In een ander topic werd "Spijkenisse" gesuggereerd.
We kunnen daar langs de Spijkenisser Eurobruggen lopen, die zijn inmiddels afgebouwd.
(en natuurlijk de automaten......)
Ik heb alvast zitten kijken voor een restaurant voor 's avonds, maar heb daaruit nog geen keuze gemaakt (is ook afhankelijk met hoeveel mensen we komen en of ze op die datum plek hebben). Wel zag ik bij de Eurobruggen een restaurant Kerels aan de Maas. Misschien is het een idee om rond 12 uur in het Centrum langs de eerste Eurobruggen te gaan, hier te lunchen en dan via de andere Eurobruggen weer terug te lopen?
Bereikbaarheid:
Auto:
Spijkenisse kan je met de auto bereiken via de A15 (Rotterdam-Europoort, afrit 16 of 17) en via de N57 (Middelburg-Hellevoetsluis).
In het centrum van Spijkenisse moet je betalen voor het parkeren van de auto. Op straat €2,00-€2,85 per uur, in de parkeergarages €1,00 per uur).
Voor de geldautomaten kan je het handigste parkeren in de Stadhuisgarage, de parkeergarage het dichtst bij het "uitgaansgebied" is "Boekenberg".
Het centrum van Spijkenisse is niet zo erg groot, dus elke parkeergarage ligt wel binnen loopafstand.
Openbaar vervoer:
Spijkenisse is met de metro bereikbaar vanaf de NS-stations Rotterdam Centraal (metro D) en Schiedam Centrum (metro C).
Datum
Ik zit te twijfelen of we de meeting zo snel mogelijk moeten houden (het organiseren/reserveren duurt minimaal 1 week), of dat het beter is (i.v.m. vakanties) om het NA de zomer te doen.
Om te kijken wat de handigste dag is voor een meeting heb ik hier een poll voor gemaakt.
Daarin kan je aangeven op welke dagen je zal kunnen. Het is steeds op zaterdag: dan zijn de meeste van ons vrij (of kunnen vrij nemen) en zijn de winkels geopend. Je kan in de poll ook van mening veranderen.
Afhankelijk van jullie reacties zal ik volgend weekend (9/10 juli) of iets daarna kijken welke datum het beste uit zal komen.
30 juli heeft de meeste stemmen gekregen, dus dat wordt het.
Nieuwe datum: 27 augustus.
Programma
ca. 13:00 verzamelen bij Café Merz (Uitstraat 141)
ca. 14:00 wandeling naar de €-bruggen (met/zonder stop bij "Kerels aan de Maas" of "Terras op het Gras")
ca. 15:30 "automatenbezoek"
ca. 18:00 eten bij Havenhuys (Havenplein 5)
ca. 20:30 terrasje pakken
Wie komt?

Eddydevries
Crazy Bob ('s avonds)

MDeen