteld dat ik per week gemiddeld ongeveer 7000 stort en daarom kreeg ik een stortingslimiet van 30.000 per maand. De verhoogde limiet geldt voor een periode van 4 jaar.
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Wat een ellende

Post by mrfeanfan »

Het 10000e ellende bericht 8O
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by Steda »

flv-fgsp wrote: Thu Oct 18, 2018 11:13 pm We hebben samen vastgesteld dat ik per week gemiddeld ongeveer 7000 stort en daarom kreeg ik een stortingslimiet van 30.000 per maand. De verhoogde limiet geldt voor een periode van 4 jaar.
Dat is mooi. Dan zal ik binnenkort ook eens een afspraak maken. :D
User avatar
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2959
Joined: Tue Oct 14, 2003 11:09 pm
Location: huizen netherlands

Re: Wat een ellende

Post by arjanvs »

Net op het nieuws dat we eerst met z'n alle moesten gaan pinnen.
Nu zeggen ze weer dat we teveel pinnen .
Hopelijk gaan er weer mensen contant betalen goed voor de omloop van biljetten wat een ellende ( echt niet )
scrtr
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3428
Joined: Tue Mar 24, 2015 5:56 am
Location: Brugge, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by scrtr »

ING :flag-be: rekent binnenkort 50 cent aan per geldafhaling aan een ATM van een andere bank. :x
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 349
Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
Location: Beek, Limburg, Nederland
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by Mk1992 »

3 maanden en 8 dagen sta ik al droog. Bahbah.

Voor de vorige keer dat dit gebeurde moet ik heel ver terug. 4 juli 2012 tot 3 november 2012.

Sterven we uit?
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #103 of the Netherlands, #1021 EBT-wide (per 22.03.2024)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by Steda »

Vandaag om 11u45 bericht gestuurd naar Belfius om mijn limiet te verhogen. En een kwartier later al mail terug dat het in orde was.
Natuurlijk vriendelijk bericht terug gestuurd. Limiet is nu 10000€ per maand om te storten ipv de 3000€. Dus geen ellende meer. :D
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”