RC ..... Met shortcode R026 of R027....
Kennelijk zijn ze in Duitsland actief aan het drukken geweest zo aan het eind van het jaar.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
In Nederland of Duitsland?
Duitse biljetten, gepind bij oa. ABN-Amro Emmen-centrum en ING Emmerhout.

Dus toch.Elmo wrote: ↑Mon Jan 28, 2019 4:51 pm Vorige maand is het filiaal van de ABN Amro aan de De Kempenaerstraat in Oegstgeest gesloten. Dit was een filiaal met een retail-ATM. Nu zit er buiten een opname-stortings-ATM, en laat deze ATM nou de retail-functie hebben!Na Katwijk aan den Rijn is dit (bij mijn weten) de tweede retail-ATM die niet (meer) aan een filiaal gebonden is. Uiteraard is deze ATM 24 uur per dag toegankelijk!
Daarom dat ik er maar 180x:note-5: uit heb kunnen krijgen! Het gaat er in ieder geval druk worden!Henk Draijer wrote: ↑Mon Jan 28, 2019 6:50 pm Het was mij laatst al opgevallen dat erasmuston hele rijen metjes uit Oegstgeest invoerde.
Ga ik er binnenkort toch weer eens naar toe.![]()

Ik zie dat al jaren verschijnen, retail , wat is daar anders aan ?

Keuze vrijheid bij grote aantallen

Ik ben zelf niet echt een expert maar ik zal toch proberen om je een antwoord te geven.wally2cv wrote:Ik zie dat al jaren verschijnen, retail , wat is daar anders aan ?

bedankt voor de uitleg (ook voor de andere)
bedankt voor de info!groentje wrote: ↑Tue Mar 05, 2019 11:24 pm KBC, sommige automaten van bpost (maar lang niet allemaal), sommige van BNP Paribas Fortis, Belfius (max 6 per keer voor niet-klanten)...
KBC is de veiligste gok, denk ik, alle automaten die ik al uitproberen gaven vijfjes (Koning Boudewijn bij het Heizelstadion, Arenberg bij de kathedraal, Dansaert, Ukkel Churchill...). MInstens bpost Vanderkindere in Ukkel heeft ook vijfjes, en ik dacht hetzelfde voor het kantoor in de Bogaardenstraat. In Vorst is geen automaat van bpost...