2 voor 12

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3619
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

2 voor 12

Post by wally2cv »

Ik ben al een eeuwigheid fan van 2 voor 12 (en vooral Astrid) en ben op eoek naar een medekwisser, wie heeft interesse , en we kunnen meteen onze hobby in het licht zetten .
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”