Veld 'opmerking' bij registratie van een biljet

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Blanchke
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Veld 'opmerking' bij registratie van een biljet

Post by Blanchke »

Hoi allemaal,

Ik maakte mij in het weekend de volgende bedenking.
Er zijn verschillende mensen die bij registratie van hun biljetten in het veldje 'opmerking' de plaats van 'vinden' van dat biljet zetten.
Maar bv. iemand zet daar 'café huppeldepup' en registreert daar elke dag 100 biljetten, dus dan kan je er vanuit gaan dat die daar werkt. Als die persoon dat ook nog van bv. Leuven zou zijn en daar is maar 1 'café huppeldepup' in Leuven, dan kan je toch ook het aantal hits doen toenemen door daar enkele keren op café te gaan.
Of nog wat moeilijker : zowel de cafébaas als een van de trouwste klanten is een fervent EBT-fan... dat zou toch een massa hits teweegbrengen. Misschien een probleem dat zich nu nog niet voordoet, maar dat kan toch naarmate er meer trackers bijkomen?
Enfin, ik had graag geweten wat anderen hier van denken :roll:
Pas op, versta me niet verkeerd, ik ben niet van plan om het zo te spelen, dan zou voor mij de lol eraf zijn!
Ann
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Ik denk dat alle van die hits gemodereerd gaan worden. Tenzij dat beide users contact opnemen met de webmaster en de situatie gaan uitleggen, dan kunnen die hits misschien blijven staan. Als dan de webmaster dat ook nog doorgeeft op het forum dan kunnen wij ons rustig houden omtrent die twee users en ook een beetje jaloers zijn.
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)

Carpe Ico
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

eigenlijk dacht ik dat het de bedoeling was om de postcode als vindplaats in te voeren en niet café huppeldepup, dat zou toch al te gemakkelijk zijn he? allee hop allen naar het xxxxx in deurne. goed voor mijn hits
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

valkske, ik zet er ook de plaats op van mijn werk omdat ik dan weet dat ik het daar dan ook terug uitgegeven heb.

Het is niet de bedoeling om hier anderen mee massaal naar mijn werk te trekken maar gewoon voor mij makkelijker

trouwens daar is al eens lachend gezegd van "ik kom de biljetten bij u halen" maar dit word niet gedaan omdat ieder goed gebruiker van EBT weet dat die hit gemodereerd word en totaal zinloos is

ik zet het het toch nog altijd bij, o wee de valsspelers :twisted:
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

tinka wrote:valkske, ik zet er ook de plaats op van mijn werk omdat ik dan weet dat ik het daar dan ook terug uitgegeven heb.

Het is niet de bedoeling om hier anderen mee massaal naar mijn werk te trekken maar gewoon voor mij makkelijker

trouwens daar is al eens lachend gezegd van "ik kom de biljetten bij u halen" maar dit word niet gedaan omdat ieder goed gebruiker van EBT weet dat die hit gemodereerd word en totaal zinloos is

ik zet het het toch nog altijd bij, o wee de valsspelers :twisted:
jij voelt je wel makkelijk aangevallen hé, dat is niet de bedoeling, ik wil alleen daarmee bedoelen dat die vakjes daar ni voor dienen. trouwens ik weet niet eens hoe je naar iemand z'n biljetten ofzo moet gaan kijken, ik weet alleen hoe je iemand z'n profiel ziet, dus mij maakt het niet uit. :oops: :oops:
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Veld 'opmerking' bij registratie van een biljet

Post by HNL »

Blanchke wrote:Enfin, ik had graag geweten wat anderen hier van denken :roll:
Het is reeds eerder door forumbezoekers opgemerkt dat het handig zou zijn om op nieuwe hitlijsten over te stappen: 1 met de hele zooi en 1 met speciale hits (bijv. grote afstand, lange tijd, afijn, vul zelf maar in). Ik heb echter nog niet de indruk dat dit opgepakt wordt door de webmasters, maar dat komt dan wel vanzelf naar mate dit probleem zich voor gaat doen.
olskie bolskie
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by olskie bolskie »

Blanchke wrote:
Of nog wat moeilijker : zowel de cafébaas als een van de trouwste klanten is een fervent EBT-fan... dat zou toch een massa hits teweegbrengen.

Ann
Ik heb zo iets met m'n broer. Ik heb een stuk of 4 hits met hem alleen maar door dat we samen invoeren :? , en ik wel eens geld van hem krijg en anders om. Ik probeer het tevoorkomen door geen biljetten intevoeren die ik van hem krijg, maar dit werkt niet altijd.
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Je mag ze wel invoeren. Ze worden gemodereerd en komen in de algemene hitspagina terecht.... Dan weten we tenminste hoe ze vorderen in de tijd...
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

Het veld "opmerking" vind ik het interessants als je op plaatsen komt, waar je zelden komt.
Dat is vooral leuk als je een passieve hit scoort, want als het enkele jaren geleden was, weet je vaak niet meer waarom je in een bepaalde plaats was.
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

De Slak wrote: Sun Mar 15, 2020 6:51 pm Het veld "opmerking" vind ik het interessants als je op plaatsen komt, waar je zelden komt.
Dat is vooral leuk als je een passieve hit scoort, want als het enkele jaren geleden was, weet je vaak niet meer waarom je in een bepaalde plaats was.
Als ik een biljet invoer en 't is een hit vind ik het leuk om bij "opmerking" te lezen waar de eerste invoerder het biljet heeft gekregen.
Soms staat bij een gekregen hit de winkel/bank met adres bij opmerkingen,
dan zoek ik wel eens bij Google Maps om te zien hoe het er daar uitziet.
Zelf typ ik altijd bij opmerkingen waar ik biljet gekregen heb.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by JelmerS »

@Henk Draijer,

Ik ben het helemaal met je eens! Ik noteer zelf alles zo nauwkeurig mogelijk. Het is toch veel leuker als ik zie dat een biljet bij bv. Bijenkorf Amsterdam weg komt, ipv. ‘gewoon’ Amsterdam.
Sneakster
Euro-Master
Euro-Master

Post by Sneakster »

Er zijn ook mensen die wel het opmerkingenveld vullen, maar steevast een verkeerde postcode gebruiken.. :roll:

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=202352774

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=203252124

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=198704324
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by JelmerS »

Gerrit voert dus alles in het dorp waar hij woont in, maar zet bij de opmerkingen waar de biljetten vandaan komen.
En dat zijn dan andere plaatsen... 8O
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”