Johan tuo pari milliä on aikaa tullut kirjattua, kohta lähestyy 3,3 miljoonaa rahallisesti kirjattuna.
Valitettavasti tuota summaa ei ole saanut jätettyä omalle tilille, vaan sitä on pyöritetty maailmalla.
Onneksi tuloksena on mukavia osumia teidän muiden kirjaajien kanssa.
Tavoitteenani on 300 000 kappaleen rajan ylitys ennen kuin vuosi vaihtuu.
Kauhajoki on niin velkainen kunta että.... ja lisää tehdään 8,5 miljoonan rakennussuunnitelmat on laitettu käyntiin.
Kaikki tietysti velaaksi tehtynä.
Kauhajoella oli enne asiat kohtuullisesti, oltiin kohtuullisen hyvävarainen maalaiskunta.
Asiat alkoi mennä huonoon suuntaan sen jälkeen kun muututtiin kaupungiksi.
Omalta osaltani huomasin sen ainakin auton polttoaineen kulutuksessa, autothan vie polttoainetta kaupunki ajossa enemmän.
"offtopic" eli sekalaista....
Re: "offtopic" eli sekalaista....
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. 

Mulla itselläni on vakaa aikomus nousta Suomi-listalla sijalle 56. Koska kun lueskelin näitä kirjoitustauon aikaisia tekstejä niin huomasin että olen jämähtänyt pitkäksi aikaa sijalle 58
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
Pitkästä aikaa kirjasin parit setelit systeemiin. Minkähän takia M004-lyhytkoodinen kaksikymppinen antoi ensin virheilmoituksen?
Vähän ajan päästä kun syötin sen uudestaan, niin se menikin läpi ilman ongelmia. 

Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
- avij
- Forum Moderator
Katselin tuolta tietoja, ja totean, että MOO4xx on eri asia kuin M004xx. Nämä tietokoneet nipottavat joskus pienistä asioista.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Ei hemmetti!
Olenko yrittänyt kirjata MOO:lla, kun olisi pitänyt olla M00?
Sen siitä saa, kun liian harvoin kirjaa seteleitä. Täytyy tunnustaa, että nykyään tulee maksettua ostokset ihan liian usein vain kortilla. 

Postcrossing
Postcrossing
Tuo ero oon ja nollan välillä on muuten huomattavasti selkeämpi täällä foorumilla kuin itse sivustolla.
Postcrossing
Postcrossing