Het is alweer een tijd geleden dat er zo'n "opruiming" heeft plaatsgevonden maar volgens mij zijn er wel nog van die scriptjes die om een bepaald tijdstip gedraaid worden.
Bind me er niet op vast want weet dit niet met zekerheid.
HNL en Venga zullen dat wel weten..
Vele sites halen tegenwoordig elk lid wat voor 1-2 maanden niet op de site geweest is meteen weg. Lijkt me hier minder leuk omdat dan alle biljetten wegvallen van die leden. Je zou dan misschien kunnen doen dat dat anonieme biljetten worden?
asmo_26 wrote:Je zou dan misschien kunnen doen dat dat anonieme biljetten worden?
Tuurlijk niet... echte biljetten en echte gebruikers worden hier niet verwijderd, hoor
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Volgens mij worden er nooit accounts van mensen verwijderd, tenzij het een
notoire valsspeler is. Waarschijnlijk heeft avij dus wat valse biljetten
verwijderd, zonder dat wij er iets van merkten (zoals het hoort!).
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
asmo_26 wrote:Vele sites halen tegenwoordig elk lid wat voor 1-2 maanden niet op de site geweest is meteen weg. Lijkt me hier minder leuk omdat dan alle biljetten wegvallen van die leden.
Niemand hoeft zich daar zorgen over te maken, je account blijft altijd bestaan. De verklaring van Elmo ligt dus ook het meest voor de hand.
Rosalbissima heeft het land bij "Account details" gewijzigd, daardoor is iedereen die op een positie eronder stond 1 plaats gestegen. Daar hoor jij ook bij denk ik.
bietel wrote:Het is al de tweede keer deze week dat ik in de Belgische ranglijst een plaats stijg zonder dat ik biljetten ingeef.
Zijn er biljetten of gebruikers verwijderd ?
nick6502 die rond de 31/32e plaats stond is met een uitwisselingsproject naar Ierland tot ergens in juni, en die heeft zich bij Ierland laten plaatsen (waar hij nu op nr 1 staat)